Forzberg Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Kollade lite på pokertracker.com och dom har en del rekommenderade table selection program, nedan en listan: Sixth sense spadeeye Smart Buddy Table Shark min fråga är då, vilket är "bäst", någon som har nån erfarenhet av de ovanstående? Citera
Opteron Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 En riktigt man sätter sig bara på de svåraste borden! Citera
Forzberg Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 En riktigt man sätter sig bara på de svåraste borden! haha, eller en korkad en . ego spelar ingenroll för mig, bara pengar:) Citera
ST0CKH0LM Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 En riktigt man sätter sig bara på de svåraste borden! Just därför krävs det ju ett effektivt verktyg för att snabbt hitta de svåraste borden Citera
Matfrid Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 En riktigt man sätter sig bara på de svåraste borden! Jag sätter mig alltid vid de som har högst average pot. Är det dumt kanske? Citera
sexyterran Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 aldrig testat nån av dom... så jag har ingen aning. post of the year? Citera
kossa_mu Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Kollade lite på pokertracker.com och dom har en del rekommenderade table selection program, nedan en listan: Sixth sense spadeeye Smart Buddy Table Shark min fråga är då, vilket är "bäst", någon som har nån erfarenhet av de ovanstående? Så länge allt funkar så är SpadeEye ett mycket bra program som jag verkligen rekommenderar. Har tyvärr inte testat de andra så jag kan inte uttala mig om dem. Citera
Chillarn7 Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Har själv spadeeye och det funkar helt okej. Använder det dock inte särskilt mkt för table selection utan mer för att datamina. Lite sunt förnuft är tillräckligt imo. Har man spelat ett tag på ett nätverk vet man ofta vilka som är regs osv. och ser man ett bord 5 regs så sätter man sig inte där helt enkelt. Kommer säkert bli viktigare och viktigare med table selection framöver så det är verkligen inte fel att skaffa ett sånt program. Citera
perK69 Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Hahaha... alla dessa program... trycker ni själva på musen, eller har ni en robot som sköter det? Som sagt, alla hjälpprogram/botar mm kommer att döda pokern. Helt säker. Vänta bara några år. Så SKYNDA SKYNDA, GRINDA GRINDA innan det är för sent! :lol: Citera
Maruzi Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Hahaha... alla dessa program... trycker ni själva på musen, eller har ni en robot som sköter det? eftersom dom flesta multitablar på inet så är det inte så lätt att hålla koll på allla bord därför gör programmen de mer likt live imo. så dessa program är bra för att göra de lite mer likt, tycker dock de e lättare o sätta folk p åhänder live fortf. Citera
Forzberg Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Hahaha... alla dessa program... trycker ni själva på musen, eller har ni en robot som sköter det? Som sagt, alla hjälpprogram/botar mm kommer att döda pokern. Helt säker. Vänta bara några år. Så SKYNDA SKYNDA, GRINDA GRINDA innan det är för sent! :lol: haha, de finns faktist skript som kan autolägga alla dåliga händer. finns andra som betar 80%av pot vid höger klick, så de mesta finns Citera
Recommended Posts