heltoker Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Detta är ett semidriv. Jag är packad och har semitänkt på att ha en semidagbok på detta underbara fisksemiforym. spelar vanligtvis 10/20 på svs (nickar NickLeeson) men skall byta site eftersom att svs suger fittsemidase (vilket alla vet vid det här laget) Jag har fram tills nu bluffat omogenhet. Jag är egentligen en välutbildad ung man med framtiden framför sig. kram. ska som sagt byta site. Känner Sturedenstore (semifet) käften. semiälskar er <3<3<3<3< Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 fan kul att du också vet hur det är att va full , start en dagbok..kommer följas ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 fan kul att du också vet hur det är att va full , start en dagbok..kommer följas ! Torr humor accepteras tyvärr inte i denna dagbok. 10 armhävningar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Torr humor accepteras tyvärr inte i denna dagbok. 10 armhävningar you are soo fuckin cool boy , schtek över hela skiten. Kör hårt nu ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Fisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Äh, du är ju bara semifull om du kan stava sådär semibra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pskott Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 semibra start på en dagbok tål att tilläggas, är väl lite semiironisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 Alright.. Skulle vilja be någon snäll moderator eller bara vanlig random rullstolsburen tandhygienist att stänga denna dagbok en vecka (tidernas snabbaste dagbokslåsning?) eftersom att jag har tagit ut hela rullen från svs och kommer att återuppta spelandet på någon dollarsite först om en vecka. Lite löjligt kanske men jag var som sagt semifull igår och borde egentligen väntat en vecka innan denna dagbok startades upp. Tre anledningar till att vänta till nästa veckas avsnitt av heltokers dagbok: 1. Jag nickade HNIC på svs som många redan listat ut och om en vecka får alla nötgrinders här på sidan en chans att kasta dynga åt mitt håll. 2. Jag är en ensamstående tvåbarnsfarsa så alla tips gällande rallyVM etc tas emot med öppna armar. 3. Jag skall, med två semipokerkompisar, resa till Australien om 20 dagar (flygresan ej bokad!) och gneta runt där i nån månad. 4. Jag ogillar pokerspelande bönder från boden som efter många om och men insett att de egentligen är rätt dåliga och därför valt att gå ner i nivå. Inga namn nämnda. -Men det där var ju fyra anledningar ju din lilla heltoker. -Ja, det var det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Vart ska ni i Australien? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 #4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Äh, du är ju bara semifull om du kan stava sådär semibra! +1 Kolla random inlägg av Bifffeno, läs och semilär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 +1 Kolla random inlägg av Bifffeno, läs och semifejkaförattvaracool. Quoted for truth Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Kolla random inlägg av Bifffeno, läs och semilär. ...och vissa är bättre än andra... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Quoted for truth Så länge jag har kul så funderar jag inte på om tjejen fejkar eller inte, heller... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 spelar vanligtvis 10/20 på svs (nickar NickLeeson) lol 1. 4. Jag ogillar pokerspelande bönder från boden som efter många om och men insett att de egentligen är rätt dåliga och därför valt att gå ner i nivå. Inga namn nämnda. lol 2. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 Vart ska ni i Australien? Sydney ses där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 tort # 1 : Segga modderatorer smo tar 80 år på säg arrt stägna ens dagbok. tort # 2 : Allka trötta gam,la gubbar saom kommer till Min semidagbok och berätar för mäj hur jag skall bryuka det svenska språket.¨ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Sydney ses där? Njae va där förra året så va bara lite nyfiken på vart du skulle Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjapuff Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 tort # 2 : Allka trötta gam,la gubbar saom kommer till Min semidagbok och berätar för mäj hur jag skall bryuka det svenska språket.¨ oj här stavar du ju jätekonsitigt, ska ducha nu, vi hörs immorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 biffeno tycker det e tufft att vara full? heltoker tycker det? stäng dagboken mods? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 September , 2008 Rapport Share Postad 22 September , 2008 Modsen hittar mycket snabbare om man rapporterar inlägget eller mailar oss. Låst på OPs begäran. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 whats up guys? Kommer lite senare ikväll med fakta om mig som person osv samt lite hhs. Kan bli askul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 semi-GL /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 whats up guys? Kommer lite senare ikväll med fakta om mig som person osv samt lite hhs. Kan bli askul Är riktigt besviken på dig.. Att jag måste avslöja min briljanta spiral eftersom du är så fruktansvärt seg.. Hur kan du inte ha kommenterat att jag inte har kommenterat det här skräpet du kallar dagbok? Anywayz, hoppas du semigular.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts