LuckyStar5.1 Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Gillar inte personligen Ladbrokes för att de har dåliga bonusar och högre rejk, känns bra att de ska flyta till prima nu, undrar om de kommer vara lika snåla då eller om de kommer komma med bättre erbjudande... Hörde senast igår av en microspelare att det var den lättaste bonusen att spela in om man spelade på micro. Tycker iofs att det långsiktigt är bättre med prima men om bonusen är lättspelad så är det väll bara och cleara och gå vidare till prima sen?!?! Citera
Pskott Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 Hörde senast igår av en microspelare att det var den lättaste bonusen att spela in om man spelade på micro. Tycker iofs att det långsiktigt är bättre med prima men om bonusen är lättspelad så är det väll bara och cleara och gå vidare till prima sen?!?! Ja, både deras rejkbackdeal(minst 10k vip/månad) och 100% welcomebonus($500 bonus för 15k inspelade vip) verkar vara för bra för att vara sann. Tänkte faktiskt cleara båda, och hoppa vidare till TellPoker alternativt Purplelounge, allt beror på vart jag får en bra deal. Vilka nivåer spelar du på? Lär sig folk inget i skolan längre? Ladbrokes har inte höjt raken med 1% utan med 20%. 20% extra i rake är en hel del. Mittfel, menade då givetvis att rejken har höjts från 5% till 6%, dvs en procentenhet. mitt fel, mitt fel Citera
Recommended Posts