Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Satt och kollade lite på FTPs NLT cg bord. Det är helt dött med action på de högre borden ändå tills jag ser bordet Andrew Song NLT$10k. 19 personer i waitinglist när inte en person spelar på NLT$10k eller högre på hela övriga sajten?

Sen går jag ner till NLT$5k. På bordet "pokernubz" sitter det 255 personer på waitinglist, tvåhundrafemtiofem!

Vad är på gång egentligen?

Postad

http://cardblogger.net/2008/08/06/pokernubz/

Does the name pokernubz look or sound familiar to you? Well that might be because pokernubz has become a running joke in the online world. He’s well known as a 1/2 HU NL player who frequently hit and runs players. With Full Tilt medals he was able to buy himself a 25/50 HU NL table and this is where the fun starts. Since everyone knows he’s not ever going to be playing these limits multiple 2+2′ers have joined the waiting list blocking all action on table “pokernubz(2).” FTP Pros have even joined in on the fun as Huck Seed and Aaron “GambleAB” Bartley have been seen lurking on the waiting list. If you have a lot of money and want to be part of a FTP scandal go ahead and join the fun!

255 verkar f ö vara maximum. Om Andrew Song är illa omtyckt eller mobbad på liknande sätt vet jag inte alls. Det är väl möjligt att folk bara fortsatt spåra ur lite högre upp i listan.

Postad

Nej, man får bara bordet.

Jag spelade mot Omahonian som har ett bord på 1/2, vi pratade om det en stund. Han sade det var ett jäkla dumt köp, men att han hade massor med medaljer och råkade köpa det när han hade tråkigt en dag.

Postad

ok ja då verkar det ju väldigt onödigt att sitta på w8 list till det. Måste hålla medo m de verkligen måste va ett dåligt köp. Kanske något för andra siter att erbjuda sälja ett bord där "ägarn" får del av raken bordet drar in.