Benny_81 Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Onsdagens spel: 1809 givar, -1.116:- Rakt igenom dåligt spelad hela kvällen. Har ork, lust och tid att spela mer. Men jag befinner mig på gränsen till tilt om jag inte redan är där. Jävligt irriterad. Det här är en känsla jag inte haft på många månader. Kan säga att kvällens resultat räddades av: Fi 1: AA, 400:- Fi 2: KK, 400:- Fisk(jag): QQ, 400:- Vi hamnar all-in före floppen och jag träffar trissen och vinner potten på 1200:- Varför spelar jag dåligt ikväll? Kan bero på tre saker. 1. Cashade ut från SvS-spel rullen så jag hade endast 10k på det kontot. Borde inte spela så stor roll men det kan påverka att min rulle därmed känns liten(trots att jag har resten på bankkontot). 2. Jag har spelat väldigt mycket de sista dagarna. Sön 2k givar. Mån 2,5k givar. Tis: 2k givar. Känner mig därmed less. Det kan påverka mycket. 3. Det har gått väldigt bra de tre sista dagarna. Sön +1,5k Mån +1k Tis +2,2k Blir därmed lätt lite för otålig. Vad kan jag göra åt det här? Någon längre paus är inte aktuellt. För spelar jag inte så gör jag inga pengar. Det jag måste göra är att kämpa med tålamodet. Tålamod, tålamod, tålamod. Och om det mot förmodan inte fungerar får jag ta en paus. Något positivt i all bedrövelse? Tanken på skottning fanns inte ens. Slutsats: Det är bara att bryta ihop och komma igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Från det ena till det andra... ..:ötnos-nytt::.. En tjej som spannar lite på mig(och jag spannar på henne) i klassen uppmärksammade att jag klippt mig och tyckte det blev bra. Jag tycker hon är söt och fin men blev lite avtänd när hon påtalade att hon hade ett öppet förhållande med sin pojkvän... En annan sötnos i klassen började jag prata med idag. Hon har kastat lystna blickar efter mig ganska länge. Hon är söderifrån och har typ aldrig åkt skidor i sitt liv. Men tydligen var hon väldigt intresserad och han funderat på att köpa ett par. Jag har ett par som passar henne(mest troligt). Vågade inte riktigt föreslå att hon kunde få åka med mig. Men jag ska försöka få in det i ett samtal med henne nästa lektion! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Där håller jag inte med dig(fast det beror ju också lite på vad man själv har för image och förstås eventuella reads man har). Jag menar att det nästan alltid är overkill att lägga set på floppen på 1-2. Visst finns det undantag men det är få. Man kan dock lugna ner sig med set oftare än vad jag gör. Jo precis. Jag tror också att det är -EV att hålla på och lägga set på 1/2 kr. Men som du säger är det väldigt viktigt att kunna utöva lite pott-kontroll (både att få den större o mindre) när man spelar med 200-300 bb jämfört med 100 bb. Och det visar riskerna med att spela med djupa stackar om man inte har full koll. Tror det är många som inte tänker på det på svs, eftersom det är standard där. Och köper man inte in sig fullt blir man automatiskt stämplad som fisk lol. Men det krävs ju mycket mer skill att spela bra med dubbla inköp. Ja, och dessutom så är det ju paradoxalt nog större chans att han lägger sig om jag bettar pot(när jag hade stegdrag). Ja ofta är det helt klart mer trovärdigt/större chans att fi lägger sig mot ett pottbet jämfört med en all-in. Nu är det dags för livepoker. Har inte spelat livepoker sen jag gick på gymnasiet. Spelade lite livepoker när jag lirade fotboll men det börjar också bli ganska många år sedan. Skoj med livepoker. Det blir verkligen en annan grej än på nätet. Roligt på olika sätt helt klart Trist att backa idag, men 2-3 inköp är ju inte så farligt om du spelade dåligt och även hade lite negativ varians. Men så ska man inte tänka som du skrev bättre att förstå att det inte är bra, och göra det bättre nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Och köper man inte in sig fullt blir man automatiskt stämplad som fisk lol. Men det krävs ju mycket mer skill att spela bra med dubbla inköp. Jag skiter i vad motståndarna tycker om mig. Strävar inte att få någon slags respekt som pokerspelare. Jag vill göra pengar, punkt slut. Jag tycker det är ganska kul när folk vid borden får psykbryt på mig. Speciellt om jag spelat korrekt. Har hänt ganska många gånger att folk fått psykbryt på mig när jag spelat korrekt. Gör jag ett dåligt spel, träffar och Fi blir "vansinnig" så försöker jag se det som en investering på så sätt jag lättare kan få betalt framöver. Skoj med livepoker. Det blir verkligen en annan grej än på nätet. Roligt på olika sätt helt klart Jo. Fast det var betydligt svårare än jag trodde. Blev som sagt totalt överkörd, än om jag bara förlorade 250:-. Trist att backa idag, men 2-3 inköp är ju inte så farligt om du spelade dåligt och även hade lite negativ varians. Men så ska man inte tänka som du skrev bättre att förstå att det inte är bra, och göra det bättre nästa gång. Mm. Mer tankar på varför det gick som det gick och vad jag kan göra bättre: Jag tror jag har spelat lite för mkt på slutet. Tror jag ska begränsa mig till att spela 1500 givar per dag, varken mer eller mindre. Visst skulle jag gärna spela typ 5000 givar per dag. Men det förutsätter att jag sköter jobb, studier, rutiner, sömn, mat, fritid, relationer och dylikt mkt bättre än vad jag gör nu. Och dessutom gör stora pengar. I väntan på något sådant så väljer jag att fokusera på att leva ett anständigt liv samtidigt som jag inte spelar sinnesrubbat mycket. För spelar jag för mkt poker blir det som en slags flykt från livet. Speciellt om jag inte gör några enorma pengar på pokern ännu. Sen en sak till. Jag måste förstås tighta till mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Torsdagens spel: 1500 givar, +614:- Torsdagens träning: 30 minuter löpning. Torsdagens sötnosrapport: Den där sjukt fräscha restaurangtjejen har äntligen börjat mjukna. Vi började prata resor och jag berättade om en kryssning jag gjort på Nilen. Då lös hon upp och blev plötsligt väldigt intresserad. Alltid något. Ska fortsätta bearbeta henne lite och avvaktar därför med den andra sötnosen som jobbar där. Torsdagens spelanalys: Kämpade på bra. Gick bra till en början, sen segt(back 5-600) innan det släppte och jag hamnade plus kring tusen. Tyvärr rann pengarna iväg lite väl mycket i slutet. Tror det delvis beror på att jag spelade alla givar i ett sträck. Läxa tills imorgon: Tålamod, mat, tålamod. Försök få gjort något vettigt under dagen också så att pokern går bättre på kvällen. Sötnos-läxa tills imorgon: Sträva efter att få ett läge att erbjuda sötnosen på skolan att åka skidor med mig. Läxa till nuet: Glädj mig åt att jag jag duktig ikväll och både tränade och spelade 1500 givar hyfsat stabil och vinnande poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Dagens klonk! Som ni vet körde jag taxi på nyår för att få ett träningskort. Men det centrala taxiföretaget jag kör åt lyckades inte något avtal med mitt gym. Jag var lovad det kortet och det skulle ha kostat 2000:-. Kortet kostar 4k för mig som student och 5,2k om man inte får något avtal som företagare. Som tur var så ordnade min åkare ett eget avtal och köpte 12 kort för 39k. Jag träffade honom på stan och han erbjöd mig att få kortet(som han redan köpt åt mig) för 1,2k eller att jag körde in lite mer pengar någon kväll åt honom. Tror jag ska jobba en kväll till. Eller dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Dagens sötnos-fråga! Jag har aldrig förstått hur en kvinna kan vara i en liga ovanför mig! Jag har alltid kännt att jag är en bra kille(värdig vilken tjej som helst) som ser bra ut(än om jag aldrig skulle kunna få jobb som fotomodell, men så vill jag inte heller se ut) och det borde tjejerna gilla trots att min karriär befinner sig på en gatsopares nivå. Så hur hamnar en kvinna i en liga ovanför en själv? Ett bra svar på den frågan kanske förklarar varför jag aldrig lyckas få någon flickvän! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 +2k på dagens första 1k givar. Tror det är rekord för 1k givar. Började passet med att förlora ett inköp med TPTK. Jag känner till spelaren och jag gick definitivt för långt där mot han. Sen dess har det rullat på sanslöst bra. Folk donerar till höger och vänster, jag har flyt(tex träffat två fyrtal) och spelar hyfsat. Nu är det dags för rapport, lite mat och sen fortsätter grinden. Läxa till nästa pass: Lugn, lugn, tålamod, tålamod. Bara för att pengarna strömmat in tidigare ikväll så kommer de inte att göra det automatiskt resten av kvällen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Sötnos-läxa tills imorgon: Sträva efter att få ett läge att erbjuda sötnosen på skolan att åka skidor med mig. Försov mig och missade lektionen Nya tag till veckan. Börjar förresten bli dags att råplugga igen. Att man aldrig lär sig att jobba kontinuerligt... Läxa till nuet: Glädj mig åt att jag jag duktig ikväll och både tränade och spelade 1500 givar hyfsat stabil och vinnande poker. Gick inte heller något bra. Jag är dålig på att glädja mig åt livets små glädjeämnen. Får kämpa vidare med det. Kom gärna med tips på hur man lyckas glädjas sig åt små saker man gör i vardagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Måste bara flika in och säga att jag avgudar allt du berättar om din jakt på en kvinna. Roligt att läsa var gång, men ärligt talat verkar du lite vek Känns lite som du checkfoldar rivern så att säga. edit: Kom på att jag var tvungen att få sagt en grej till! Högskole/universitetsbrudar är ju de kåtaste av alla rena köttmarknaden alltihopa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Måste bara flika in och säga att jag avgudar allt du berättar om din jakt på en kvinna. Roligt att läsa var gång, Kul att glädja någon! men ärligt talat verkar du lite vek Känns lite som du checkfoldar rivern så att säga. Bra input. Jag borde sträva efter att köra faster, harder på sötnos-fronten också! Seriöst är det en infallsvinkel jag nu begrundar tack vare din input. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 edit: Kom på att jag var tvungen att få sagt en grej till! Högskole/universitetsbrudar är ju de kåtaste av alla rena köttmarknaden alltihopa. Haha, låter lovande. Släpper det på sötnos-fronten kan det alltså släppa rejält! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Haha, låter lovande. Släpper det på sötnos-fronten kan det alltså släppa rejält! Ja fan, gäller att hitta rätt linjer bara. Gärna de tjejer som studerar något lite kulturellt. De som låtsas vara feminister utåt, låtsas stå för jämställdhet, men de enda de längtar efter är lite smisk. Det är högskolan det, vulgärt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Ja fan, gäller att hitta rätt linjer bara. Gärna de tjejer som studerar något lite kulturellt. De som låtsas vara feminister utåt, låtsas stå för jämställdhet, men de enda de längtar efter är lite smisk. Det är högskolan det, vulgärt. Låter härligt! Fy fan vad härligt det skulle vara att sätta på en snygging som är lite av en feminist utåt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 1,8k givar hittils och nu "endast" +1k. Ett tag var jag uppe på dagsrekord(över +2,4k). Överspelade dock bl a två pocketdamer. -900:- där. Det är en hårfin linje. Och det är så himla lätt att börja spela för hårt när man sprungit på riktigt bra. Men de där pocketdamerna skulle jag ha lagt betydligt tidigare, båda gångerna. Får se om jag spelar något mer ikväll. Lite hungrig än fast jag ätit bra ikväll och sen har jag ju sagt att jag ska begränsa mig till 1,5k givar per dag. Förresten, för första gången i år(!!!) mötte jag AA med KK. Hade tur och träffade set. Funderade faktiskt på att lägga mig före floppen men iom att han spelat så hårt tidigare var det inte så mkt att fundera på... och sen hade jag tur. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Gaaah!!! Bor i centrum och gick och köpte lite godis på en kiosk. Massvis av snygga tjejer strosade förbi på väg mot diverse uteställen. Jag blir så satans frusterad att jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag vill vara med dom! Jag gick ut en hel del i höstas men det gick dåligt. Så tanken var istället att försöka få lite bättre ordning på mitt liv och en riktning på min karriär. Då borde jag lyckas bättre med tjejerna. Nu har saker blivit bättre och jag borde snart kunna återvända till scenen på allvar. Nu ska jag dock grinda bort lite frustration. Jag vill krossa Fi nu! Nöta ner varenda jäkel! Mongol General: Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life? Mongol: The open steppe, fleet horse, falcons at your wrist, and the wind in your hair. Mongol General: Wrong! Conan! What is best in life? Conan: To crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of their women. Mongol General: That is good! That is good. http://www.imdb.com/title/tt0082198/quotes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Fredagens spel: 3161 givar, +119:- Usch. Efter 1,5k givar var jag plus 2,4k. Sen spelade jag 2-3 all-in givar lite för hårt. I övrigt vill jag tillskriva svängningarna varians. Men hade jag varit skärpt rakt igenom hela kvällen hade jag slutat kanske +1k. Snacka om en bortkastad kväll. Känns nästan tragiskt. Blev lite för ivrig när det gick så enormt bra till en början. Läxa tills imorgon: Tigtha till mig. Och spela inte så förbannat mycket. Jag har mycket annat i livet som jag måste sköta och då är det inte försvarbart att spela hur många tusen givar poker som helst eftersom jag ännu inte gör några stora pengar på pokern. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Fredagens spel: 3161 givar, +119:- Usch. Efter 1,5k givar var jag plus 2,4k. Sen spelade jag 2-3 all-in givar lite för hårt. I övrigt vill jag tillskriva svängningarna varians. Men hade jag varit skärpt rakt igenom hela kvällen hade jag slutat kanske +1k. Varför inte sätta ett mål att när du typ har nått +1000:-, så får det räcka för den dagen. Det skulle ju ge dig bortåt 30000:- i månaden. Sedan att plussa ca 6 inköp på en dag måste ju kännas bra, men desto sämre när man ramlar ner till noll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Varför inte sätta ett mål att när du typ har nått +1000:-, så får det räckaför den dagen. Det skulle ju ge dig bortåt 30000:- i månaden. Sedan att plussa ca 6 inköp på en dag måste ju kännas bra, men desto sämre när man ramlar ner till noll. Det var en bra idé. Ska fundera på den. Inte för att jag tror att jag kommer att göra 30k i månaden genom att använda den utan för att jag kanske kan göra mer pengar än jag gör nu. Men tills vidare tror jag nöjer mig med att sätta en gräns på högst 2k givar per dag och minst 1,5k givar per dag. I annat fall blir det röda siffror för antalet givar i dagboken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Visst 30000:- är väl ett väldigt högt mål för den nivån, du kommer ju givetvis att ha back dagar. Det gäller att minimera back dagarna, och inte bara sitta och grinda antalet händer för det är lätt att det "går utför" som igår, utan nöja sig med ett ok dagsresultat. Själv har jag börjat om på lägsta nivån på Svs, jag kör enligt följande koncept Vecka 1 snitta 100:-/dag Vecka 2 snitta 150:-/dag Vecka 3 snitta 200:-/dag osv Så när jag har nått mitt snitt mål för dagen så loggar jag ut och gör annat, men det är frestande att fortsätta när man känner att det flyter bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Visst 30000:- är väl ett väldigt högt mål för den nivån, du kommer ju givetvisatt ha back dagar. Det gäller att minimera back dagarna, och inte bara sitta och grinda antalet händer för det är lätt att det "går utför" som igår, utan nöja sig med ett ok dagsresultat. Framförallt är det lätt att man bara sitter och pokrar(utan att göra speciellt mkt pengar) samtidigt som man har ett liv på sidan om som man borde sköta bättre. Funderar på den här planen: Min givar per dag: 1500. Max givar per dag: 2000. Max vinst per dag: 1500:- Max förlust per dag: -1500:- Vinner jag 1500:- så avbryter jag än om jag inte spelat 1500:- givar. Jag tänker mest högt nu. Men jag måste få bättre rutiner i mitt spel och i mitt liv. Jag har egentligen rulle för 2-5 men är inte det minsta sugen att ens ta ett skott. Vill få bättre ordning på saker och ting först. Hur vet jag inte riktigt än. Själv har jag börjat om på lägsta nivån på Svs, jag kör enligt följande koncept Vecka 1 snitta 100:-/dag Vecka 2 snitta 150:-/dag Vecka 3 snitta 200:-/dag osv Så när jag har nått mitt snitt mål för dagen så loggar jag ut och gör annat, men det är frestande att fortsätta när man känner att det flyter bra. Intressant. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Själv tänkte jag börja planera dag för dag. Det minimerar nog tilt-risken, och gör att man får så bra kvalité som möjligt på alla spelade händer. T ex tänka "Idag hinner jag/ska jag spela 1000 händer. Och ska spela så bra poker i varje enskild hand som möjligt." En annan dag kanske man hinner spela 1500 händer, eller 500. Tror det är jäkligt riskabelt att sätta målet i x kr/dag. Och inte särskilt intressant, eftersom dagresultatet inte säger mycket om ens spelkvalitet ändå (visst har man förlorat 15 inköp har man nog inte spelat bra...). Bättre att sätta x antal händer per dag, och kanske ett önskat bb/100 över ett stort antal händer tror jag. Lite offtopic: Benny jag har skickat ett pm om du missat det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Själv tänkte jag börja planera dag för dag. Det minimerar nog tilt-risken, och gör att man får så bra kvalité som möjligt på alla spelade händer. Mm. Intressant tanke. Tror det är jäkligt riskabelt att sätta målet i x kr/dag. Och inte särskilt intressant, eftersom dagresultatet inte säger mycket om ens spelkvalitet ändå (visst har man förlorat 15 inköp har man nog inte spelat bra...). Sant. Bättre att sätta x antal händer per dag, och kanske ett önskat bb/100 över ett stort antal händer tror jag. Så kan det vara. Lite offtopic: Benny jag har skickat ett pm om du missat det. Ingen fara. Jag har svarat. Men tyvärr är jag på väg ut i det pulserande nattlivet. Vi får gå i klinch någon annan kväll. .... Lördagens spel: 329 givar, +303:- .... Jag gör pengar på pokern. Men jag gör inte några större pengar samtidigt som det är de stora pengarna som jag vill ha. Just nu vet jag inte hur jag ska nå de stora pengarna. Men jag kämpar och jag funderar t.ex på att lägga låga par från blindsen om ngn från UTG bettar. Nåväl, nu ska jag ut i nattlivet och då strävar jag efter att charma söta flickor! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Varför skulle du folda par i blindsen? Vi spelar ändå 5-manna och jag tycker man oftast hittar stora potter mot folk om man settar mot dom och dom har en stark hand , folk släpper inte händer så lätt liksom och har dom öppnat upp UTG med en stark hand eller AA/KK/QQ så finns det ofta inte fold för dom om det ligger 7,10,2 ute och vi har 22. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Varför skulle du folda par i blindsen? Vi spelar ändå 5-manna och jag tycker man oftast hittar stora potter mot folk om man settar mot dom och dom har en stark hand , folk släpper inte händer så lätt liksom och har dom öppnat upp UTG med en stark hand eller AA/KK/QQ så finns det ofta inte fold för dom om det ligger 7,10,2 ute och vi har 22. Bra input. Det är möjligt att du har rätt. Jag funderar dock fortfarande på att lägga låga par från blindsen i vissa lägen. Hur som hur: Bra input och jag får se hur jag gör, för det känns ändå som att jag ger bort lite för mkt pengar från blindsen(med par låga par) i vissa lägen. ... Sötnos-nytt! Helvetes satans k*k. Jag försöker återknya lite bekantskaper med lite gamla kompisar och det går ok. Ikväll var vi ute på lokal och jag kom lite sent(pokrade lite) och en plats var ledig vid kompis bordet. Jag tog då en ledig plats... och senare kom en riktigt snygg tjej och insisterade på att den platsen var hennes. Hon försökte sätta sig på mig, brottas med mig osv(utan att vara redlös) samtidigt som jag menade att jag gillade att hon gosade med mig(jag är ju lång och stark medans tjejer är så veka, så hur de än försöker så är det ju bara gos.. ) och att det faktiskt fanns en plats ledig precis brevid mig. Jag fick förmånen att ha en snygg kvinna som hoppade upp och ner på min underliv ett tag. Men sen drog hon iväg och jag blev frusterad. För hon var riktigt snygg. Och verkade vettig. Jag skulle lätt gillat att hon delat säng med mig i natt(dvs det behöver nödvändigtvis inte behövt vara knull då). Näst tjej...(edit: tjej nummer två) Fin, snygg, vettig(edit: verkade hon). Vi snackade och vi verkade koppla. Jag och hon hade båda varit i Indien och vi pratade massor om bl.a. bl.a. Hon gick iväg och gick på toan eller ngt och då fick jag reda på att hennes pojkvän var killen som satt bredvid henne. Satan! Det är förstås en förmån att snygga tjejer gillar att få uppmärksamhet från mig. Men jag blir less. Som satan. Jag vill knulla och mysa med de nu. Inte imorgon. Nåja, bara att ta nya tag imorgon. Men det känns bittert som satan. Jag ser ok ut och jag har en karriär som många storknullare borde drömma om. Trots det så är jag dålig på att scora. ... Och nu bet jag mig i tungan när jag tuggade godis. Allt går mig emot ikväll. ... Jag känner som sagt en del pokermiljonärer och jag har varit på krogen med en av dom. Han var tragisk dålig på att ragga trots att han förmodligen skulle kunna ha köpt hela krogen. Slutsats: Jag vet fan inte vad det sitter i. En del killar lyckas få fina tjejer, andra inte. Och jag vet inte hur jag ska lyckas få en fin tjej. Men jag kommer att fortsätta kämpa för det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts