HSvensson Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Innan söndagsgrinden ikväll så började jag fundera lite på antal turneringar man bör spela per kväll... Hur många brukar ni spela samtidigt? Hur många spelar ni på en kväll (18 - 00 tex)? Brukar ni blanda cashgame med turneringsspel? Svara gärna på frågorna och kom med era idéer kring turneringsspel! Citera
papiPope Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Innan söndagsgrinden ikväll så började jag fundera lite på antal turneringar man bör spela per kväll... Hur många brukar ni spela samtidigt? Hur många spelar ni på en kväll (18 - 00 tex)? Brukar ni blanda cashgame med turneringsspel? Svara gärna på frågorna och kom med era idéer kring turneringsspel! Spelar ju nästan bara på svs så finns ju inte många att välja på där samtidigt, om jag spelar blir det oftast 1-5 turrar. Brukar oftast spela cash samtidigt, om jag nu inte är i slutskedet av en turre eller spelar flera. Citera
kennethp Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Tjena! När jag spelar turneringar så spelar jag max 2, har fullt upp med att kolla andra bord där högstackarna e. Brukar ta lite notes å så. Man lär ju troligen möta nån av dom när man kommer till pengarna. Spelar korten i början å sen spelarna lite. jag e ju bara en amatör men funkar för mig. Räcker oftast att jag har 10x startstacken för att jag ska kunna bita ifrån när jag e i pengar. Citera
HSvensson Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Postad 28 September , 2008 Tjena!När jag spelar turneringar så spelar jag max 2, har fullt upp med att kolla andra bord där högstackarna e. Brukar ta lite notes å så. Man lär ju troligen möta nån av dom när man kommer till pengarna. Spelar korten i början å sen spelarna lite. jag e ju bara en amatör men funkar för mig. Räcker oftast att jag har 10x startstacken för att jag ska kunna bita ifrån när jag e i pengar. Hmm, mycket intressant resonemang att du studerar dina motståndare med storstackar redan tidigt i turneringarn! Gillar den idéen! Citera
Gäst Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 10-20 st typ om man startar upp mellan 18 och 00, ibland mer. Citera
kennethp Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Har kanske mina 2 bord öppna å sen 6 andra kanske, men blir mycket bordsbyten när det hela tiden flyttas runt ju färre bord det blir. Spelar inte turneringar så ofta kanske 1 dag i veckan. betson spela en turnering där vinnarlaget fick en miljon att spendera, nätturneringen va att om man vann skulle man få ta 2 polare och åka ner till sthlm å möta 19 andra team, kom 2a, men inga pengar men tror aldrig jag spelat så bra, va så taggad att åka på detta, men 7 timmat senare så va jag slut i huvudet å resten e historia... Citera
pepsi900 Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 om jag är sugen på turneringar brukar jag spela mellan 10-15 st på en kväll, då mellan 4-6 uppe samtidigt, det är rätt lagom då kan jag hålla okej fokus också. Citera
Rebonius Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Hade inga problem att få in 40-50 turneringar per söndag när jag spelade som mest. Startade upp mellan 18:00 och 03:00 och blandade med cg ibörjan när det var så få turneringsbord igång. Citera
jkkman Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Kring 10 på en kväll oftast. Spelar 6-7 högst under en och samma tidpunkt. Brukar starta upp nya under ca 2h efter första öppnade. Brukar inte blanda. Blir helkonstigt tycker jag. Citera
Recommended Posts