HarryPkr Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Skulle gissa att detta gäller b2b också nätpokern är död Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escrima Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Nån mer än jag som inte kommer inte på entraction just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 nl200 vilka ere egentligen som är bra? Just nu känns alla som standard nits (mig inkl) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 nl200 vilka ere egentligen som är bra? Just nu känns alla som standard nits (mig inkl) Tycker inte direkt det finns någon som dirkt sticker ut. Skulle väl vara när NL400 regulars går ner när det finns lite bord på deras nivå. Men de flesta är väl ganska standard, inga genier(förutom jag då? självförtronde är A-O), men inga iqbefriade heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 ILovesteam tycker jag verkar vara den bästa på nivån. Foldar alla mina värdebets och synar alla mina bluffar. 4betar när jag är tom och foldar när jag har nutz. Någon mer som tycker som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 ILovesteam tycker jag verkar vara den bästa på nivån. Foldar alla mina värdebets och synar alla mina bluffar. 4betar när jag är tom och foldar när jag har nutz. Någon mer som tycker som jag? Är inte han en såndär fisk som man enkelt fångar med ett spö? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Så Italien är borta ur leken alltså? Inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Är inte han en såndär fisk som man enkelt fångar med ett spö? Han äter spö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Han äter spö har har ett fiskspö din fisk! edit: inte bråka nu, jag vill veta vilka förutom musen man inte ska spela mot ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Har fiskmusen klivit till NL200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Har fiskmusen klivit till NL200? ne men jag nithuntar honom ibland på nl100 edit: redline>€€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 har har ett fiskspö din fisk! edit: inte bråka nu, jag vill veta vilka förutom musen man inte ska spela mot ? Är det du som är Ilovesteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Är det du som är Ilovesteam? Fan vad du levlar om det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 En sak som är säker är att DJ_slidfis är reggen på sajten och nivån som har absolut sämst koll och absolut mest tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 En sak som är säker är att DJ_slidfis är reggen på sajten och nivån som har absolut sämst koll och absolut mest tur. Jag har en tanke om att det kan vara tomtespew91. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Jag har en tanke om att det kan vara tomtespew91. inte en chans! tomtespew91 är ju totalt wild och dj är väl typ nit? F.Ö mötte jag precis någon spewtomte som nickade fillaivi, ere en reg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 inte en chans! tomtespew91 är ju totalt wild och dj är väl typ nit?F.Ö mötte jag precis någon spewtomte som nickade fillaivi, ere en reg eller? Ja DJ är en superkass meganit. Har ingen hand på någon fillaivi i min db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Han kanske försöker täppa igen höölet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts