Gå till innehåll

Ska jag sätta in mer pengar på SvS?  

127 medlemmar har röstat

1. 1. Ska jag sätta in mer pengar på SvS?

• Nej! Håll dig borta, de krossar dig.
    • Ja 500k direkt, krossa dem.
    • Ja 250k var försiktig spela nitty.
    • Ja släng in 100k och skotta.
    • Ja men spela inte högre än 25/50.

Recommended Posts

• Svars 166
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bor du i Vinninga? nice isf:) inte långt till Skara då:)

Ja där ser man, Skara ligger nära Vinninga. Karlstadbo från Skara då antar jag?

Spännande dag igen. Först träffa jag allt och låg pluss en $50k ett tag det mesta från 10/20, sen kom tilten och oturen. Variansen med 40/30 spel gör mig tokig och tiltig å inte slutar jag spela heller.

Blev nedjagad på borden igen av alla som ville ha sin del av kakan, GUL på Pokerstars nu var bara en 20k men jag hade över 70k inatt. Argh, fyfan örfilar mig själv och min respektlöshet mot pengarna. Dollarn som stigit å allt, snyft.

Blir till att bygga rulle lite försiktigt ett tag, $5/10 å $3/6 och 25/50 på SvS. Slänger in lite där bra värde med 200bb bara man inte tiltar som vissa gör:roll:.

Får se om jag kan hålla mig från de högre borden ett tag. Nu har jag haft en mille flygande fram och tillbaka och man blir ju lite snurrig av det.

+1,5k på ipoker iaf! Ser ljust ut detta :-D.

Postad

Spännande dag igen. Först träffa jag allt och låg pluss en $50k ett tag det mesta från 10/20...

25 inköp pa en dag, jag vill otroligt gärna se lite HHs. Vore skitkul att se hur du spelar dina marginella händer med dina 40/30 stats. Speciellt när fi börjar anpassa sig.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
Postad

hmm hittar inte min senaste dagbok.

Nåja den var inte så bra på slutet eftersom jag fick för mig att spela lite. Valde rollen som en vidrig rasist som skulle vara så äcklig han bara kunde och det är ju bara en 3 promille som kan få en att tycka det är en bra ide.

Vill be alla som tog illa vid sig om ursäkt och framför allt alla araber, jag har absolut inget emot er. De araber jag känner har alla jobb och är väl fungerande medborgare.

Nåja jag hoppas ni kan se det för vad det var en fylletok som fick spel :/.

Postad

Eftersom Xlars är på "semester" i 12 dagar till, och detta var en gammal rackare till Db som han letade upp, stänger jag denna tillsvidare.

Vill Xlars låsa upp den här när han kommer tillbaka är det bara att kontakta någon mod, så fixar vi det då