back Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Kan ju börja med att klargöra att jag inte tror på spöken eller dylikt. Jag tycker mer eller mindre man idiotförklarar sig själv om man säger att man tror på spöken, ungefär som att tro på Gud. Har funderat lite på sistone ang vad personer med bevisat högt IQ tror om spöken. Är det någon som vet vad några stora vetenskapsmän tror om spöken? Om jag gissar rätt tror jag inte det kan vara många som tror på sådant här hogus bogus. Citera
TotalFarsa Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Tycker personligen att det är intressantare att läsa om akademikervärldens olika perspektiv på existensen av [insert random Guds-figur]. Började lyssna på en ljudbok av Richard Dawkin The God Delusion, men sen ballade min ipod ur och jag fick nolla den och boken försvann. Men det var intressant "läsning" som jag ska ta upp igen inom kort. Citera
Recommended Posts