ribberfors Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Ingen nyhet för många kanske men jag min trötte fan läste det först idag =) nåväl, det är väl bara positivt att en ihopslagning sker, elr? kommer garanterat att fylla upp lite fler bord. något som jag saknar idag. vad har ni för erfarenhet av spelarna på lads, samma skit som på prima idag? "LADBROKES JOINS MICROGAMING POKER NETWORK ISLE OF MAN - Ladbrokespoker.com is to set to join the Microgaming Poker Network, one of the world's leading poker networks, to ensure more action for its players in both cash games and tournaments. Ladbrokespoker.com already licenses Microgaming's poker software, so Ladbrokes' customers will notice little change to the site when it begins operating within the Microgaming Poker Network from early 2009. Commenting on the move John O'Reilly, Managing Director, Ladbrokes Remote Betting and Gaming said: "Joining the Microgaming network will give our players more action on a wider variety of games, particularly at higher staking levels. Microgaming is a leading network and will offer Ladbrokespoker players faster access to the games they want. We will continue to operate outside of the network on tables where we already offer players the level of action they demand." Ladbrokespoker.com will continue to provide its customers with high levels of customer service and a unique experience through world-leading poker events, tournaments and promotions such as the Ladbrokes Poker Million, World Series of Poker packages, the Ladbrokespoker.com European Ladies Championship, Ladbrokes European Online Championship of Poker, Ladbrokes Poker Cruise and Ladbrokes Irish Poker Festival." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pskott Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Tråkigt, tycker jag. Har alltid vart trevligt att verkliten spela "PÅ" Laddies, inte på Prima, men men, som de säger så kommer väl resterande prima-clienter bli glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Tragiskt att Ladbrokes inte har anställda som kan sköta sina jobb. Turneringsdelen har varit ett skämt. Desperata människor gör desperata saker och samma gäller väl företag. Många gånger har jag ställt mig frågan, det här företaget kan inte vara ute efter att tjäna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Spelarna: Jag har bara erfarenhet från turneringarna och där kan lugnt säga att det är planetens tightaste rebuys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Man kan fråga sig hur ett stort företag som Ladbrokes kan vara så sjukt dåligt. *De höjer raken med 20% (från 5 till 6 procentenheter) utan att meddela kunderna. *Supporten och marknadsavdelningen är ett par inkompetenta lögnare. *De har blivit fällda i IBAS. *Deras interna organisation är en spagettihärva där den högra handen inte vet vad den vänstra sysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Kommer funka som Unibet med egna bord tom 2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Kommer funka som Unibet med egna bord tom 2/4 Jo men turneringarna ska man väl köra nätverkets? De har ju under en längre tid haft problem att fylla upp sina sunkiga turneringar ("europas bästa turneringsschema":shock: ). När LEOCOP närmade sig tänkte man vad kommer de göra för att inte upprepa fiaskot från förra året? Svar: de hade gett upp. Har man rulle så är ju Main Event smaskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Kommer funka som Unibet med egna bord tom 2/4 Låter ju helt värdelöst. Varför gå med i nätverket överhuvudtaget om man ska hålla på så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Om de delade lägre bord, vilken rake skulle då användas, 5 eller 6%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Låter ju helt värdelöst. Varför gå med i nätverket överhuvudtaget om man ska hålla på så där?För att man vill att sina sportsbettningkunder inte ska fiskas ut av multitablande grinders som spelar och därmed rejkar för andra skin i nätverket. Har man tillräckligt stor spelarbas själv så är det fullt förståeligt, samtidigt som man vill kunna erbjuda större turneringstrafik exempelvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Om de delade lägre bord, vilken rake skulle då användas, 5 eller 6%? 5% Bergis. Nu när de inte kommer delas så kan de ju tyvärr fortsätta med sina 6%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 5% Bergis. Nu när de inte kommer delas så kan de ju tyvärr fortsätta med sina 6%. Ej säkert. Vore smått skandalöst om man skulle tvingas rakea 6% på 2/4 men "endast" 5% på 3/6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Kommer funka som Unibet med egna bord tom 2/4 fan oxå. ser inte lika bra ut nu efter denna info, cashlirare som jag är...min förhoppning var att bytet skulle medfölja lite fler fullsatta bord på nl100-200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Ingen skräll direkt detta. Både prima och Laddies har väl tappat "hyfsat" me mark efter den nya "spelvänliga" klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Fick mail precis om att Ladbrokes sänker sin rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Hade verkligen stora förhoppningar precis som Ribberfors att detta skulle medföra fler bord på NL100-NL400. Nu verkar det inte bli så. Det är bara att se till att klättra till NL600! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Ladbrokes var min favoritsajt för några årsen, när dom höjde raken så lämnade jag dirr. Har vart in där någon enstaka gång sen dess för att kolla läget men det har vart grymt dålig trafik, i alla fall i jämförelse med Ongame. Dåliga erbjudanden och hög rake var en kass kombination! Är nog bra för sidan att slå ihop med Prima, men dom borde slå ihop även dom lägre borden imo. Förhoppningsvis gör dom det så småning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Är det någon som har koll på hur det kommer att bli med poker alias efter sammanslagningen. Kommer man att eventuellt ha två olika alias inom Prima eller tvingas man välja ett av dem, om de var olika från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onding1 Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Hade verkligen stora förhoppningar precis som Ribberfors att detta skulle medföra fler bord på NL100-NL400. Nu verkar det inte bli så. Det är bara att se till att klättra till NL600! Har sett flera såna här poster nu och jag FATTAR verkligen INTE. Hur svårt är det att byta skin? Om du vill ha mer bord. Dessutom har väl rakebacken alltid varit högre på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onding1 Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Är det någon som har koll på hur det kommer att bli med poker alias efter sammanslagningen. Kommer man att eventuellt ha två olika alias inom Prima eller tvingas man välja ett av dem, om de var olika från början? Om jag inte minns fel så när Unibet gjorde såhär, så var man tvungen att slå samman så att man bara har ett enda nick på prima och då det som du först reggat nånsin. Synd, jag som gillar mitt ladbrokes nick hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 fick just ett VIP-mail från ladbrokes.. verkar som de går till prima redan nästa månad.. "BIGGER AND BETTER - A HEADS UP As a VIP we are pleased to announce in advance, that after months and months of hard work and gathering all your helpful feedback and ideas, we are cleaning up, clearing out and bringing you a revamped brand spanking new Ladbrokes Poker! In February, there’s going to be more players at the tables than ever before, a new and improved lobby, a bigger and better tournament schedule, plus a whole load of other features. Don’t fear though, it will still be the same Ladbrokes Poker that you trust and love with our signature events like Killarney and Vegas." "ESTABLISHED IN 1886 There is no need to worry about your money as the same banking, withdrawal and security procedures remain in place, and our Customer Service team is better than ever. That’s why Ladbrokes are still rated the most trusted site on the net. We’ll be in touch with full details of the migration soon! See you at the tables, Ladbrokes Poker Team" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts