Gå till innehåll

Framtiden hos Mr.$


brolija

Recommended Posts

Sant.

 

Dock ser det skönt ut att ha massor på pokern, man får ett helt annat självförtroende. Jag är ny med detta fenomen. Spelar NL50 FR, brukar lira 4 bord oftast, ibland 6 när det hoppar extra mycket i dammen. Hur mycket skulle det vara rimligt att ha på pokerkontot då och vid vilken gräns skulle du flytta över X antal $ till banken? Tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant.

 

Dock ser det skönt ut att ha massor på pokern, man får ett helt annat självförtroende. Jag är ny med detta fenomen. Spelar NL50 FR, brukar lira 4 bord oftast, ibland 6 när det hoppar extra mycket i dammen. Hur mycket skulle det vara rimligt att ha på pokerkontot då och vid vilken gräns skulle du flytta över X antal $ till banken? Tack för svaret!

 

Ta inte ut ett öre förrens du är reg och har rulle för en nivå du känner dig nöjd med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, antar att reg betyder att man är en vinnande spelare? Det är jag, har spelat 3-4 år nu, senaste 1,5 år med endast en röd månad. Nivån känns också bra, och pengar avsatta för poker just nu är $1040. Vid $2500 kanske ett nivå byte till NL100 vore rätt? Och därefter successivt ta ut $500 belopp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

"If it's unimportant or unknowable, forget about it". Att inte folk förstår en så enkel princip gällande extremt enkla situationer är anmärkningsvärt. Ifall du inte kan förutspå dollarkursen, skit i den, och ifall du inte kan skaffa rakeback, skit i det. Men om du kan skaffa rakeback men inte kan förutspå dollarkursen, så vore det ju definitivt korkat att hänga upp sig på den man inte kunde ha någon som helst styrning eller förutsägning utav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...