BjornL1491910513 Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Någon som bor i Lund som kan rekommendera något uteställe en torsdag eller ett ställe att hänga på? Kommer vara där på torsdag och supa till på en konsert men behöver någonstans att fara till efteråt. Tack på förhand! Citera
MikeTime Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Någon som bor i Lund som kan rekommendera något uteställe en torsdag eller ett ställe att hänga på? Kommer vara där på torsdag och supa till på en konsert men behöver någonstans att fara till efteråt. Tack på förhand! Efterfest hos herr Tjur kanske? Citera
BjornL1491910513 Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Efterfest hos herr Tjur kanske? Sure vad som helst Citera
DjLuppy Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Sure vad som helst Om du kan lösa ett student legg eller ngt liknanden så har Malmös nation rätt bra på torsdagar.. Citera
Jennez Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Efterfest hos herr Tjur kanske? Nej för helfvete. Men stortorget funkar fint. Tror att Ariman har öppet sent också. Hela natten finns det nog inget som har öppet. Ev. Statoilmacken vid Norra Fäladen... Citera
ackeman Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Om jag bodde i Lund hade jag tillbringat torsdagen med att flytta därifrån Citera
LappRoffe Postad 25 September , 2008 Rapport Postad 25 September , 2008 En torsdag i Lund... Låter som någon riktigt mörk föreställning, signerat Lars Nore'n. Misär,knepiga familjeförhållanden, incest, hacka, mala o.s.v. Jag skulle dra upp till jennez med en påse chips. Lira lite GTA och diskutera påsens inverkan på våra trinda kroppar. Sa jag EN påse? Jag menade en pall. Åsså lite Hof också. Citera
Recommended Posts