capten Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Denna post kanske inte hör hemma här, men isf får mod flytta Halloj! Tänkte höra om någon kört på en site som heter 5APoker.com? Har testat deras freerolls i några veckor och det verkar som det är fullt med botar. Som exempel, i varje SnG så är det typ 3-4 pers som alltid bara sitter, men det är alltid 1-2 halvduktiga spelare som man möter.. Sen om man slår ut någon så börjar dom som har suttit ut spela helt magiskt . Det var även massa konstiga folds efter en massa bettande mellan dom på cashborden Speccade man bordet så gick pengarna bara runt, man kunde komma 1-2 timmar senare så hade alla ungefär samma summa. Dom bytte bild och Ort på sitt konto efter jag hade lämnat bordet Har även misstankar om att deras klient innehåller en screencapture funktion, för vid varje bord finns det alltid 1-2 st som tar en evig tid på sig, troligen för att få hem screenshotet. Trafiken går krypterad i deras klient så jag har inte lyckats kolla den, och om man kikar i .exe filen så tycker jag man kan se massa fishy saker. Fick även nån varning från ett Anti-Keylogger/Screen program som jag testade. Hur som helst hela siten känns riggad. Mailade också deras support om saken.. klipper in konverationen Hello! Did you know that the freeeroll SNG section is filled with bots.?` Very annoying since you have to suck them dry via ante and blinds.. Please look into it Och svaret.. Dear player, We appreciate it that you reported this issue to us. This is normal phenomenon. It occurs in every poker room, especially in freerolls. Since the players do not need any buy in to join the freeroll, they do not care much about the free SNG since they do not risk any money. When the free SNG starts, they are not at the table. When you play at buy in games, normally those players won't sit out. We will look into this, if it is serious, we would stop offering the free SNG . Thank you for playing at 5APoker. Best regards, 5APoker Support Var inne och körde lite cashgames och det var heeeelt sjukt ska posta lite händer får ni se. Jag gjorde nog lite idiot saker själv men jag ville testa min teori+att det var juh gratis $$$ Deras freerolls vinner man ganska lätt om man fokuserar lite Spelaren går med och raisar hela vägen med och träffar färgen på rivern , finns juh inte ens $0.01/$0.02 No Limit Holdem Stacks: BTN Frankoe ($3.23) [Frankoe posted $0.01] [Hero posted $0.02] Pre-flop: ($0.03, 0 players) Hero is Frankoe: calls $0.01, Flowing: checks Flop: ($0.04, 0 players) Hero bets $0.04, Frankoe raises to $0.12, Hero raises to $0.20, Frankoe goes all-in $3.21, Hero calls $1.89 Turn: ($5.34, 0 players) River: ($5.34, 0 players) Final Pot: $3.94 Frankoe shows: Hero shows: Frankoe wins $3.94 ( won +$0.72 ) Nästa är också helt ofattbar.. Stacks: MP crack ($1.78) CO Fryday ($0.06) BTN cylo ($3.57) [intran posted $0.01] [squire posted $0.02] Pre-flop: ($0.03, 6 players) Hero is 1 fold, Fryday calls $0.02, 1 fold, Flowing: raises to $0.08, 2 folds, squire calls $0.06, Fryday calls $0.04 Flop: ($0.23, 2 players) squire checks, Hero bets $0.22, squire calls $0.22 Turn: ($0.67, 2 players) squire checks, Hero bets $0.14, squire calls $0.10 River: ($0.91, 2 players) Final Pot: $0.82 squire shows: Fryday shows: Hero shows: Ja listan är lång men jag måste få ur mig det här Nu börjar jag få halvok kort, men jag springer alltid in i en bättre kicker med liten marginal också! Plus att det alltid är 1 som tar en jävla tid på sig, eller sitting out Här blir jag nedsynad med Det här är juh så sjukt, man går inte med så.iofs så hade jag inget i handen att göra själv men .. Här började jag verkligen fundera vad som var på gång..allt kändes så jävla riggat. Stacks: [teddyberar posted $0.01] [Hero posted $0.02] Pre-flop: ($0.03, 5 players) Hero is 1 fold, 1 fold, 1 fold, 1 fold, 1 fold, teddyberar: calls $0.01, Flowing: raises to $0.04, teddyberar: calls $0.02 Flop: ($0.10, 0 players) teddyberar: checks, Flowing: bets $0.10, teddyberar: calls $0.10 Turn: ($0.30, 0 players) teddyberar: checks, Flowing: bets $0.20, teddyberar: calls $0.20 River: ($0.70, 0 players) teddyberar: checks, Flowing: checks Final Pot: $0.64 teddyberar shows: Hero shows: Jag kan posta lite mer sen om någon vill se, finns en uppsjö med sjuka händer Citera
Rebonius Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Flop: :Jh: ($0.04, 0 players) Håller med om att det verkar vara riggat. Citera
capten Postad 7 September , 2008 Författare Rapport Postad 7 September , 2008 oj hehe skrev in dom där koderna för hand måste ha skrivit dubbelt Deras HH funkade juh ingenstans! Citera
Recommended Posts