Gå till innehåll

b2b nl50-nl200 ranking


karlu

Recommended Posts

Vinner fire_steel? någon som har ordentligt med händer på honom? Hade 80k händer på honom i min förra db och då var han be, 16k händer nu (-6bb/100)

Hur ser era stats ut på den här vidriga människan?

 

 

Det känns som att han aldrig vinner. Han blir typ alltid utdragen, eller så såsar han in som underdog alltför många gånger. Möter killen varje dag, men man har väl selektivt seende antar jag, kanske bara ser när han förlorar.

 

 

Utdrag från en annan Entractiontråd jag bumpade nyss:

 

Grindar enbart NL50 just nu med målet på att nöta NL100 innan det stundande nyåret. Som många säger så är det svårt att vinna "enkelt". Inget fel på NL50, trivs bra där, men det känns som att NL100 är sämre rent generellt. Har dock aldrig testat nivån så kan egentligen inte yttra mig. Någon annan?

 

Rent allmänt så känns det som att nivån blivit mer grinderstätare ju mer höstdagarna går.

 

För stunden så är Marubozu, hupenola och weaktight tråkigast att möta. Finns en hel drös nitiga, men dessa undviker man av ren automatik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har spelat en del nl50 senaste månaden. Den bästa spelaren jag stött på är helt klart Cartitza, känns som att han kan se vad jag har i handen...

 

Nån som har nån åsikt om den spelaren?

 

Cartitza måste vara den överlägset sämsta spelaren jag mött den här månaden. Han har ingen koll alls utan bara okontrollerad aggression och en jävla klonkskill.

Räcker iofs till monsterstackar många gånger men kostar nog en hel del på vägen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinner fire_steel? någon som har ordentligt med händer på honom? Hade 80k händer på honom i min förra db och då var han be, 16k händer nu (-6bb/100)

Hur ser era stats ut på den här vidriga människan?

 

 

 

Typ runt BE på alla DB jag har kollat men han klonkar nog in en hel del på race och rb...

Stats och lite snack kring honom finns längre bak i denna tråden om jag inte minns fel =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
PLO då?

 

Vilka rankar ni högst där?

Gärna över plo400 med.

 

När jag spelade plo50-plo400 var zYne den som utmärkte sig mest.

Har stött på honom högre upp på b2b med och tycker han är helt okej.

 

Kan det va så att dom spelar två på det kontot för jag tycker han är genomfiskig med brutal tur. Åh andra sidan var det ett tag sedan så han har väl antagligen blivit bättre=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Är dålig på att hålla kolla på regsen förutom de jag spelat väldigt mycket mot så har inte så mycket att säga om folk men en snabb titt i HEM över de jag spelat ganska mycket mot senaste två månaderna...

 

Baltazard, Hazaaaaaard, Ksyusha, 99_fishy, Hardfire är väl inget värde direkt. Noomis verkar tendera att spewa ur mot just mig. sickDegen brukar äga mig men har inte så många händer på honom. Sen finns det väl ett gäng nits som inte ger bort några pengar men som inte brukar vara så jobbiga heller.

 

Som sagt dålig på att hålla koll på regs så bli inte ledsna om ni inte står med, såg en massa folk nu som hade regstats över 1k+ händer som jag knappt kände igen nicken på. Får nog börja spela färre bord :)

 

Any2IsGood spelar jag gärna mot men verkar som han mestadels spelar NL100 nu? Forseti såg jag för ett litet tag sedan också, han gillar jag att spela mot, blir lite spewtävling, han brukar vinna.

Åsikter om 4eln0k? Back mest i databasen på NL50 mot honom men tycker mest han har sprungit som gud, möjligt att han är bra också.

 

Åsikter om iyhsvf och tomtespew91(är det drisen på forumet?) på NL100? Back ganska mycket på en mix av jättespew och setups(imo) mot dem.

Sen är det lite oklart varför jag alltid ska betala av SHERIF_RYAN, Bouvier78 och i viss mån tursvampe hela tiden när dom tar såna nuts-linjer. nPes hatar jag ganska mkt, jävla turmongo.

 

(Disclaimer: Jag är högst medveten om att jag själv knappast är den stabilaste spelaren, speciellt inte första 2/3 av Januari, tror jag var inne och spewade i de värdelösaste spots som gick att hitta så fort tillfälle gavs.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft stoora problem med en reg som som heter Ilovesteam, är det någon på forumet här? Han lyckas syna alla bluffar och folda när jag har nöt. 3betar alla mina svaga händer och lägger sig direkt om jag får ngt. Är det någon här på Forumet tro? Isf tror jag vi alla har mycket att lära från den killen. Eller kanske jag fått en trojan???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft stoora problem med en reg som som heter Ilovesteam, är det någon på forumet här? Han lyckas syna alla bluffar och folda när jag har nöt. 3betar alla mina svaga händer och lägger sig direkt om jag får ngt. Är det någon här på Forumet tro? Isf tror jag vi alla har mycket att lära från den killen. Eller kanske jag fått en trojan???

 

this

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara jag som uppfattat som att värdet på nl100 är löjligt dålig denna tiden av månaden? Har fisken irlgulat eller?

också om någon mer har märkt hur alla supernits fått dampryck och spewar till det helt galet emellanåt?

 

Skulle gissa att detta gäller b2b också

 

Thank you for contacting us.

 

As you very well spotted, due to the changing nature of Italian regulations with regards to online gambling, since the beginning of this year, we are no longer accepting transfers into the InterPoker software from players from Italy. This was a very unfortunate decision we had to make and we are hoping to be able to welcome them back again in the future.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...