Swede Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Hej, vet egentligen inte var jag skall skriva denna traden, men Jezaja har bannat alla fran USA med cox.net, och det ar jag det!!! tack sa mkt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Va nån spamapa som va inne därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Det var Swede. Han bytte bara nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 LOL Din tomte! Trodde det va nån noob från yttre rymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Jag har inte spammat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Vafan du har varit unbannad i 1.5h nu, in me dig.. tråkigt annars Spam = nån som använde !c 20 ggr i rad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts