Gå till innehåll

Förbättra sitt HU-spel?


rymz2008

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja han ä skön men något seriöst, sökte på snubbarna på cardrunners men hitta inget.

 

tror inte att man har tillåtelse att lägga up cr filmer på youtube när cr är en betalsite. pengarna man betalar för att se cr filmer är ju rätt små med tanke på ökad winrate.

 

uttryck som "orka betala för en tjänst där jag kmr tjäna mer pengar för att dom är pengarkåta" är väldigt idiotiska, i alla fall ev+ mässigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag börjar känna att det kanske är jag som blev levlad här, för inte fan kan filmen va seriöst? Han måste driva med folk helt enkelt.

 

Edit: Ok ok ok han levlar. Såg precis honom folda AK utg som shortis samtidigt som han säger: We are short. We have to pick our spots here :)

 

Han är allt annat än seriös iaf, var en video där han floppade triss i kungar och foldade pga "låg" kicker, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte medlem hos nån av de där, men jag har alltid fått uppfattningen att Cardrunners var nr 1.

 

Vad är det hos DC som gör att de är bättre än sina konkurrenter?

 

CR var bäst på NL ett tag, men de har tappat lite och DC har kört på hårt.

 

DC har flest filmer, bäst kvalite(ingen DRM, x264 och fungerande microfoner) , största vinnarna(krantz, FWF, whitelime) och skönaste stämningen på forumet. och vettigare pris dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CR var bäst på NL ett tag, men de har tappat lite och DC har kört på hårt.

 

DC har flest filmer, bäst kvalite(ingen DRM, x264 och fungerande microfoner) , största vinnarna(krantz, FWF, whitelime) och skönaste stämningen på forumet. och vettigare pris dessutom.

 

Är det nån omaha-action där? (Medveten om att jag kan gå in på sidan själv och kolla men lättare att fråga). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...