Scaniac Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Hej, jag tänkte börja lägga upp en slags dagbok som är Absolut från grunden. Har lirat poker till och från i 2år, och har ALLTID varit lowlimitspelare. börjar med 300$ på NL10 är riktigt sugen på att börja med en rulle nu iaf. Ge gärna kritik! första minisession: 12$ Citera
Scaniac Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Nu skäms jag , har skottat och rullen hamna på 1200 tog ut 500d.. Citera
Dead-Inside Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Nu skäms jag , har skottat Nånstans här där jag insåg att du är en förlorande spelare. Citera
jm_j Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Lycka till! Med nivån du spelar bör du få ihop lite extrapengar nästan varje dag. Ett tips är att göra som t.ex Gdaily gör är att ha någon liten frirulle du spelar samtidigt så att du inte pissar iväg pengar pga tristess på CG. Citera
SOLDforFOOD Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Nu skäms jag , har skottat och rullen hamna på 1200tog ut 500d.. [X] fisk Citera
Scaniac Postad 7 September , 2008 Författare Rapport Postad 7 September , 2008 Nånstans här där jag insåg att du är en förlorande spelare. mm, pallar verkligen inte lira tajt å säkert inte som läget är nu iaf. Citera
SOLDforFOOD Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 mm, pallar verkligen inte lira tajt å säkert inte som läget är nu iaf. casha ut allt, för inte vill du väl försörja hajen? Citera
jm_j Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Nånstans här där jag insåg att du är en förlorande spelare. mm, pallar verkligen inte lira tajt å säkert inte som läget är nu iaf. casha ut allt, för inte vill du väl försörja hajen? Det går också att spela billiga turneringar om man är på det humöret. Att torska pga tokspel i 20st $2+0,xx turneringar gör bra mycket mindre ont än att torska 10st $10 inköp. Citera
Recommended Posts