Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Yay, JJ stod mot AKo, känner att motriggen är över för alltid nu och ett obeskrivligt antal överev-sesssionen väntar framöver =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Juli , 2009 Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Yay, JJ stod mot AKo, känner att motriggen är över för alltid nu och ett obeskrivligt antal överev-sesssionen väntar framöver =) +1 gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 +1 gogogogo nee, så glada ska vi inte vara... Ett par inköp till under EV och oddsen för månadsplus ser inte lysande ut =/ Sista speldag på måndaden imorgon och sen bär det av på förhoppningsvis historiens bästa semester (80% chans på det ungefär) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Låg o vred mig fyra timmar i natt, hela min kropp är som en fjäder, sjukt nojig inför nästa vecka Ska se om det går att spela nån poker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Gjorde fyra spel idag jag verkligen inte alls är nöjd med =( plussa 400 ändå för andra gjorde också dåliga spel men tråkigt ändå =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Vad räknar du som ett dåligt spel? Fyra "felaktiga" second barrels på turn behöver t ex ingen vara någon big deal Hur länge varar en downswing? Ligger bra mycket sämre än du i ration mellan win rate och actual ev men har bara 10 0000 händer så det kanske inte är mycket att klaga på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Dåliga spel som i att välja obvious fel linje med handen, inte marginella beslut som i att skjuta en extra gata eller inte. Spelat riktigt kass poker nu och verkligen jättegärna velat vinna potter och sluta på plus på månaden. BE för dagen och tror jag lägger ner och bokar 1600 ner på månaden.... Förhoppningsvis är mitt liv helt förändrat om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 yay! Drar nu, 0 internet på 7 dagar =D =D =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 yay! Drar nu, 0 internet på 7 dagar =D =D =D wp! gl på kinapoker då antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Grymt resmål, HAVE FUN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xplosivo Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 ..är det du som är Spindelmannen i Sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 where have u been`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 ..är det du som är Spindelmannen i Sthlm? Nej men kanske borde byta karriär where have u been`? Jag har varit hemma sen 3a Augusti, pokern har gått bajs, BE över 25k händer i aug, 7 inköp under EV, standard =( Island gick mycket bra, nice land och väldigt väldigt bra resesällskap, resesällskapet blev min flickvän där och nu sitter jag och väntar på att hos ska komma tillbaka till Stockholm, 10 dagar kvar =/ (Hon sommarjobbar på island jun-juli-aug) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Najs att du hade en trevlig resa, och drog me dig en jänta hem oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Najs att du hade en trevlig resa, och drog me dig en jänta hem oxå! Träffade henne ett par gånger i våras utan att vi hann lära känna varandra men jag visste att hon var ruggigt intressant på nåt sätt--> hon får sommarjobb på norra fucking island jun-jul-aug --> jag säger att jag kan komma och hälsa på --> ok ^^ säger hon ungefär --> det är i slutet av juni, jag har körkort, hon har en veckas semester att ta ut i aug och är uttråkad uppe på norra island så hon säger att om jag skulle flyga upp så skulle hon ju kunna möta mig i Reykavik och så skulle vi kunna bila runt lite --> lol, sure ^^ säger jag och köper en flygbiljett 27juli-3aug och allt är försent att ångra Hon är 18 och heter Fanny och var _hyfsat_ nervös 27e juli när hon insett vad hon gått med på , gick dock allt precis så bra man kunnat önska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 lol =) fi är reg-fisk Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Cash Games, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: TheKarateNit (SB): $289 HERO (BB): $197 MickyRocks (UTG): $206 claudius77 (UTG+1): $166 Schappo (CO): $195 OMGICantFold (Button): $200 Dealt to HERO 9:club: Q:heart: Pre-flop: (2 folds), Schappo calls $2, (2 folds), HERO checks Flop: ($5) Q:spade: 9:heart: 9:diamond: (2 Players) HERO checks, Schappo checks Turn: ($5) 4:heart: (2 Players) HERO checks, Schappo checks River: ($5) 8:spade: (2 Players) HERO checks, Schappo bets $4, HERO raises to $20, Schappo raises to $36, HERO raises to $195, Schappo calls $157 Results: Schappo Showed T:spade: 9:spade: HERO Showed 9:club: Q:heart: HERO wins $388 Tiltade för övrigt i natt och mitt i tilten hörde jag nästan jareds (på stoxpoker) röst säga "tilt is good, that is when it is easy to see what you have leared and what you have not learned" Jag har varit frustrerad när jag spelat poker ganska länge bara för att jag sprungit så sjukt dåligt men jag har inte lyckats konkretisera den exakta skillnaden i hur jag spelar när jag är helt i mental form och när jag spelar sämre. Inatt lyckad jag skriva ner på papper den exakta skillnaden i tankegång i en viss typ av situationer när jag är frustrerad jämfört med när jag är bra och jag har verkligen ett konkret problem att jobba på. Aldrig gått och lagt mig så glad efter backsession =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Jo Jared är sjukt bra. Det hjälper mycket att ha ett papper och skriva ner sina "triggers" och vad man gör när man blir frustrerad. Har reggat stox igen för att kolla på hans nya serie Playing your A-game... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Jo Jared är sjukt bra. Det hjälper mycket att ha ett papper och skriva ner sina "triggers" och vad man gör när man blir frustrerad. Har reggat stox igen för att kolla på hans nya serie Playing your A-game... Det var ett jävla tjatande om Jared på Stox hela tiden...jag som äntligen har fått tummen ur och sagt upp usla CardRunners, ska man behöva regga på Stox igen nu istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 hur gammal är du? Fyller 24 om några veckor, själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 hmm any1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 hmm any1? wot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Hade egentligen grindat färdigt idag men så ploppar det upp ett bord med en stor fisk så sitter och entablar atm Nån i "evighetskonversationen" på skype requesta recept så skriver ner en lyckad köttfärssås jag gjorde igår... blir ungefär tre liter: hacka två lökar, 4 vitlöksklyftor, lagom många svampar, champinjoner eller nåt lyxigare om man har det och nästan en hel kruka färsk rosmarin. lägg en klick smör och jättemycket olivolja i grytan och stek ovanstående på svag värme ganska länge. Har du rödvin hemma så häller du på ett stort glas, en hackad kruka färsk oregano och tre burkar tomater, har du inte vin hemma så struntar du bara i vinet... Stek under tiden 800 gram köttfärs och två rivna morötter i en stekpanna och blandar ner i grytan när det är stekt. avsluta med en 2dl burk creme fraise och mal ner massvis med svartpeppar. Låt puttra ett tag och sen är det färdigt. Funkar även utmärkt att sleva i sig kall utan tillbehör om du är hungrig på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Ska testas! TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts