Neuen Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 vafan va hungriiiii jag blev nu... gah, måste kolla i kylen.. *kilar iväg* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Tackar, lät gott. Ska testas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Plussade 11 inköp idag och det var verkligen sjukt länge sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 wot? Ganska säker på att han menar ålderskillnaden mellan dig och tjejen. Grattis till finplusset! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Ganska säker på att han menar ålderskillnaden mellan dig och tjejen. Grattis till finplusset! =) aha, hon är en ovanligt bra 18-åring tror jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheCop Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Tja Opteron! Hur många bord lirar du på Party? Är fiskbeståndet gått där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Tja Opteron! Hur många bord lirar du på Party? Är fiskbeståndet gått där? 3-9 bord idag är det helt klart torrt på borden iaf men vet inte hur det är på andra ställen ^^ Ska dela upp rullen på lite olika siter nu iaf är planen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Bonuset som motsvarar 40% rb, är det endast för turneringar eller stämmer det för er som lirar cg också? Vad köper du för dina poäng på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Bonuset som motsvarar 40% rb, är det endast för turneringar eller stämmer det för er som lirar cg också? Vad köper du för dina poäng på party? Bonusen som motsvarar 40% gäller enbart för dem som är palladium elite. spela 250k händer 2/4 på tre månader så blir du palladium elite. Grattis isf. 30% blir det för normala männsikor numera... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 finns det ngn bild på dig på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Bonusen som motsvarar 40% gäller enbart för dem som är palladium elite. spela 250k händer 2/4 på tre månader så blir du palladium elite. Grattis isf. 30% blir det för normala männsikor numera... Var det inte 4 månader man hade på sig? Har hört att 40% stämmer för turneringar, men att för cg så blir det lite mindre eftersom man får poäng för ett visst antal händer, ej baserat på hur mycket man rejkar, därför jag frågade. Du får la samla på dig poäng och satsa på elite 1-2 gånger per år och köpa bonusarna då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 finns det ngn bild på dig på detta forum? Handen i min avatar är min, annars är det nog tunnsått. Pro/cons med att outa sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 Negativt imo, folk kommer tro att du bara spelar ödmjuk när de ser ditt backslick! true true =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Sitter och spelar en ganska rolig session just nu =) 1100 på ena 1/2-bordet och sen: Verkligen årets fisk ^^ första handen: Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: HERO (SB): $261 lucas__68 (BB): $431 sisco884 (UTG): $89.71 yolanda1999 (CO): $327 Hwaaaiiting (Button): $200 Dealt to HERO A:heart: A:spade: Pre-flop: sisco884 calls $2, yolanda1999 raises to $4, (1 folds), HERO raises to $17, (2 folds), yolanda1999 calls $13 Flop: ($39) A:club: K:club: 9:diamond: (2 Players) HERO checks, yolanda1999 bets $16, HERO raises to $46, yolanda1999 raises to $76, HERO raises to $132, yolanda1999 raises to $188, HERO raises to $244, yolanda1999 calls $56.30 Turn: ($527.30) 4:spade: (2 Players) River: ($527.30) 4:diamond: (2 Players) Results: yolanda1999 Showed J:heart: 7:spade: HERO Showed A:heart: A:spade: HERO wins $524 Behöver väl knappast nämna att han drar ut alla utom mig? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Den spelar han riktigt vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NYC_BLT Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 jag lagade din köttfärssås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 jag lagade din köttfärssås Jag har spelat rätt kass poker på sistone, åker med heltok ner och surfar i en månad och funderar på att hoppa på fastighetsmäklarutbildning som börjar i vår bara för att jag tror jag skulle vara framgångsrik i yrket, dock suger säkert själva jobbet, vet inte vad meningen med livet är alls =(. Idag gjorde jag slut med Fanny. Hoppas den var god. Carbonara: koka upp vatten, lägg i 400g fjärilspasta, strimla bacon eller pancetta och stek, vispa ihop ett ägg med dryg dl grädde och nymalen svartpeppar, när det är en minut kvar av pastan lägg i 250g frysta ärtor. Häll av pastavattnet, häll på ägg-grädd-blandningen, baconet och riven parmesan, blanda runt och servera med mer svartpeppar och gärna färsk mynta... tar 15min och tjejer blir imponerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Vart bär de av herr Opteron? Aussie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Vart bär de av herr Opteron? Aussie? indonesien - lombok först och sen kanske runt bland öarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 update på resan och bilder på dig och heltok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Funderar på sälja av ungefär alla mina fonder och ligga likvid hela hösten och sen börja handla igen i början av nästa år om det känns bättre då. Men är så mycket enklare att köpa än att sälja tycker jag =S Man vill ju så gärna klonka liksom Era tankar, har ungefär lika mycket till oinvestat? Bör väl ligga skapligt plus nu iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Bör väl ligga skapligt plus nu iaf? Haha, rub it in. Var så tiltad då så sålde av skiten typ precis lagom innan allt börja rusa så har väl missat en 200k sek sen dess. Kanske borde börja skriva dagboken igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Haha, rub it in. Var så tiltad då så sålde av skiten typ precis lagom innan allt börja rusa så har väl missat en 200k sek sen dess. Kanske borde börja skriva dagboken igen? gört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 kan ju inleda mitt dagboks-skrivade med att säga att mitt liv verkligen inte är nomalt sen ca två månader (konstant ökande onormalitet och 100% i postiv riktning) och så på repeat senaste 24h dessutom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts