heltoker Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Detta är ett semidriv. Jag är packad och har semitänkt på att ha en semidagbok på detta underbara fisksemiforym. spelar vanligtvis 10/20 på svs (nickar NickLeeson) men skall byta site eftersom att svs suger fittsemidase (vilket alla vet vid det här laget) Jag har fram tills nu bluffat omogenhet. Jag är egentligen en välutbildad ung man med framtiden framför sig. kram. ska som sagt byta site. Känner Sturedenstore (semifet) käften. semiälskar er <3<3<3<3< Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 fan kul att du också vet hur det är att va full , start en dagbok..kommer följas ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 fan kul att du också vet hur det är att va full , start en dagbok..kommer följas ! Torr humor accepteras tyvärr inte i denna dagbok. 10 armhävningar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Torr humor accepteras tyvärr inte i denna dagbok. 10 armhävningar you are soo fuckin cool boy , schtek över hela skiten. Kör hårt nu ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Fisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Äh, du är ju bara semifull om du kan stava sådär semibra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pskott Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 semibra start på en dagbok tål att tilläggas, är väl lite semiironisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...