Juggler Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Ni följer väl? 17 spelare kvar. Bengt Sonnert tampas med bland andra Daniel Negreanu, Sören Kongsgaard, Brandon Adams, John Juanda, Johnny Lodden och Scott Fisherman. Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Vad är det för blinds nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 4k/8k, 1k i ante 30 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Snabbt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Ni följer väl? hell yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 John Juanda Daniel Negreanu Bengt Sonnert Johnny Lodden Ivan Demidov Soren Kongsgaard Fina lirare kvar! Synd att Matusow och Seidel åkte, men kan nog ändå bli ett mycket stark finalbor. Gäller att hitta en stream länk senare bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 John JuandaDaniel Negreanu Bengt Sonnert Johnny Lodden Ivan Demidov Soren Kongsgaard Fina lirare kvar! Synd att Matusow och Seidel åkte, men kan nog ändå bli ett mycket stark finalbor. Gäller att hitta en stream länk senare bara! Mail jag fick: Hejsan, Hoppas att allt är bra! Vi kommer ha live streaming från finalbordet imorgon på denna länk http://www.wsope2008.com. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 så sjukt om Ivan Demidov tar sig till FT. Fatta hysterin om han skulle plocka hem dubbeln, Johnny Chan back2back släng dig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 ty krippa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cvendel Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Går det segt nu eller? Händer inget alls att rapportera? Hur har det gått för Sonnert de senaste två åren? Jag som inte hänger med speciellt mkt i pokervärlden undrar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 så sjukt om Ivan Demidov tar sig till FT. Fatta hysterin om han skulle plocka hem dubbeln, Johnny Chan back2back släng dig i väggen Aa verkligen.. Vilken sjuk prestation det skulle vara.. 2 finalbord är nästan en större prestation imo. Dagens startfält är ju 10 gånger så stora och mkt tuffare än på chans storhetstid. Vilket vansinnigt sick finalbord det ser ut att bli också.. Nån som vet om man kan se livestream av finalbordet imorrn nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 yep det ska komma. Har ingen länk men lär inte vara några problem att hitta den. Vilken tid startar dom imorgon? På rapporteringen har ni lyckats få in en nyhet med gus hansen helt plötsligt antar att den hamnat fel och ska vara i eptrapporteringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Det startar klockan 14 imorgon i svensk tid. Gus Hansen är duktig men inte så duktig att han kan hoppa tillbaka till WSOPE, tack för tipset. Bengt Sonnert har väl hållit sig lite undan pokern ett tag, satsat mer på sportsbetting tror jag. I Valteregos intervju med Martin DeKniejff sa Kniven att Sonnert var bland de bästa spelarna i Sverige. Dags för comeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Vilket vansinnigt sick finalbord det ser ut att bli också.. Nån som vet om man kan se livestream av finalbordet imorrn nånstans?Ja, det kan man, jag fick ett spammail från Betfair om det, som jag kastade. Så vart vet jag inte, men det ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Ja, det kan man, jag fick ett spammail från Betfair om det, som jag kastade. Så vart vet jag inte, men det ska gå. http://www.wsope2008.com tror jag det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 http://www.bwin-wsoplive.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocoil Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Eftersnack videon är grym, mer sånt tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Sonnert har dubblat och vi har video med fantomryssen Demidov som slagit både de flesta och bästa; han sitter på finalbord i WSOP och WSOPE. Dessutom videos med Daniel Negreanu och vårt svenska hopp, Bengt Sonnert. http://www.poker.se/wsope2008/6444/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 http://www.bwin-wsoplive.com/ Är det bara för mig som det inte funkar? Får bara fram en överblick av spelarnas stackar samt kommentatorns röst. Ganska segt och inte riktigt vad man hoppats på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripsson Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Är det bara för mig som det inte funkar? Får bara fram en överblick av spelarnas stackar samt kommentatorns röst. Ganska segt och inte riktigt vad man hoppats på. Nej jag håller med. Bluff propagande kommer i spel i mitt huvud, Det där är INTE livestream som dom kör. Någon som vet vart man kan hitta en stream som fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 KOmmer inte ens in på sidan atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 http://wsope.betfair.com/live-video/live-video.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Är det bara för mig som det inte funkar? Får bara fram en överblick av spelarnas stackar samt kommentatorns röst. Ganska segt och inte riktigt vad man hoppats på.Eftersom det är Betfair som är sponsor av eventet så kommer garanterat inte livestreamen att sändas på bwins sida... Sedan får ni fundera själva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JamJam Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Nej jag håller med. Bluff propagande kommer i spel i mitt huvud, Det där är INTE livestream som dom kör. Någon som vet vart man kan hitta en stream som fungerar http://wsope.betfair.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 http://wsope.betfair.com/live-video/live-video.html Tack, men varför i helvete ekar det hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts