anth Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Pokerfinnkampen är ju inspirerad av friidrottsfinnkampen, en tradition sedan 1925. Men varför bara nöja sig med finland, de övriga skandinaverna är väl också bra? Varför inte en norrkamp mot norge, eller en dankamp mot danmark? Citera
Leooo Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Pokerfinnkampen är ju inspirerad av friidrottsfinnkampen, en tradition sedan 1925.Men varför bara nöja sig med finland, de övriga skandinaverna är väl också bra? Varför inte en norrkamp mot norge, eller en dankamp mot danmark? Räcker det inte med en? Citera
anth Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Postad 15 September , 2008 Räcker det inte med en? Är inte det en väldigt negativ inställning? Med et resonemanget så kan man ju undra varför vi ska ha en tävling överhuvudtaget - varför inte ställa in hela skiten. Jag tyckte att det var kul att heja på svenskarna i Barcelona, men jag tycker att en landskamp är roligare för då får man heja på sverige. Citera
Jennez Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Jag har varit på gång att fixa något mot danskarna. Har kontakt med flera danska klubbar. Man kanske borde göra en engångsgrej bara. En pokerhelg i Danmark och en i Skåne? Tål att funderas på... Citera
sturedenstore Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Självklart är jag för lat för att läsa frågan ordentligt.. Citera
Weedobooty Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Bra initiativ - varför inte en Tjetjenare-kamp mot Tjetjenien? Citera
DrRoland Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Bra initiativ - varför inte en Tjetjenare-kamp mot Tjetjenien? Då får man ju halsen avskuren... Norrmän går inte att slå eftersom de är bäst på allt och danskar håller inte på med idrott, så då blir det bara Finland kvar. Citera
okocha Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Jag har varit på gång att fixa något mot danskarna. Har kontakt med flera danska klubbar. Man kanske borde göra en engångsgrej bara. En pokerhelg i Danmark och en i Skåne? Tål att funderas på... Var kommer Sverige in i bilden? Citera
weddie Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Då får man ju halsen avskuren... Norrmän går inte att slå eftersom de är bäst på allt och danskar håller inte på med idrott, så då blir det bara Finland kvar. Citera
anth Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Postad 15 September , 2008 Då får man ju halsen avskuren... Norrmän går inte att slå eftersom de är bäst på allt och danskar håller inte på med idrott, så då blir det bara Finland kvar. poker = idrott? Citera
gdaily Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Jag tar mig friheten och flyttar det här till pokerfinnkampsgruppen så kanske Vegas Event hittar den För jag antar att frågan handlar om pokerfinnkampoen och inte barafinnkampen Citera
anth Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Postad 15 September , 2008 Jag tar mig friheten och flyttar det här till pokerfinnkampsgruppen så kanske Vegas Event hittar den För jag antar att frågan handlar om pokerfinnkampoen och inte barafinnkampen Hade det gällt finnkampen så hade jag postat i off topic, inte poker off topic. Citera
Cleburne Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Sverige=Finland, vi kivas bara lite ibland i sportsammanhang. Inte för att det är något fel på Norge och Danmark, men finnarna är vårt riktiga broderfolk. Citera
Jennez Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Sverige=Finland, vi kivas bara lite ibland i sportsammanhang. Inte för att det är något fel på Norge och Danmark, men finnarna är vårt riktiga broderfolk. Finland = Sverige menar du väl ändå? Citera
Recommended Posts