rAilFISH Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 Det är roligare att raila om man känner personen imo. Det händer att jag railar okocha ibland på SvS. Hade varit 1000ggr roligare att raila om man fick se hålkorten imo. edit: lol låter som jag och okocha är buddies. Icke! hah mjo jag trodde också ni va det ! Sant , kan vara kul att raila någon man känner som spelar lite högre upp , annars är railande waste of time. Inte så att man lär sig något heller tycker jag. Nu till annat. Har klippt mig , ser ut som en U.S Army snubbe , well well. Ikväll blire nog lite monster grind för att avsluta månaden. Kommer inte spela nåt imorgon och i helgen antagligen så kommer en månadssummering ikväll eller imorgon. Någon som vet någon schysst spritsida med drinktips and so on ? Tänkte mixa lite lite i helgen och inte bara köra redbull med vodka eller öl. So bring it on isf om ni vet nån hemsida !
rAilFISH Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 Sådär ! Gjorde en summering nyss men fick med för många händer så det blev fel resultat. Här är iallfall en ny. Själva månaden blev ändå rätt bra , startade den bra med 9 raka plusdagar för att sedan backa 3 dagar i rad , detta räddades dock upp av 9 nya raka plusdagar innan jag ikväll backade ett inköp på 1 timma. Totalt har det blivit 22 speldagar av 31 dagar och jag fick in 27,000 händer som är rätt mycket för mig som är en keff grinder. Är ett rekord fkt , det tidigare rekordet låg på cirka 20 k händer... Jag hade som målsättning att grinda över 30 k händer och plussa drygt 15 k , målet klarades inte riktigt av men jag antar att jag får vara nöjd ändå. Har 22 speldagar varav 18 är plusdagar och 4 är backdagar , har inte en enda dag där jag slutat even och det e ju lite weird. Största backdagen slutade på 750 kr och största plusdagen låg på 1,9 k. Månaden slutade på 12,370 kr + men jag antar att jag får vara nöjd ändå. Är ändå nästan 31 inköp på 22 speldagar och sammanlagt så har jag spelat 58,5 timmar. PT visar dock fel och visar ett resultat på 11,700 men det stämmer inte jämfört med saldot på Svenska. Tycker jag spelat hyffsat stabilt samt varit rungood . Något jag ändrat på är att jag grindat lite mer och kämpat mig ur backdagarna som varit påväg , istället för att stänga ner när jag legat 2 inköp ner har jag grindat mig ur dom och vänt det hela till plus. Har också kollat en del på stats osv och försökt att lösa upp mig mkt mer , är överlag nöjd med statsen även om dom är lite nitiga preflop. Tänkte också bjuda på några grafer , är inte helt grön med hur man laddar upp men detta bör funka : Månadsgraf : och en sk "luck" graph : Kommer nog fortsätta att grinda 1/2 i februari och testa lite 2,5-5 när jag hittar värde eller om det är helg. Om allt går enligt planerna så hoppar jag fullt på 2,5-5 i Mars då jag ska ta ut lite från rullen nu för att köpa mig en ny laptop och eventuellt en ny skärm. Har lite funderingar om att hoppa på Nl100 igen men måste isf slipa lite på 100bb spelet .Så bara hoppas att februari månad blir bra så att jag kan stänga dagboken med ett bra plus ( vadet går ut 25:e februari). Blir inget spel i helgen , massa kalas och så pumpar vi på måndag istället. PZ !
pastan Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Sådär ! Gjorde en summering nyss men fick med för många händer så det blev fel resultat. Här är iallfall en ny. GG railyfish! Fin månad! Tycker att du ska skita i att spela det safe om du plussat så fint den här månaden. Även om du vill hamna i din trygg-zone så kommer du att må väldigt bra när du drar in det dubbla på 5krs, som inte har mycket bättre spelare än 2krs. Eller så kan du hoppa ner med stoploss på fyra inköp? Sedan är en ny dator en jävligt bra idé. Bästa köpet jag gjort! Du klarar av det iaf! glm8!
Benny_81 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Grattis till en bra månad! Min månad är inte slut och jag ligger mellan 10-12k plus. Så jag kanske hinner slå dig Månaden slutade på 12,370 kr + men jag antar att jag får vara nöjd ändå. Är ändå nästan 31 inköp på 22 speldagar och sammanlagt så har jag spelat 58,5 timmar. PT visar dock fel och visar ett resultat på 11,700 men det stämmer inte jämfört med saldot på Svenska. Herregud. Jag körde tidigare PO men det var så otroligt buggigt. Har testat PT också nu på slutet men allt misstämmer ju. Tänkte att det berodde på att jag hade en en för seg dator. Men PT är alltså också ett buggigt skitprogram? Tycker jag spelat hyffsat stabilt samt varit rungood . Något jag ändrat på är att jag grindat lite mer och kämpat mig ur backdagarna som varit påväg , istället för att stänga ner när jag legat 2 inköp ner har jag grindat mig ur dom och vänt det hela till plus. Har också kollat en del på stats osv och försökt att lösa upp mig mkt mer , är överlag nöjd med statsen även om dom är lite nitiga preflop. Jag brukar inte ha några större problem att grinda mig till break-even från att ha gått minus. Men en del dagar har jag problem med vinstmättnad redan efter ett par hundra kronor i vinst. Vore ju bättre om det var tvärtom. Dvs när man vinner kan man inte sluta och när man förlorar tappar man lusten direkt.
Benny_81 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Även om du vill hamna i din trygg-zone så kommer du att må väldigt bra när du drar in det dubbla på 5krs, som inte har mycket bättre spelare än 2krs. Jag har också gått bra den här månaden. Känns verkligen som jag slår 1-2. Men med hur mycket vet jag inte riktigt. Handlar ju också om flyt. Men skulle jag ha lika lätt att göra pengar på 2.5-5 som på 1-2(dvs göra dubbelt så mkt pengar) så vore det rena drömmen. För då börjar det bli seriösa pengar!!!
Myt4z Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Kul läsning, grattis till ett bra resultat denna månad. Håller med att du bör pröva liret på 5 krs. Som shahin skriver, sätt ett antal ink som känns acceptabelt att förlora, torskar du dom går du bara ner igen och grindar. Inte värre än så. GL nästa månad!
rAilFISH Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 GG railyfish! Fin månad! Tycker att du ska skita i att spela det safe om du plussat så fint den här månaden. Även om du vill hamna i din trygg-zone så kommer du att må väldigt bra när du drar in det dubbla på 5krs, som inte har mycket bättre spelare än 2krs. Eller så kan du hoppa ner med stoploss på fyra inköp? Sedan är en ny dator en jävligt bra idé. Bästa köpet jag gjort! Du klarar av det iaf! glm8! Thanks man , mjoo har också funderat på det. Kommer inte vara särskilt scared-money på 2,5-5 heller och jag tror inte att nivån är speciellt svårare förutom mer duktigare regs och lite aggresivare spel men antar att jag kan hantera det. Får se om jag köper datorn + skärmen , isf kommer det iallfall bli 1-2 kr till en början för att sedan gå mer och mer över till 2,5-5. Tror iallfall att det blir en hel del 2,5-5 i februari , för att sedan gå över helt i Mars. Anledningen är att jag spelar i "safe" zone är för att jag verkligen vill ha en tålig rulle , har sprungit bra ett tag men man vet att det kan vända snabbt. Men som sagt , kommer nog redan att inleda lite smått och ha en stoppkloss på 5 inköp. Grattis till en bra månad! Min månad är inte slut och jag ligger mellan 10-12k plus. Så jag kanske hinner slå dig Thanks , Mja hoppas du slår det. Ska nog inte vara speciellt svårt om du tar vara på helgen och grindar hårt. Herregud. Jag körde tidigare PO men det var så otroligt buggigt. Har testat PT också nu på slutet men allt misstämmer ju. Tänkte att det berodde på att jag hade en en för seg dator. Men PT är alltså också ett buggigt skitprogram? Nje vill inte säga att det är ett buggigt skitprogram , det funkar rätt bra men ibland så missar den vissa händer så att resultatet blir lite fel , men brukar inte skilja sig mer än några hundringar hit eller dit. Jag brukar inte ha några större problem att grinda mig till break-even från att ha gått minus. Men en del dagar har jag problem med vinstmättnad redan efter ett par hundra kronor i vinst. Vore ju bättre om det var tvärtom. Dvs när man vinner kan man inte sluta och när man förlorar tappar man lusten direkt. Ah ok , bra det iallfall. Jag var varit tvärtom , alltid tappat suget om det gått neråt. Men av mina vinstdagar så har jag säkert startat 1/3 av dom med nåt inköp ner eller nåt och sedan grindat på. Vinstmätt brukar jag också bli , men slutar oftast om jag inte känner suget för mer grind. Kul läsning, grattis till ett bra resultat denna månad. Håller med att du bör pröva liret på 5 krs. Som shahin skriver, sätt ett antal ink som känns acceptabelt att förlora, torskar du dom går du bara ner igen och grindar. Inte värre än så. GL nästa månad! Ty Myt4z Mjo som sagt , rullen börjar bli klar för 2,5-5 så antar att det blir lite spel där i februari för att sedan gå över fullt ut i Mars. Spelar överrullad på 1-2 imo så kommer nog lägga en stopkloss på 5 inköp på 2,5-5 och testa helt enkelt. Har ju en fördel att jag spelat 2,5-5 rätt mkt tidigare genom åren och att jag har ganska bra koll på nivån samt att jag inte är scared money , tyckte tex att 2,5-5 alltid var lättare att vinna på än tex 1-2 konstigt nog. Men har fixerat in mig på att jag vill ha en riktigt bra rulle denna gång så att jag inte behöver gå ner i nivå om det går segt. Hur går det för dig för nuförtiden? Orkar du spela nåt nu när försäsongs träningen börjat?
Anderssson Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag har också gått bra den här månaden. Känns verkligen som jag slår 1-2. Men med hur mycket vet jag inte riktigt. Handlar ju också om flyt. Men skulle jag ha lika lätt att göra pengar på 2.5-5 som på 1-2(dvs göra dubbelt så mkt pengar) så vore det rena drömmen. För då börjar det bli seriösa pengar!!! Det är inte lika lätt på 2.5/5. Jag har kanske världens oflyt, men jag går typ +/-0 på den nivå(grymma svängningar). det är ett klart aggresivare spel på 2.5/5... mkt jobbigare. (jag plussar stadigt på 1/2)
rAilFISH Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 Det är inte lika lätt på 2.5/5.Jag har kanske världens oflyt, men jag går typ +/-0 på den nivå(grymma svängningar). det är ett klart aggresivare spel på 2.5/5... mkt jobbigare. (jag plussar stadigt på 1/2) Mjo klart det är mkt jobbigare och aggresivare jämfört med 1/2. Det är nog bara naturligt. Tror bara det är 5 st spelare i hela min databas som har en aggresionfaktor på över 3 i min PT-databas så antagligen tuffare på 2,5-5 , men handlar ju som sagt om table selection hela tiden också och försöka undvika duktigare regs. Vad nickar du btw?
rAilFISH Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 :lol: http://se.youtube.com/watch?v=EA7AXn3ZJdM.
cobb89 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 på 2,5/5 finns imo typ 4-5 duktiga regs inte så svårt att hålla sig ifrån dom... dock är ju alla semibra regs mkt bättre än 1/2 regsen
VaNiaL Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 på 2,5/5 finns imo typ 4-5 duktiga regs inte så svårt att hålla sig ifrån dom... dock är ju alla semibra regs mkt bättre än 1/2 regsen är du topp 10 enligt dig själv på 2.50-5?
cobb89 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 är du topp 10 enligt dig själv på 2.50-5? Det låter vi tiden utvisa
rAilFISH Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 på 2,5/5 finns imo typ 4-5 duktiga regs inte så svårt att hålla sig ifrån dom... dock är ju alla semibra regs mkt bättre än 1/2 regsen Ok , inget att vara rädd för isf Vilka rankar du som 4-5 duktiga regs då? är du topp 10 enligt dig själv på 2.50-5? Det tror jag han rankar sig som Ahaja , dagens utgång..500 kr - till staten , en kompis ville låna en telefon. Snubben sa "Nej". Jag sa typ" Vafan e det för stil? Jag vet ju att du har en mobil , han kommer inte sno den precis"..Personen tog fram en bricka som det stod "polis" på. En civare alltså. Jag fick betala 500 kr i böter eftersom jag hade en öl i handen också. Så fick jag höra kommentaren " Det är pga av såna som dig som det blir bråk i stan". Ah visst , jag är en glädjespridare men betalar gärna en bot på 500 kr..urk. Ibland blir man lite trött på snutars beteenden och deras slutsatser. Vart en dyr kväll till slut... Ibland önskar man att man träffar snutar som har lite förståelse , men icke.
Anderssson Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Mjo klart det är mkt jobbigare och aggresivare jämfört med 1/2. Det är nog bara naturligt. Tror bara det är 5 st spelare i hela min databas som har en aggresionfaktor på över 3 i min PT-databas så antagligen tuffare på 2,5-5 , men handlar ju som sagt om table selection hela tiden också och försöka undvika duktigare regs. Vad nickar du btw? "Bengan-THN" vad nickar du? vi har säkert möts på 1/2kr spelat NL 2.5/5 i 3 mån nu: November + 5.775 kr December + 15.060 kr (änligen lossnar det... ) Januari - 16.500 kr (sönderbombad alltid utdagen, katastrof blivit supettajt, motrigg... fan allt blir fel) Summa 3 mån ca +5000 kr en timlön på typ 30kr hahaha... TILT Bara att krypa tillbaka till grindet på 1/2... urk sry för mitt gnäll Gonatt!
cobb89 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Ok , inget att vara rädd för isf Vilka rankar du som 4-5 duktiga regs då? Det verkar dumt att skriva det. Då vet dom ju att jag har problem med dom
Nebo Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 tycker du ska upp direkt, jag kommer ihåg jag behövde någon som pushade mig ta steget för att gå upp till 2.5/5. sålänge du har en schysst tableselection kommer du gå pluss( inte för jag vet vad du nickar, men random pf,are är bra mycket bättre än majoriteten på nivån), enda tiden det bara finns tuffa bord är sena vardagsnätter. appro på böter torskade jag 800 spänn för jag pissa utomhus i en buske förra sommaren gå gotland, på tal om bortkastade pengar haha. Helt övertygad om att hade jag varit från gotland hade det passerat obemärkt förbi, men när de "odrägliga stockholmarna" är på besök måste de statuera ett exempel och dryga ut kassan till firmafesten. är du topp 10 enligt dig själv på 2.50-5? det är han alla dar i veckan.
mukkitre Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Ok , inget att vara rädd för isf Vilka rankar du som 4-5 duktiga regs då? Det tror jag han rankar sig som Ahaja , dagens utgång..500 kr - till staten , en kompis ville låna en telefon. Snubben sa "Nej". Jag sa typ" Vafan e det för stil? Jag vet ju att du har en mobil , han kommer inte sno den precis"..Personen tog fram en bricka som det stod "polis" på. En civare alltså. Jag fick betala 500 kr i böter eftersom jag hade en öl i handen också. Så fick jag höra kommentaren " Det är pga av såna som dig som det blir bråk i stan". Ah visst , jag är en glädjespridare men betalar gärna en bot på 500 kr..urk. Ibland blir man lite trött på snutars beteenden och deras slutsatser. Vart en dyr kväll till slut... Ibland önskar man att man träffar snutar som har lite förståelse , men icke. Efter Malta, och nu detta. ja du har otur. Håll dig inne
rAilFISH Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 "Bengan-THN" vad nickar du? vi har säkert möts på 1/2kr spelat NL 2.5/5 i 3 mån nu: November + 5.775 kr December + 15.060 kr (änligen lossnar det... ) Januari - 16.500 kr (sönderbombad alltid utdagen, katastrof blivit supettajt, motrigg... fan allt blir fel) Summa 3 mån ca +5000 kr en timlön på typ 30kr hahaha... TILT Bara att krypa tillbaka till grindet på 1/2... urk sry för mitt gnäll Gonatt! Ahaja , vi har fkt inte möts. Känner igen nicket men aldrig spelat mot dig. Du kan få nicket i ett PM isf. Jobbig januari månad för dig iallafall , men som sagt..bara gå ner på 1/2 där du vet att du går plus för att sedan försöka igen. Det verkar dumt att skriva det. Då vet dom ju att jag har problem med dom Yee , smart där ! tycker du ska upp direkt, jag kommer ihåg jag behövde någon som pushade mig ta steget för att gå upp till 2.5/5. sålänge du har en schysst tableselection kommer du gå pluss( inte för jag vet vad du nickar, men random pf,are är bra mycket bättre än majoriteten på nivån), enda tiden det bara finns tuffa bord är sena vardagsnätter. appro på böter torskade jag 800 spänn för jag pissa utomhus i en buske förra sommaren gå gotland, på tal om bortkastade pengar haha. Helt övertygad om att hade jag varit från gotland hade det passerat obemärkt förbi, men när de "odrägliga stockholmarna" är på besök måste de statuera ett exempel och dryga ut kassan till firmafesten. Kul att du hittat hit ! Ok , Mjo jag har ju flera som pushar mig till att gå upp och jag är inte rädd för att gå upp , det kommer säkert ske i månaden. Men har varit "alldeles" disciplinerad med rullen och därför tänkt att iallfall inleda med 1-2 i februari. Hade det varit för 1-2 år sen så hade jag nog troligtvis redan spelat 5-10 nu , så antar att man blivit mer klok och mogen.... Haha det där förstår jag fkt inte , du pissar ju i en buske och för böta 800 kr... helt absurt fkt. Men men , bara betala och se glad ut Efter Malta, och nu detta. ja du har otur. Håll dig inne Mm kompis , står "FAIL" i pannan på mig. Uppe jävligt tidigt idag. Vart lite avtänd på allt igår efter att jag fick bötern så jag drog hem direkt och betalade via internetbanken och sedan la mig , riktigt tiltad fkt. Visst , bötern spelar mig ingen roll , men snutens beteende gör mig riktigt lack. Inte nog för att han påpekar att sådana som jag gör att det blir bråk i stan när jag typ aldrig har slagits , sedan säger han "håll käften" till mig flera gånger när jag försöker fråga hur jag ska betala bötern. Då blir man fan lite fundersam över vilka som har kontroll på gatorna alltså. Jag sa åt honom att försöka vara lite trevligare iallfall , han har ju plockat mig på 500 kr men då kontra han med " Nu håller du käften , annars åker du in på station" Yeye , dom har övat in sina standard repliker iallafall. Sedan som vanligt kommer snut-bruden med mansröst och säger hon också " Nu håller du käften" utan att ens hört något av vårat samtal. :mrgreen: . Lagom tiltad just då.
nordkvist Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Shortstackar med 40bb på 2.5-5 nu (vet att alla hatar shortstacks). Jag plussar bättre där än på 1-2 och nej, så rungood har jag inte varit. Tycker iaf att det inte är så stor skillnad alls på 1-2 och 2.5-5. Fyllespelet är vildare där också. Du finner inte mkt bättre spelare på 2.5-5 än 1-2. Det här är min uppfattning och jag tkr absolut att du ska gå upp om du har rulle.
cobb89 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Shortstackar med 40bb på 2.5-5 nu (vet att alla hatar shortstacks).Jag plussar bättre där än på 1-2 och nej, så rungood har jag inte varit. Tycker iaf att det inte är så stor skillnad alls på 1-2 och 2.5-5. Fyllespelet är vildare där också. Du finner inte mkt bättre spelare på 2.5-5 än 1-2. Det här är min uppfattning och jag tkr absolut att du ska gå upp om du har rulle. lol Du förstår att de bra spelarna tappar grym edge mot dig eftersom du shortstackar? Nu säger jag inte att rail inte slår 2,5/5 för de tror jag absolut att han gör, men roligt att du säger att man inte hittar bättre spelare på 2,5/5 än 1/2. Jag menar, rent logiskt så finns det ju väldigt mycket bättre spelare där. Sen att inte du märker av dom eftersom du shortstackar är ju en annan femma.
ypsil0n Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 på 2,5/5 finns imo typ 4-5 duktiga regs inte så svårt att hålla sig ifrån dom... dock är ju alla semibra regs mkt bättre än 1/2 regsen Faktiskt jävligt sant. Har ingen jag egentligen är "rädd" för att spela mot. Men ser jag dig sitta vid ett bord tar jag hellre ett annat. Men sätter du dig vid mitt bord sitter jag inte ut direkt. Hur tycker du jag står mig på 2,5/5? Skulle vara kul att höra imo att jag har dig som en av dom bättre på nivån
nordkvist Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 lol Du förstår att de bra spelarna tappar grym edge mot dig eftersom du shortstackar? Nu säger jag inte att rail inte slår 2,5/5 för de tror jag absolut att han gör, men roligt att du säger att man inte hittar bättre spelare på 2,5/5 än 1/2. Jag menar, rent logiskt så finns det ju väldigt mycket bättre spelare där. Sen att inte du märker av dom eftersom du shortstackar är ju en annan femma. Du har rätt men jag hoppar inte ut från bordet efter uppdubbling. Klart det finns bättre spelare där men skillnaden är inte grym imo. Jag spelar vid deras bord, klart jag ser om dom är bra. Sitter med 1400 vid ett bord nu btw.
rAilFISH Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 Shortstackar med 40bb på 2.5-5 nu (vet att alla hatar shortstacks).Jag plussar bättre där än på 1-2 och nej, så rungood har jag inte varit. Tycker iaf att det inte är så stor skillnad alls på 1-2 och 2.5-5. Fyllespelet är vildare där också. Du finner inte mkt bättre spelare på 2.5-5 än 1-2. Det här är min uppfattning och jag tkr absolut att du ska gå upp om du har rulle. Kul att det går bra för dig med 40bb ^^ , men jag är en av dom som hatar shortstacks och speciellt dom som lirar medvetet short. Har aldrig förstått det hela fkt , om man nu anser sig ha edge mot sina motspelare , varför inte spela med fulla inköp och ta värde , iallfall om man har rulle att lira 200bb ? Givetvis så finns det bättre spelare på 2,5-5 än på 1-2 , seriösare grinders osv som kan sin grej. Men om man plussar bra på 1/2 så tror jag inte det är några problem att vinna över 2,5-5 heller. lol Du förstår att de bra spelarna tappar grym edge mot dig eftersom du shortstackar? Nu säger jag inte att rail inte slår 2,5/5 för de tror jag absolut att han gör, men roligt att du säger att man inte hittar bättre spelare på 2,5/5 än 1/2. Jag menar, rent logiskt så finns det ju väldigt mycket bättre spelare där. Sen att inte du märker av dom eftersom du shortstackar är ju en annan femma. +1 på ditt inlägg i det du skriver om spelarna på 2,5-5 och att han inte märker av dom pga han shortstackande. Dags för nya äventyr nu , inga jävla böter ikväll plz.
cobb89 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Faktiskt jävligt sant. Har ingen jag egentligen är "rädd" för att spela mot. Men ser jag dig sitta vid ett bord tar jag hellre ett annat. Men sätter du dig vid mitt bord sitter jag inte ut direkt. Hur tycker du jag står mig på 2,5/5? Skulle vara kul att höra imo att jag har dig som en av dom bättre på nivån Nej tror inte att många är rädd för andra, tror däremot att det kan vara smart att undvika vissa på nivån. Men som sagt tkr jag bara de finns ett fåtal, vilket gör att man nästan aldrig behöver bry sig. Alla är inte online samtidigt lixom. Du är ingen spelare jag undviker att sitta med hittills, vi har väl bara spelat 1 timme mot varran eller något så ska väl inte yttra mig. Det jag har sett har mest varit standard TAG spel, vilket fungerar fint på nivån så du står dig nog bra
Recommended Posts