Eddie88 Postad 11 Maj , 2005 Rapport Share Postad 11 Maj , 2005 Pokern på Kanal 5 är faktiskt det bästa och roligaste jag sett i svensk tv- riktigt underhållande kommentarer. Dock tycker jag personligen man hör för lite ljud från bordet. Skulle vara kul o höra spelarnas snack och hur dem försöker snacka omkull motståndaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 11 Maj , 2005 Rapport Share Postad 11 Maj , 2005 Pokern på Kanal 5 är faktiskt det bästa och roligaste jag sett i svensk tv- riktigt underhållande kommentarer. Dock tycker jag personligen man hör för lite ljud från bordet. Skulle vara kul o höra spelarnas snack och hur dem försöker snacka omkull motståndaren. Kan bara stämma in i detta och tror det var lite bättre i senaste avsnittet men det kan bli ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 11 Maj , 2005 Rapport Share Postad 11 Maj , 2005 Pokern på Kanal 5 är faktiskt det bästa och roligaste jag sett i svensk tv- riktigt underhållande kommentarer. Dock tycker jag personligen man hör för lite ljud från bordet. Skulle vara kul o höra spelarnas snack och hur dem försöker snacka omkull motståndaren. Vi har tagit till oss kritiken gällande spelarnas prat. Och nu i finalen av SPC (avsnitt 7 och 8) kommer ni få höra mer från bordet. Bland annat ett extremt roligt snack mellan Erik Friberg och Martin Cedercrantz. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Haha Erik är bra rolig, - välj ett, ....fel hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Tyckte inte jag hörde mer detta avsnitt heller, förutom Kens roliga kommentarer- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Jag hoppas verkligen att det bli en säsong två utav Swedish Poker Challenge. Är ju minst lika underhållande att kolla på som WPT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag som saknade texning av intervjun med "dansken", jag förstod då inte ett ord av vad han sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag som saknade texning av intervjun med "dansken", jag förstod då inte ett ord av vad han sade. Tack för att du påminde mig, skulle också klaga lite på det. Danska är inget språk, det är en halssjukdom. Och jag fattade kanske 10% av vad han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Nej, samma här - fast jag kan aldrig höra ett ord av vad danskarna säger. När jag ett kort tag hade dansk flickvän fick vi prata engelska... Jo, det hade varit trevligt med textning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Spelet höll världsklass stundtals Tänk om jag hade balls och göra reraisen som henriksson gör mot dansken med AT,då skulle man kanske dra in lite pengar på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pappabjorn Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag som saknade texning av intervjun med "dansken", jag förstod då inte ett ord av vad han sade. Nej du är inte ensam. Jag förstod ingenting heller. Någon som kan göra en översättning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag som saknade texning av intervjun med "dansken", jag förstod då inte ett ord av vad han sade. Ett tekniskt problem gjorde att textningen föll bort. Ni som såg hans kvalheat vet att vi textade honom där och avsikten var att göra detsamma i finalen. Vi beklagar detta. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 haha, bara norrlängingar från skogen som inte fattar danska... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 haha, bara norrlängingar från skogen som inte fattar danska... Jag bor i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Jag bor i södra Skåne, men inte hjälper det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Måste säga att Ken gjorde sitt absolut bästa avsnitt igår. Han var i extas verkade det som, som ett barn på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Kan bara hålla med gårdagens program var för bra, riktigt underhållande var tvungen och slita mig från nätpokern för att kolla "på riktigt", MYCKET bättre än WPT kan jag bara säga. Programmet kändes som 15 min långt för att det var så underhållande. Detta är det enda programmet som jag verkligen följer och inte klara och missa. Kan faktiskt inte komma på någonting negativt om gårdagens program. Mycket mycket bättre när man får se fler händer från samma heat, ger lite mer "inlevelse". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Tycker sändnings tiden är för kort. Borde vara längre- 2 timmar skulle ju smaska gott. Men helt klart suveränt, har svårt att slita mig ifrån Tvn när det sätter igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tympanon Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Ja, när Ken kommer upp i varv är han riktigt underhållande, det var lika dant i SVT:s dockusåpa "Riket", som han ju förövrigt vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Denna veckans program av Poker var det bästa av dem alla. Hoppas att fortsättningen är lika bra och att om det blir mera Pokerprogram så är de lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Homer J S Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Liten fråga en aning OT: What's up med Kens vildsvinsgalthörntand? Är det en del av hans table image, eller? Han om någon borde väl ha stålar nog för att gå och få den nerfilad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Dansken skakar på huvudet och tänker "IDIOT"! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Kampen om poker-tv-tittarna akt II: Poker, Kanal 5: 180.000 (nytt tittarrekord) Pokermiljonen, TV4: 25.000 (nytt bottenrekord) Ni tittare har talat. Och ni talar ett tydligt språk. Tack. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 PSGottaDig, när bjuder nu POKERFORUM.nu på fest då? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Kampen om poker-tv-tittarna akt II: Poker, Kanal 5: 180.000 (nytt tittarrekord) Pokermiljonen, TV4: 25.000 (nytt bottenrekord) Ni tittare har talat. Och ni talar ett tydligt språk. Tack. /Pär Carlsson Gött... Nu måste ni väl kunna få programchefen att gå med på en fortsättning med utökad programtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts