Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Finland är även dom med efter stabila 1-0(Forssell på straff) mot Azerbadjan. Mot Sydafrika...

All cred åt Filandia , Forssell verkar alltid leverera , känns som han är 20 år fortfarande. Tror att Serbien hade dom i EM-kval gruppen till EM 2008. Alltid diggat dom , dom har ju några sköna lirare. Speciellet på FM där dom har några riggade typ Laura Delle Valle och Mika Ääritalo men tror inte dom lirar i A-landslaget.

Vart lite spel nu en halvtimma , 3 vunna matcher och 700 kr +. Kanske blir nån turre ikväll också , NL100 grinden sparar vi tills imorgon.

• Svars 703
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
All cred åt Filandia , Forssell verkar alltid leverera , känns som han är 20 år fortfarande. Tror att Serbien hade dom i EM-kval gruppen till EM 2008. Alltid diggat dom , dom har ju några sköna lirare. Speciellet på FM där dom har några riggade typ Laura Delle Valle och Mika Ääritalo men tror inte dom lirar i A-landslaget.

Vart lite spel nu en halvtimma , 3 vunna matcher och 700 kr +. Kanske blir nån turre ikväll också , NL100 grinden sparar vi tills imorgon.

Du har så rätt, de hade varandra i förra kvalet. Tror det blev 0-0 i Helsingfors och 2-0 till Serbien i Beograd. Lauri dalla valle är tyvärr för ung för landslaget men han går till mötes en bra karriär. Han har valt att gå i Sami Hyypiäs fotspår och spelar i Liverpools reservlag vilket glädjer mig(stor liverpoolsupporter). Ääritalo vet jag inte riktigt men han var tung på FM, värvade honom till Leeds och han dominerade fullständigt.

Postad
Du har så rätt, de hade varandra i förra kvalet. Tror det blev 0-0 i Helsingfors och 2-0 till Serbien i Beograd. Lauri dalla valle är tyvärr för ung för landslaget men han går till mötes en bra karriär. Han har valt att gå i Sami Hyypiäs fotspår och spelar i Liverpools reservlag vilket glädjer mig(stor liverpoolsupporter). Ääritalo vet jag inte riktigt men han var tung på FM, värvade honom till Leeds och han dominerade fullständigt.

Ok , kan ha varit så. Ah antog det tror han är född 91-92 , valde dock fel lag att utvecklas imo ;) Ääritalo gjorde nån fin säsong för mig när jag var Norrköping i Allsvenskan , blev sedan såld , transferrekord har jag för mig. Men Finland har något intressant på g helt klart , bara dom får igång några talanger och kan mixa det med dom mer erfarna. Samma gäller Serbien , har en jäkligt bra U21 trupp , men problemet ligger i det mentala tyvärr.

Måndag , fixat lite med skola sedan på serier som släppts. Dexter , Enturage och Californication lalallaa. Lite Omaha grind nu på Svenska innan jag går på NL100 grinden senare idag.

Postad

loosade cirka 400 kr på SvS idag på HU , retarderad nivå. Bara sitta och ha tålamod och vara hyffsat aggresiv och valuebetta sönder. Sound easy , well it is.

Drog sedan iväg till klubben för 200 krs turre. 18 anmälda och rAilFISHY lyckades gå hela vägen och inkassera 1550 kr. Blev lite 5-10 DC efter där jag droppade 450 kr. Dagen slutar slutar en hunka plus efter om man räknar bort inköpet plus en polares inköp samt svenska schpel.

Ska vi månne gå på Nl100 grinden imorn och börja grinda som en riktig människa?

Yepp , det ska vi. Letar också efter några schyssta DC filmer så om ni kan rekommendera nåt såå shoot , har bara kollat "Wisedom" serien och den var givande.

Lev väl.

Postad

Man kommer alltid ihåg varför man inte spelar turneringar , varje gång man ska spela turrar så känner man känslan "Nu klonkar vi". Sedan får man den lilla gurkan i stjärten och sanningen kommer fram. Nu sitter jag här som vanligt och tänker "Varför spelar jag turneringar?". Ute ur Sverigerankningen med AK mot 10,10. A,K flopp..river : 10. Snyggt mate ! Åkte också med AA mot 9,7 där han floppar stege.

500 kr - minus för dagen. Imorgon blir det NL100 grind för att fixa till månadsresultet eller göra det ännu värre.

Cya

Postad
Ok , kan ha varit så. Ah antog det tror han är född 91-92 , valde dock fel lag att utvecklas imo ;) Ääritalo gjorde nån fin säsong för mig när jag var Norrköping i Allsvenskan , blev sedan såld , transferrekord har jag för mig. Men Finland har något intressant på g helt klart , bara dom får igång några talanger och kan mixa det med dom mer erfarna. Samma gäller Serbien , har en jäkligt bra U21 trupp , men problemet ligger i det mentala tyvärr.

Måndag , fixat lite med skola sedan på serier som släppts. Dexter , Enturage och Californication lalallaa. Lite Omaha grind nu på Svenska innan jag går på NL100 grinden senare idag.

Såg Serbien U21 mot Sveriges dito för något år sedan, Serbien krossade. Såg mycket lovande ut, vilket glädjer mig då jag känner viss sympati för det landet. Fick känna på lite serbisk känsla i Maj när jag var en vecka i Montenegro, visserligen ett utbrytarland men ändå, mycket serber som semestrade i detta vackra land. Är sjukt sugen på Belgrad, hört att det är Europas partystad numero Uno frå många håll. Var och tågluffade Europa runt i somras men lyckades missa Serbien, vilket jag ångrar starkt. Belgrad något du rekommenderar?

Köpte btw en äkta Röda Stjärnan-tröja i Montenegro. Sjukt fin! Vilket lag håller du närmst hjärtat från Serbien?

BTW sjukt viktig hatmatch idag, Ryssland-Finland. Vore grymt med en pinne där. GL för Serbien också om dom lirar, hoppas Ziggan stänker in ett par kassar för din skull.

Postad
Såg Serbien U21 mot Sveriges dito för något år sedan, Serbien krossade. Såg mycket lovande ut, vilket glädjer mig då jag känner viss sympati för det landet. Fick känna på lite serbisk känsla i Maj när jag var en vecka i Montenegro, visserligen ett utbrytarland men ändå, mycket serber som semestrade i detta vackra land. Är sjukt sugen på Belgrad, hört att det är Europas partystad numero Uno frå många håll. Var och tågluffade Europa runt i somras men lyckades missa Serbien, vilket jag ångrar starkt. Belgrad något du rekommenderar?

Köpte btw en äkta Röda Stjärnan-tröja i Montenegro. Sjukt fin! Vilket lag håller du närmst hjärtat från Serbien?

BTW sjukt viktig hatmatch idag, Ryssland-Finland. Vore grymt med en pinne där. GL för Serbien också om dom lirar, hoppas Ziggan stänker in ett par kassar för din skull.

Fyfan , om du skulle vara intresserad av att sälja Crvena Zvezda tröjan av någon anledning så är jag verkligen intresserad av att köpa den. Har endast en fejk modell med dåvarande lagkaptenen Vidic här hemma och har letat länge efter en äkta. Är Red Star supporter enda sen födseln , min pappa är ett stort fan och det går väl i arv antar jag. Sjukt tråkig säsongsinledning dock och Partizan verkar ha tagit ledningen som Serbiens bästa fotbollsklubb dom senaste åren.

Vi har verkligen ett av Europas bättre U21 landslag och jag hoppas bara att dom kan anpassa sig så bra dom kan och skeppas vidare in i A-landslaget. Tror det finns en enorm kapacitet men vi serber har inte alltid varit så bra mentalt samt är för egoistiska. Har aldrig varit bra på det där med "lagspel" och många spelar för sig själva och inte för sitt hemland.

Härligt att du upptäckt Montenegro , var där 2001/2005 och det är verkligen ett ställe som många inte upptäckt än. Även om dom nu är självständiga så finns det inget hat mot det landet , många serber åker varje år dit för att semestra. Vart i Montengro var du? Budva antar jag?

När det gäller Belgrad så har jag bara varit där 2 gånger och det var innan jag började stöka , sjukt nice stad dock och har hört samma som dig dvs att partyt håller jäkligt hög nivå. Är dock ingen skräll då vi serber gillar att festa till det ;)

Match mot Österike idag , helt öppen match egentligen men jag tror vi tar det. Detsamma gäller Finland , känns som ni har en väldigt bra chans mot ryssarna som inte är lika heta som i EM. GL !

Postad
Fyfan , om du skulle vara intresserad av att sälja Crvena Zvezda tröjan av någon anledning så är jag verkligen intresserad av att köpa den. Har endast en fejk modell med dåvarande lagkaptenen Vidic här hemma och har letat länge efter en äkta. Är Red Star supporter enda sen födseln , min pappa är ett stort fan och det går väl i arv antar jag. Sjukt tråkig säsongsinledning dock och Partizan verkar ha tagit ledningen som Serbiens bästa fotbollsklubb dom senaste åren.

Vi har verkligen ett av Europas bättre U21 landslag och jag hoppas bara att dom kan anpassa sig så bra dom kan och skeppas vidare in i A-landslaget. Tror det finns en enorm kapacitet men vi serber har inte alltid varit så bra mentalt samt är för egoistiska. Har aldrig varit bra på det där med "lagspel" och många spelar för sig själva och inte för sitt hemland.

Härligt att du upptäckt Montenegro , var där 2001/2005 och det är verkligen ett ställe som många inte upptäckt än. Även om dom nu är självständiga så finns det inget hat mot det landet , många serber åker varje år dit för att semestra. Vart i Montengro var du? Budva antar jag?

När det gäller Belgrad så har jag bara varit där 2 gånger och det var innan jag började stöka , sjukt nice stad dock och har hört samma som dig dvs att partyt håller jäkligt hög nivå. Är dock ingen skräll då vi serber gillar att festa till det ;)

Match mot Österike idag , helt öppen match egentligen men jag tror vi tar det. Detsamma gäller Finland , känns som ni har en väldigt bra chans mot ryssarna som inte är lika heta som i EM. GL !

Hade kunnat sälja den till en sådan vänlig själ som dig, men iom att jag är stor AIKare så tryckte jag Djordjic på ryggen när jag köpte tröjan. Tror inte du e sugen då va?:) Tror jag behåller den anyways då den slår hårt när man trär på sig den och beger sig ut mot Råsunda nån pissig måndagkväll mot typ Norrköping.

Det var under tågluffen jag och mina vänner valde att spendera 5 dagar i Montenegro och Budva. Vi hyrde en lägenhet och hade en stört bra vistelse. Vi badade mest ute vid Sveti Stefan där det var stört vacker. Förmodligen den vackraste strand jag varit på ever.

Finland var ingen vacker syn idag, visst kämpade dom frenetisk och all cred för det, men Ryssland var numret för stort i Moskva. Bara att glömma denna match och se fram emot returen i Helsingfors.

GL mot Österrike, satte 100kr på Serbien och tror på klonk.

Har btw en våt dröm att få uppleva Partizan-Crvena Zvezda på plats nån gång. Stor fotbollsfantast som jag är har jag sett mycket fotboll live genom åren, i väldigt många av Europas alla ligor, men Serbien står på tur.

Postad
Hade kunnat sälja den till en sådan vänlig själ som dig, men iom att jag är stor AIKare så tryckte jag Djordjic på ryggen när jag köpte tröjan. Tror inte du e sugen då va?:) Tror jag behåller den anyways då den slår hårt när man trär på sig den och beger sig ut mot Råsunda nån pissig måndagkväll mot typ Norrköping.

Det var under tågluffen jag och mina vänner valde att spendera 5 dagar i Montenegro och Budva. Vi hyrde en lägenhet och hade en stört bra vistelse. Vi badade mest ute vid Sveti Stefan där det var stört vacker. Förmodligen den vackraste strand jag varit på ever.

Finland var ingen vacker syn idag, visst kämpade dom frenetisk och all cred för det, men Ryssland var numret för stort i Moskva. Bara att glömma denna match och se fram emot returen i Helsingfors.

GL mot Österrike, satte 100kr på Serbien och tror på klonk.

Har btw en våt dröm att få uppleva Partizan-Crvena Zvezda på plats nån gång. Stor fotbollsfantast som jag är har jag sett mycket fotboll live genom åren, i väldigt många av Europas alla ligor, men Serbien står på tur.

Skööön vinst och gratz till klonken , tråkigt att Finland loosa men antar att ryssarna var för bra helt enkelt. Serbien spelar sjukt bra idag i första , redan 0-3 efter 24 min och en ribbträff i 27:e. Jäklar vad skillnad det är på att se dom spela nu än för 2 år se. Yngre spelare , grymt bra anfallsspel och en bra tränare i Antic. 1-3 till slut. Leder gruppen efter 4 matcher nu och det ser ljust ut !

Sjukt kung att ha en sådan tröja.:-) Vet du någon hemsida där det finns att beställa ifrån? Bojan har jag alltid gillat , givetvis för att han är så tragiskt kaxig , jugge och att han spelade ett tag i Röda Stjärnan. Och det är också jävligt kul att digga han enbart för att provocera alla andra som hatar han. Sen är han king i tv-studion när han kör sina analyser :lol:

Budva är jäkligt schysst , är väl rätt billigt att hyra lägenhet där om jag inte har fel. Montenegro kommer nog bli större och större för varje år , definitivt billigare och nära Kroatien också. Sveti Stefan har jag också varit på , jäääkligt schysst och kan bara instämma om stranden , sick.

Partizan mot Röda Stjärnan derbyna var brutalt stora innan kriget bröt ut , ofta 80-90,000 åskådare. Efter kriget är det misär i princip , går cirka 20,000 på derbyna när arenan tar 80 och cirka 5-6.000 på vanliga matcher. Riktigt tråkigt då det egentligen finns ett stort intresse och ett stort hat mellan lagen. Ska också försöka få in ett derby , funderat lite löst över att åka mer 1- 2 veckor till juggan inom snar framtid så man skulle lika gärna kunna boka in det samtidigt som ett derby. Vilka derbyn/stormatcher har du sett annars?

Postad

Partizan mot Röda Stjärnan derbyna var brutalt stora innan kriget bröt ut , ofta 80-90,000 åskådare. Efter kriget är det misär i princip , går cirka 20,000 på derbyna när arenan tar 80 och cirka 5-6.000 på vanliga matcher. Riktigt tråkigt då det egentligen finns ett stort intresse och ett stort hat mellan lagen. Ska också försöka få in ett derby , funderat lite löst över att åka mer 1- 2 veckor till juggan inom snar framtid så man skulle lika gärna kunna boka in det samtidigt som ett derby. Vilka derbyn/stormatcher har du sett annars?

I år har jag sett

Atletico Madrid-Deportivo 1-0, Marseille-Strasbourg 4-3, Roma-Inter(Coppa Italia final) 2-1, Dinamo Kiev-Arsenal(CL) 1-1.

Tidigare år har jag sett:

Liverpool-Porto(CL) 4-1, Liverpool-Man City 1-0, Liverpool-Newcastle 1-1, Liverpool-Bolton 4-1, Wigan-Man City 1-1, Tottenham-West Ham 1-2, Charlton-Man U 1-3, Arsenal-Newcastle(Ligacupen) 2-0, Millwall-Swindon(League one) 1-2, Barcelona-Deportivo 0-2, Zenit Sankt Petersburg-FC Moskva 1-0, ABC-Flamengo 1-3(Brasilianska cupen), Lazio-Roma 2-1

Nu är jag stört sugen på att se massa kända derbyn i europa. Istanbulderbyna, Atenderbyna, Old Firm, nåt Moskvaderby etc.

har du nå sköna matcher att braga med?

Postad

wow , rätt sick att du sett alla dom matcherna :shock:

ahjo jag har lite på att skryta med ; 3 st allsvenska matcher varav 1 derby. Och Djurgården-Partizan + Djurgården-Juventus för typ 4-5 år sedan.:lol:

Enda gången jag har varit riktigt nära nån stor match var när jag stod på Nou Camp i Barcelona , men detta var under sommaren och ingen match spelades.

Gillar inte allsvensk fotboll alls då jag inte är ett fan av något lag och har inte haft råd att åka runt i Europa och kolla matcher. Jävligt synd då det måste vara jävligt skoj , menmen..

Skjusat systern till skolan och nu blir det 5-6 timmar grind om allt går som det vill. Sen liveslask på klubben ikväll. Skadad är man..

Postad

Jag verkligen blöööder ihjäl just nu , 230 $ - slutade morgonsessionen på. Ser ta mig fan spöken överallt , förväntar mig inte ens att en hand ska stå längre. Är minus för månaden , sick. Kurserna måste bli klara hyffsat fort nu , så jag kan flytta från K-holm och skaffa mig ett jobb eller resa nånstans. Var trots allt 2 månader sen jag jobbade heltid på Malta och visst fan längtar man bort lite när man ser regnet ösa ner här hemma..

Vi kollar lite händer och vad som hände imorse , kan man komma undan?

Hand 1

Sätter han på en hyffsad kung här och tycker att pushen på river är ganska given , eller?

***** Hand History for Game 1279715798 *****

$100 NL Texas Hold'em - Thursday, October 16, 08:39:53 ET 2008

Table Table TH 584 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: doc75 ( $78.5 )

Seat 2: hasty501 ( $65.09 )

Seat 3: MeZE_ ( $101.9 )

Seat 4: _TeaParty_ ( $91.75 )

Seat 5: mike8511 ( $52.4 )

doc75 posts small blind [$0.5].

hasty501 posts big blind [$1].

** Dealing down cards **

Dealt to MeZE_ [ Ad Ah ]

MeZE_ raises [$3.5].

_TeaParty_ folds.

mike8511 folds.

doc75 calls [$3].

hasty501 calls [$2.5].

** Dealing Flop ** [ Kd, 7s, 5h ]

doc75 checks.

hasty501 checks.

MeZE_ bets [$7.87].

doc75 folds.

hasty501 calls [$7.87].

** Dealing Turn ** [ 2s ]

hasty501 checks.

MeZE_ bets [$19.68].

hasty501 calls [$19.68].

** Dealing River ** [ 3s ]

hasty501 checks.

MeZE_ bets [$65.6].

hasty501 is all-In.

hasty501 shows [ 4d, 6d ] a straight, three to seven.

MeZE_ shows [ Ad, Ah ] a pair of aces.

MeZE_ wins $31.56 from side pot#1 with a pair of aces.

hasty501 wins $130.68 from the main pot with a straight, three to seven.

Hand 2

20 $ på river kastar jag inte , även om jag vet att han har färgen. Tycker det är hemskt spelat av fi , menmen han vann ju potten.

***** Hand History for Game 1279692770 *****

$100 NL Texas Hold'em - Thursday, October 16, 07:50:28 ET 2008

Table Turbo TH 102 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: DDDavid ( $209.21 )

Seat 2: Miksu36 ( $58.77 )

Seat 3: Don-Donitz ( $100 )

Seat 4: erik_money ( $36.86 )

Seat 5: MeZE_ ( $100 )

DDDavid posts small blind [$0.5].

Miksu36 posts big blind [$1].

** Dealing down cards **

Dealt to MeZE_ [ Kc Kh ]

Don-Donitz raises [$4].

erik_money folds.

MeZE_ raises [$12].

DDDavid folds.

Miksu36 folds.

Don-Donitz calls [$8].

** Dealing Flop ** [ Kd, 6d, Ad ]

Don-Donitz checks.

MeZE_ bets [$19.12].

Don-Donitz calls [$19.12].

** Dealing Turn ** [ 5h ]

Don-Donitz checks.

MeZE_ bets [$47.8].

Don-Donitz calls [$47.8].

** Dealing River ** [ 3d ]

Don-Donitz is all-In.

MeZE_ is all-In.

Don-Donitz shows [ Qs, Qd ] a flush, ace high.

Don-Donitz wins $198.5 from the main pot with a flush, ace high.

Hand 3

Hur spelar vi här? fi spelar 33/7/1. Synar omslaget för att att utvärdera flopp. På turn känns hans linje stark ändå.

***** Hand History for Game 1279709746 *****

$100 NL Texas Hold'em - Thursday, October 16, 08:28:12 ET 2008

Seat 2 is the button

Seat 1: DDDavid ( $202.61 )

Seat 2: mikyduts ( $44.38 )

Seat 3: Don-Donitz ( $207.38 )

Seat 4: AdamRiese8 ( $144.8 )

Seat 5: MeZE_ ( $100 )

Don-Donitz posts small blind [$0.5].

AdamRiese8 posts big blind [$1].

** Dealing down cards **

Dealt to MeZE_ [ Th Ah ]

MeZE_ raises [$3.5].

DDDavid folds.

mikyduts folds.

Don-Donitz calls [$3].

AdamRiese8 folds.

** Dealing Flop ** [ 4s, 7h, Ts ]

Don-Donitz checks.

MeZE_ bets [$6].

Don-Donitz raises [$16].

MeZE_ calls [$10].

** Dealing Turn ** [ 2c ]

Don-Donitz bets [$39].

MeZE_ ??

Hand 4

Finns det någon som checkar ner denna river? Kan inte klaga på hans hand dock. Bettar ut 20 $ eftersom jag tror att jag kan få syn av sämre händer som tvåpar , vi är 3 man i potten. Ena har 30 $ medans det andra har mer än 60 och vi inte få omslag här om jag bettar ut mer än 20 $.

***** Hand History for Game 1279705562 *****

$100 NL Texas Hold'em - Thursday, October 16, 08:19:35 ET 2008

Seat 3 is the button

Seat 1: DDDavid ( $258.95 )

Seat 2: mikyduts ( $41.59 )

Seat 3: Don-Donitz ( $212.18 )

Seat 4: AdamRiese8 ( $44.7 )

Seat 5: MeZE_ ( $99.5 )

AdamRiese8 posts small blind [$0.5].

MeZE_ posts big blind [$1].

** Dealing down cards **

Dealt to MeZE_ [ 6d 8s ]

DDDavid calls [$1].

mikyduts calls [$1].

Don-Donitz calls [$1].

AdamRiese8 calls [$0.5].

MeZE_ checks.

** Dealing Flop ** [ 9s, Th, 7s ]

AdamRiese8 checks.

MeZE_ bets [$5].

DDDavid calls [$5].

mikyduts calls [$5].

Don-Donitz folds.

AdamRiese8 calls [$5].

** Dealing Turn ** [ 4d ]

AdamRiese8 checks.

MeZE_ bets [$18.75].

DDDavid calls [$18.75].

mikyduts folds.

AdamRiese8 calls [$18.75].

** Dealing River ** [ Jd ]

AdamRiese8 checks.

MeZE_ bets [$20].

DDDavid calls [$20].

AdamRiese8 is all-In.

AdamRiese8 shows [ Ks, Qs ] a straight, nine to king.

MeZE_ shows [ 6d, 8s ] a straight, seven to jack.

Postad

360 $ back för dagen , åkte ut för denna innan jag stängde ner. Skämmigt att ta en paus när man möter dessa motståndare men orkar inte mentalt riktigt. Blir för mycket whine och det orkar inte jag med eller dom som läser med. Pushen känns given då jag sett han spelade liknande spel med QQ/AK och till och med AQ.

***** Hand History for Game 1279848842 *****

$100 NL Texas Hold'em - Thursday, October 16, 11:28:42 ET 2008

Table Table TH 167 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: LUKY.xp ( $70.13 )

Seat 2: -wudan- ( $136.55 )

Seat 3: Chipticker ( $51.53 )

Seat 4: underoa ( $139.87 )

Seat 5: MeZE_ ( $178.7 )

-wudan- posts small blind [$0.5].

Chipticker posts big blind [$1].

** Dealing down cards **

Dealt to MeZE_ [ Kh Kd ]

underoa raises [$3.5].

MeZE_ raises [$12].

LUKY.xp folds.

-wudan- folds.

Chipticker folds.

underoa raises [$32].

MeZE_ is all-In.

underoa is all-In.

** Dealing Flop ** [ 9d, 2s, 2c ]

** Dealing Turn ** [ 3h ]

** Dealing River ** [ Ad ]

underoa shows [ Ac, Kc ] two pairs, aces and twos.

MeZE_ shows [ Kh, Kd ] two pairs, kings and twos.

MeZE_ wins $38.83 from side pot#1 with two pairs, kings and twos.

underoa wins $278.24 from the main pot with two pairs, aces and twos.

edit ; minus 6,5 inköp för månaden på dollar sidan. Upp 5375 kr på livespelet för månaden. GAHH.

Postad

tagit ett break från NL100 och grindar lite smått på svenska , blandar en del Omaha och Holdem samt HU. Plus en 1100 kr + hittils på 3 timmar. Hittade en fin hand med 3,3 i stora. Alla foldar fram till lilla som gör 8 , jag synar. Kommer A,3,5. Han betar ut 16 , jag gör 46. Han gör 90 +. Synar bara då jag tror han har ett starkt A. Kommer A på turn och han ställer in för 450 kr och jag täcker han. Blank river och han har AK. Spelar stabila 23/19/4 som känns bra.

Inte supit på 2 veckor pga extrajobb och annat , är ett rekord. Inte hållt mig ren i över 2 veckor på 10 månader så antar att det är hyffsat positivt . Men man vet inte , kanske wastar rekordet imorgen redan.

Ska klonka en mindre turre nu innan jag lägger mig , peace out !

Postad

Inte uppdaterat på 3 dagar , nära att jag wastade vadet där . Kommer inte spela NL100 mer på hela månaden , lika bra att breaka lite och gå på det igen nästa månad. Har haft en fin rush på SvS under helgen , ska försöka fortsätta med den och målsättningen oktober ut är att försöka snitta 1 k per dag. Hoppas jag klarar det så man kan boka en sista minuten resa nånstans i november , vore fett.

Vill köpa en ny skärm också 22-24 tum , om nån har några förslag och tips så posta pls.

Well , take care cowboys !

Postad

Fan ibland är en höstig regning måndag så jävla fin. Nya serieavsnitt , en ny backvecka(?) och en ny playlist med Nas , Lil Wayne , Ice Cube , The Game , NERD och Dizzie Rascal. Går inte att backa , gååår inte.

Postad
SyncMaster 2493HM, Samsung, 24tum wide, väldigt nöjd.

Okej thanks , ska ta en titt på den. Den är populär enligt en polare som jobbar på Onoff , ska dock låta en del men riktigt snygg är den. Något du har märkt av(ljudet)?

Hehe, krossa fisksiten SvS, hälsa från mig :).

Angående sista minuten, vet du var? thai lockande? :).

Ska hälsa ;) Vet fkt inte var , är dock jävligt sugen på att bara dra iväg en vecka eller 2 i november. Vart spelar ingen roll bara dom har sol , bad och nattliv. Får se vad det blir av det , hoppas iallfall på en resa.

Spelat 2 tim 30 min och plus 600 kr + , bara 400 kr tills vi nått dagsmålet som är på 1 k. Får bli spel senare isf !

Har sett Entourage också , Ari briljerade och jag tror det bara kommer bli bättre och bättre. Hoooolaaah !

Postad
Okej thanks , ska ta en titt på den. Den är populär enligt en polare som jobbar på Onoff , ska dock låta en del men riktigt snygg är den. Något du har märkt av(ljudet)?

Ska hälsa ;) Vet fkt inte var , är dock jävligt sugen på att bara dra iväg en vecka eller 2 i november. Vart spelar ingen roll bara dom har sol , bad och nattliv. Får se vad det blir av det , hoppas iallfall på en resa.

Spelat 2 tim 30 min och plus 600 kr + , bara 400 kr tills vi nått dagsmålet som är på 1 k. Får bli spel senare isf !

Har sett Entourage också , Ari briljerade och jag tror det bara kommer bli bättre och bättre. Hoooolaaah !

Malta e ju trevligt :) Billigt också med tanke på att det finns sovplats

Postad
Malta e ju trevligt :) Billigt också med tanke på att det finns sovplats

;) skönt att höra mannen ! Blir med all säkerhet ett besök nere på Malta när värmen börjar komma igen.

Postad

Ner 500 kr - idag på förmiddagen , inte mycket att säga. 400 kr var i princip när jag hittade mellanset mot toppset , fuck 44 liksom på en 2,4,8 bräda. Slår upp till 8 och han 3-bettar till 22 , resten förstår ni själva :-) Trodde han hade JJ + men fick se en 88 när showdown vankades.

Skönt att smågrinda lite på SVS när det gått tungt på Redbet , har spelat 5 bord på en 19 tums skärm och det är rätt svettigt ibland på turbo borden.

Kommer nog pausa på Redbet månaden ut , blir liveslask månaden ut då lönen har kommit för dom som knegar och värdet är lite högre. Ska också tenta av ett ämne innan månaden slut så lägger energi på det istället.

Ikväll är det Champions League och fyfan vad fint det är , hatar landslagsuppehåll nåt enormt. Ge mig Premier League och Champions League varje vecka. Ni ska få lite speltips också , är en loser på sportbetting och kommer alltid vara men kul är det , spelar detta ikväll :

Elfsborg - Trelleborg 1:a

Man Utd - Celtic 1:a

Fener - Arsenal 2:a

Juventus-Real Madrid 2:a

Reading - Doncaster 1:a

Plymouth - Preston 1:a

Norwich - Wolves 2:a

Postad

Ni ska få lite speltips också , är en loser på sportbetting och kommer alltid vara men kul är det , spelar detta ikväll :

Då är vi två:)

har två stalltips för morgondagen btw. Basel-Barca 2, 1.5(överodds?), Atleti-Liverpool 1/x. Liverpool kommer max få en pinne här, är 100%säker...

Postad
Då är vi två:)

har två stalltips för morgondagen btw. Basel-Barca 2, 1.5(överodds?), Atleti-Liverpool 1/x. Liverpool kommer max få en pinne här, är 100%säker...

ahfyfan , men vad gör det? Är ju roligt ;)

Barcelona tror jag vinner ganska enkelt , vet dock inte vad oddsen ligger på förtillfället , men Liverpool däremot kan lika gärna få spö borta mot Atletico + Torres borta. Tror inte på vinst alls för dom , men man vet ju aldrig..dom kanske dunkar in 3 mål på dom sista 10 minuterna as usual ;D Testar nog att spela på Atletico.

Chelsea känns ju som en säker 1:a mot Roma , men kommer nog isf att spela överspel på denna match. Och Marseille lär vinna mot PSV också så blir nog spel på detta och eventuellt några över/underspel:

Basel-Barcelona 2:a

Atletico - Liverpool 1:a

PSV- Marseille 2:a

• Skapa nytt...