Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Spelade bara från 25:e till sista, SVS 0.5/1 - 2.5/5.

+ 12 500,-

Jag är nöjd fast jag var X antal K under EV för månaden :)

+ 283 000 @SvS 25/50+ Sverigerank+ Veckopott

+ $ 29000 @ Bestpoker

- $ 12 000 @ Stars

- 10000 kr liveturre (setup såklart)

Sjukt! gj!

Postad
tungt :( nivå?

Är bara -$500, skrev mest dit K för att det känns som det och för att jag blir så jävla tiltad varje gång jag läser dessa trådarna med månadsresultat.

95% av alla på pf vinner jämt och vinner jämt flera hundra tusen.. Jag då? när fan ska jag vinna så mycket...igen?? :)

Postad
Är bara -$500, skrev mest dit K för att det känns som det och för att jag blir så jävla tiltad varje gång jag läser dessa trådarna med månadsresultat.

95% av alla på pf vinner jämt och vinner jämt flera hundra tusen.. Jag då? när fan ska jag vinna så mycket...igen?? :)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Misstänkte iofs det också, och håller med dig om att det är j*vligt sjuka siffror här. Dock ser vi nog inte jätte många som skriver när de backat...

Postad

Testa att inte vara så selektiv när du tänker, kommer gynna dig i pokern också.

Postad

Men skäms inte för de.

spela 3 dagar i sept å upp ca 300 dollar vilket jag e nöjd med då jag spelat ca 12 tim.

Kul läsa andras resultat å nivåer, vill dit jag med.

Ingen som e sugen bjuda hem en så man får åka iväg å sitta grinda å ev, ta en bira sen. :mrgreen:

Man kanske lär sig lite av en sån resa.

Ha det alla å lycka till i november. :twisted:

Postad
Men skäms inte för de.

spela 3 dagar i sept å upp ca 300 dollar vilket jag e nöjd med då jag spelat ca 12 tim.

Kul läsa andras resultat å nivåer, vill dit jag med.

Ingen som e sugen bjuda hem en så man får åka iväg å sitta grinda å ev, ta en bira sen. :mrgreen:

Man kanske lär sig lite av en sån resa.

Ha det alla å lycka till i november. :twisted:

Sry för att leka besserwisser - men kommer inte Oktober före november? kanske fanns någon annan baktanke som jag inte förstod? :P