brolija Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Är nyfiken på om det är några som bor runt omkring Västerås? Så svårt att hitta poker intresserade människor i den här staden. Farsan berättade gamla historier om hur han drog runt i olika källare och lirade under sin permission från lumpen på helgerna. Vill gå i fotstegen! Citera
SunTzu Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Jo, klart vi finns! Men jag och mina polare spelar mest på nätet dock. Finns ett par klubbar i stan vet jag. Citera
rAilFISH Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Har inte Västerås en riktigt stor pokerklubb , svarte petter ellet nåt sånt där? Citera
brolija Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Jo Svarte Petter har jag hört om, problemet där är väll att man måste bli inbjuden för att bli välkommen? Logist och jag förstår dom. Jag är ännu bara 19 år och grindar runt på NL50, så jag söker inte direkt efter hajlir. Anledningen är mer för att se och lära. Skulle kunna åka ner och bara titta på ett NL cash game en hel kväll. Uppleva real pokerkänsla. Online poker är inte roligt, finns inget socialt med det hela. Man leker med sina siffror och kort, ibland blir man kallad idiot eller fisk. Någon gång i veckan kan man få ett WP eller NH som sitter hårt inne hos motståndaren, mer är det inte. Citera
SunTzu Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Vi kan säkert bjuda in dig till nått 0.50/1 eller 1/2 spel som vi lirar nåndag. Jag drar av ett PM om vi får för oss att lira nångång snart Citera
*Adde* Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Klubben heter Club 7 numera. Spelar inte där själv, men har varit på "besök" en gång. Ser nice ut. http://www.svartepetterpoker.se/ Skicka ett mail angående medlemsskap trots att du inte har någon på insidan. Det skadar ju inte att prova. Citera
PokerPlogg Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 C7, eller svarte petter som det hette en gång suger för low stakes spelare. Deras primära mål är att suga ut alla på rake i cash game. Tex vägrar dom att öppna 5-10 CG trots att det finns spelare som vill spela det. Om du vill spela på en klubb som är för spelare av spelare, spela i hallsta http://www.hallstapoker.se/ Citera
Recommended Posts