KenHag Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Mycket synd att det inte fanns tid till en sista återförening,vilket det pratades lite lätt om. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3324041.ab Citera
eurythmech Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Var orolig att det var nån riktigt intressant, typ Thåström, när jag läste ditt inlägg. Tråkigt ändå så klart, Floydan var väl hyfsade. Citera
MJ Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Såg en av Globen konserterna 1989 när jag gick på högstadiet. Häftig upplevelse! R.I.P Citera
KenHag Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 Var orolig att det var nån riktigt intressant, typ Thåström, när jag läste ditt inlägg. Tråkigt ändå så klart, Floydan var väl hyfsade. Thåström i all ära,men nog ligger han lite i lä i detta sammanhang eller.... Citera
Bisox Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Var orolig att det var nån riktigt intressant, typ Thåström, när jag läste ditt inlägg. Tråkigt ändå så klart, Floydan var väl hyfsade. Ok, nu ska du få smisk nästa gång vi ses bara så du vet! Såg dom -94 på Ullevi där det konstigt nog spreds en sötaktig doft... Citera
Sansrom Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Var orolig att det var nån riktigt intressant, typ Thåström, när jag läste ditt inlägg. Tråkigt ändå så klart, Floydan var väl hyfsade. Citera
eurythmech Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Ok, nu ska du få smisk nästa gång vi ses bara så du vet! Äntligen! Citera
MJ Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Ok, nu ska du få smisk nästa gång vi ses bara så du vet! Såg dom -94 på Ullevi där det konstigt nog spreds en sötaktig doft... Kände samma doft -89, men jag andades inte in något då man fått lära sig att det slutade med en läskig död på en av T-centralens toaletter. Citera
ibmachine Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Såg en konsert med dom i globen för länge sen... 3,5 timmar! Hade den varit 15 min hade den kvalat in på min top tio lista (bra laser, trots allt ngra ok låtar), 3,5 h lägger den istället på top tio sämsta. Never trust a hippie... Men beklagar så klart sorgen för anhöriga och andra berörda. Citera
AdslVerbe Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Trist. Men som tur är så lever musiken vidare...föralltid. Citera
medullaoblongata Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Var orolig att det var nån riktigt intressant, typ Thåström, när jag läste ditt inlägg. Tråkigt ändå så klart, Floydan var väl hyfsade. Die motherfucker die!! Citera
Recommended Posts