hager Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Har aldrig varit inaktiv där, men visst är det dåligt. Precis som tex Expekt gör dock... Aldrig vart med om att expekt har gjort det? Citera
rymz2008 Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Tilts huvudkontor ligger väl i England om jag inte missminner mig? Citera
Akumila Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Postad 25 Oktober , 2008 Jag skulle säga att de enda som ens kommer i närheten rent klientmässigt är Prima, Stars och Tilt. Resten tycker jag borde se över sina klienter ordentligt. Jag pratade inte om klienten, utom om det totala betyget. Deras taskiga inställning till lojala spelare gör att deras betyg dras ner rejält. Tilts huvudkontor ligger väl i England om jag inte missminner mig? Är det inte Nederländska Antillerna? Citera
DrRoland Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Postad 25 Oktober , 2008 Tilts huvudkontor ligger väl i England om jag inte missminner mig? Irland Citera
Akumila Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Irland Har du nån källa? På deras egen hemsida kan jag inte hitta nåt, men på Pokerscout står det Irland. Citera
Mickel Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Lol!Detta svar fick jag från dem: Är det bara jag som tycker att detta är riktigt dåligt av dem? Kan inte annat än hålla med, Party suger. Jag har tagit ut mina sista sekiner och har inga planer på att spela där igen. Citera
Iggan Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Är det inte så pass dåligt motstånd på Party att det är nästan värt att spela där? Citera
Benny_81 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Har också sagt adjö till Party. Tror inte jag kommer att spela där igen. Sjukt hög rake. Sjukt aggrisiv marknadsföring. Kass kundtjänst. Idiotiska kampanjer. Värdelöst bonussystem. Monsterkampjanen här om året var ju så sjuk att man baxnar Osv. Osv. Osv. Osv. Och varför ska jag pressa mig för att klara ngn bonus hos PP när den bonusen bara innebär(om jag klarar den) att jag den "sammanlagda raken" blir bara ngt högre än på SvS? Spelar nu på SvS och har hunnit med kanske 100k givar. Helt ärligt börjar jag undra om PP är riggat! För jag var gång på gång med om så enormt sjuka situtioner på PP men jag trodde det var normalt eftersom jag bara spelade på PP. Nu när jag spelar på SvS så händer dessa sjuka saker sällan eller aldrig. Bara för att ni inte ska tro att jag är ngn bitter förlorare så måste jag påpeka att jag gick faktiskt, mot alla odds, plus på PP. Edit: En annan grej jag störde mig mkt på är att detaljerna kring bonuserbjudanden inte gick att finna. Man var tvungen att maila VIP-kontakten för att få veta hur länge man hade på sig att cleara bonusen osv. Pinsamt.... Citera
rymz2008 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Har också sagt adjö till Party. Tror inte jag kommer att spela där igen. Sjukt hög rake. Sjukt aggrisiv marknadsföring. Kass kundtjänst. Idiotiska kampanjer. Värdelöst bonussystem. Monsterkampjanen här om året var ju så sjuk att man baxnar Osv. Osv. Osv. Osv. Och varför ska jag pressa mig för att klara ngn bonus hos PP när den bonusen bara innebär(om jag klarar den) att jag den "sammanlagda raken" blir bara ngt högre än på SvS? Spelar nu på SvS och har hunnit med kanske 100k givar. Helt ärligt börjar jag undra om PP är riggat! För jag var gång på gång med om så enormt sjuka situtioner på PP men jag trodde det var normalt eftersom jag bara spelade på PP. Nu när jag spelar på SvS så händer dessa sjuka saker sällan eller aldrig. Bara för att ni inte ska tro att jag är ngn bitter förlorare så måste jag påpeka att jag gick faktiskt, mot alla odds, plus på PP. Ehhhhhhh....... Gällande rigg så är det nästan värre på SvS än på PP. Citera
mpee Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Enda negativa jag hittar hos party är deras kassa VIP-system och promotions. Annars tycker jag det är en grymt bra klient. Bra support, åtminstonde när man spelar tillräckligt för att få en egen host. Snabba på cashout, aldrig strulat för mig. Bra klient att multitabla på, slås bara av Stars och Tilt. Bra med action och sannslöst dåligt motstånd. Men smaken är ju som baken. Citera
patrik7409 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Haha, det låter ju sjukt. Sånt där borde man allvarligt talat anmäla, även om det inte var några stora summor.. Vart fan anmäler man sånt då? Har varit skitförbannad på flera sajter, men vet inte vart man ska vända sig med problem som uppstår med pokersajter, en del tror ju att man kan behandla kunderna hur som helst. Citera
Akumila Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Vart fan anmäler man sånt då?Har varit skitförbannad på flera sajter, men vet inte vart man ska vända sig med problem som uppstår med pokersajter, en del tror ju att man kan behandla kunderna hur som helst. Till Alderney Gambling Control Commission kanske. Det är där party har sin licens Citera
rymz2008 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Vart fan anmäler man sånt då?Har varit skitförbannad på flera sajter, men vet inte vart man ska vända sig med problem som uppstår med pokersajter, en del tror ju att man kan behandla kunderna hur som helst. Jag har inte en aning faktiskt. Men det lär fan inte vara lagligt att dra pengar från ett konto som varit inaktivt i ett visst antal dagar så länge inte fittorna lagt till nåt i deras avtal som man aldrig läser ändå. Citera
Akumila Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Jag har inte en aning faktiskt. Men det lär fan inte vara lagligt att dra pengar från ett konto som varit inaktivt i ett visst antal dagar så länge inte fittorna lagt till nåt i deras avtal som man aldrig läser ändå. Om du tror att det är olagligt är det väl självklart att du ska vända dig till Gibraltars rättsväsende. Citera
Recommended Posts