Gå till innehåll

VISA ung


Norpen

Recommended Posts

Varför inte bara skaffa Visa kortet direkt? Vanliga alltså. Än att fixa ett Visa ung, känns så ovärt :-P

Men det stämmer att svenskaspel tar emot med internetbank och uttag tror jag.

 

Om har för mig att swedbank är hårda med att ge ut visa om man inte har en viss inkomst? Var så för mig iallafall så sket i dem och gick till nordea direkt är där går det prima att få visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns alltså ingen pokersida utan att man behöver dosa och internetbank, som de funkar sätta in med VISA ung skamligt dålig bank Swedbank....

 

Men det är gratis att få internetbank och dosa om du bara pallrar dig till närmaste bank, eller så går du dit och säger upp skiten med dem och går till nordea :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På svenska spel kan du sätta in med visa ung, via internetbanken.

 

Ska du däremot sätta in på andra sidor så funkar det utmärkt med visa UNG om du använder dig av e-kort, det är en gratis tjänst som du beställer gratis via internetbanken.

 

Då går du in som vanligt på kort insättning och bara för över!

 

Har funkat på alla sajter för mig hittills :)

 

Lycka Till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men förstår inte varför du ska envisas med att ha Visa ung, skaffa Visa och du slipper sånna här problem! Och vissa kan vara hård med krav, jag fick då utan något krav, förutom att jag var 18år.

Om det inte funkar säg åt dem att du byter bank om du inte får ett vanligt Visa :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men förstår inte varför du ska envisas med att ha Visa ung, skaffa Visa och du slipper sånna här problem! Och vissa kan vara hård med krav, jag fick då utan något krav, förutom att jag var 18år.

Om det inte funkar säg åt dem att du byter bank om du inte får ett vanligt Visa :-)

 

Han är kanske under 18? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men förstår inte varför du ska envisas med att ha Visa ung, skaffa Visa och du slipper sånna här problem! Och vissa kan vara hård med krav, jag fick då utan något krav, förutom att jag var 18år.

Om det inte funkar säg åt dem att du byter bank om du inte får ett vanligt Visa :-)

 

Så gjorde jag, funkade utmärkt:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns alltså ingen pokersida utan att man behöver dosa och internetbank, som de funkar sätta in med VISA ung skamligt dålig bank Swedbank....

 

Jag har ett visa ungdomskort och jag har andvänt det på många sajter, tex stars, full tilt och alla ongame sajter.

Fungerade t.o.m innan jag hade fyllt 18...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På svenska spel kan du sätta in med visa ung, via internetbanken.

 

Ska du däremot sätta in på andra sidor så funkar det utmärkt med visa UNG om du använder dig av e-kort, det är en gratis tjänst som du beställer gratis via internetbanken.

 

Då går du in som vanligt på kort insättning och bara för över!

 

Har funkat på alla sajter för mig hittills :)

 

Lycka Till!

 

+1, ett utmärkt alternativ som fungerat 100% av gångerna. Oavsett om det gäller pokerinsättningar eller betalning av strumpor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Med e-kort skapas ett unikt e-nummer varje gång du betalar på Internet. För varje betalningstillfälle anger du belopp och hur länge e-numret ska vara giltigt hos inköpsstället, det vill säga under hur lång tid inköpsstället kan dra pengar från kontot. Det unika e-numret har automatiskt en livslängd på en månad. Du kan själv förlänga den upp till 24 månader vid exempelvis prenumerationer eller hotellbokningar som ligger längre fram i tiden än en månad."

 

Jag fattar inte... vadå dra pengar? Jag vill bara göra en överföring. Är det lätt att fixa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte Visa Ung ett Visa Electron?

Är väl därför det inte fungerar överallt heller.

 

Ingen aning om det är samma men har polare med resekassevis med betalningsanmärkningar som fått Visa Electron och inte haft problem med att använda korten på nätet.

 

Förr gick det inte alls att använda Electron på nätet men nu fungerar det på dom flesta ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Med e-kort skapas ett unikt e-nummer varje gång du betalar på Internet. För varje betalningstillfälle anger du belopp och hur länge e-numret ska vara giltigt hos inköpsstället, det vill säga under hur lång tid inköpsstället kan dra pengar från kontot. Det unika e-numret har automatiskt en livslängd på en månad. Du kan själv förlänga den upp till 24 månader vid exempelvis prenumerationer eller hotellbokningar som ligger längre fram i tiden än en månad."

 

Jag fattar inte... vadå dra pengar? Jag vill bara göra en överföring. Är det lätt att fixa?

 

Ja det är jättelätt. Alltså e-kortet konverterar ditt VISA UNG till ett vanligt VISA fast enbart online. Det leder pengarna från ditt konto in till pokersiten i fråga som alltså tror insättningen kommer från ett vanligt VISA. Fungerar även vid uttag och du kan skapa oändligt med e-kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...