Peder.A Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 NL 100 8 spelare Effektiva stackar 100$ Första handen för sessionen Första två spelarna foldar MP raise till 3,5 MP fold CO synar Button synar SB fold Jag på BB väljer att höja till 14 Fold från MP och CO Button går ganska snabbt all-in. Jag utesluter högre PP då en average Fi borde ha re-raisat MP:s med dessa händer. Således bör jag ha som sämst 50/50 här. Tar därför synen ganska omgående. Hade inte tänkt posta denna handen men då det blev en hel del gnäll i chatten från olika håll efteråt vill jag bara höra era åsikter kring spelet. Citera
Yxel Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Synar nog också då han antagligen tror att du försöker squeeza, har sett folk göra sådär med allt ifrån ... ja.. allt i princip. Sen har jag sett exakt samma spel med AA och KK så... Citera
strater Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 går inte lägga utan read nej... ganska rejält fin ev+ då det på nl100 ofta brukade va rätt mycket ace-rag och lägre pp i fis range Citera
Bill_SWE Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Beror väl på spelaren men känns ju som AK så jag skulle syna även om jag inte gillar det. Citera
bananuz Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Det känns som 44, jag synar och gillar det. Citera
bossbaver Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Beror väl på spelaren men känns ju som AK så jag skulle syna även om jag inte gillar det. Beror väl på spelaren men känns ju som AK så jag skulle syna och jag gillar det. Citera
TheFool Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Standard imo. Nå, får vi veta hur det slutade? Citera
Peder.A Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Resultat: Fi visar AK och min JJ håller. Citera
nutte_1983 Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Beror väl på spelaren men känns ju som AK så jag skulle syna och jag gillar det. Skulle väl iofs gilla 44 mer... Citera
Bill_SWE Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Beror väl på spelaren men känns ju som AK så jag skulle syna och jag gillar det. Jag gillar inte att syna allin före floppen med JJ. Citera
AccessGranted Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Jag gillar inte att syna allin före floppen med JJ.Du kanske inte gillar att utsätta dig för variansen men EV:mässigt måste du gilla det annars hade du inte synat. Citera
Recommended Posts