Lucky_Kicker Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Finns det någon bra poker literatur på svenska? Ge mig några tips.... Kan någon rekomendera någon bra bok på engelska? Läste någonstans att det rekomenderas att man läser dom på svenska först, innan man går på engelska..... är det förnuftigt? .....Play the Game..... Lucky_Kicker Citera
Donner Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Enda jag känner till på svenska är Dan Glimnes Pokerhandboken. Mycket bra bok om du är ny i gamet. Grundläggande. När det gäller böcker på engelska finns det så många så du nog får välja en inriktning. Cashgames, turneringsspel, hög limit, låg limit o.s.v Citera
Oskar Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Känner också bara till Glimmnes bok, men jag skulle rekomendera den engelska pokerlitteraturen då denna är mycket mer givande... Det är iofs ganska klart med tanke på att det finns ett större utbud... Citera
Illuminated Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 BOK: "Poker på nätet" av McDonald Den finns resenserad under pokerstudier & är på svenska. Citera
Lucky_Kicker Postad 29 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2005 Jag får tacka så mycket för tipsen... finns det några rekomendationer som ni kan ge om engelska böcker? Både för cash-games och turnerings poker..... .....Play the Game..... Lucky_Kicker Citera
Papa Kubo Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 BOKTIPS: FL Texas Hold'em BOKTIPS: NL/PL Texas Hold'em BOKTIPS: Turneringspoker Citera
Recommended Posts