rymz2008 Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Ja hur ska jag börja.. Jag är en kille som sitter och pressar $2 sng's på fulltilt mestadels av dagarna. Jag är hyffsat erfaren pokerspelare som hänger med om man säger så, men när det kommer till HU är jag oerhört osäker. Jag vet inte alls hur jag ska spela. Det är enligt mig väldigt svårt att få till ett stabilt spel när man spelar HU mot någon då man ständigt blir raisad/re-raisad. Ibland har man korten, och ibland har man lite sämre som man kanske inte vågar calla någons raise med. Har ni några tips på hur jag ska kunna förbättra mitt spel? Kom med förslag. Citera
JoeFalk Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 checka bra floppar är underskattat imo Citera
kravmärkt Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 ehm, du har nog inte så stor koll ifall du tycker hu är jobbigt @ 2$ nivån. Citera
yberjonte Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 ehm, du har nog inte så stor koll ifall du tycker hu är jobbigt @ 2$ nivån. Ehm, det är kanske därför han söker hjälp här. Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 ehm, du har nog inte så stor koll ifall du tycker hu är jobbigt @ 2$ nivån. Jag har stor koll gällande spelet när bordet är fullt, men när det kommer till HU är jag sämst. Och vadå jobbigt? Jag är oerfaren spelare gällande HU, vad är det du inte fattar? Citera
el_kryddo Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Jag har stor koll gällande spelet när bordet är fullt, men när det kommer till HU är jag sämst. Och vadå jobbigt? Jag är oerfaren spelare gällande HU, vad är det du inte fattar? Megakillah jobbar på sin gulning och tog ut sin frustration på dig, thats it. Kan bara stämma in i någon tidigare att kolla HU-videos är ett bra recept. 2p2 har ett rätt fylligt HU-forum också, men videos ger ofta en bättre helhetskänsla tycker jag. Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Megakillah jobbar på sin gulning och tog ut sin frustration på dig, thats it. Kan bara stämma in i någon tidigare att kolla HU-videos är ett bra recept. 2p2 har ett rätt fylligt HU-forum också, men videos ger ofta en bättre helhetskänsla tycker jag. Ska ta mig en titt Citera
heltok Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 detta kan vara den bästa HU-filmen någonsin. 500wpm är imponerande... Citera
gdaily Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 detta kan vara den bästa HU-filmen någonsin. 500wpm är imponerande... Limit 200-400 <> NL 2 SnG... Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Rätt stor skillnad på hu sngs och hu cg (som de flesta videos är cr/dc osv). Bästa är att bara säta dig ner och spela spela spela så blir du bättre . Citera
heltok Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Limit 200-400 <> NL 2 SnG... [ ] står att det är NL [x] lärorik ändå Citera
prookelito Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 sngicons har tagit in en ny SNGHU instruktör. Dock bara en HU video ännu, men lär dyka upp en del. Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 sngicons har tagit in en ny SNGHU instruktör. Dock bara en HU video ännu, men lär dyka upp en del. Pallar inte sitta och betala för att se på en video där någon spelar bara för att dom är totalt pengakåta. Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Pallar inte sitta och betala för att se på en video där någon spelar bara för att dom är totalt pengakåta. Va? Citera
kravmärkt Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Jag är hyffsat erfaren pokerspelare som hänger med om man säger så Pallar inte sitta och betala för att se på en video där någon spelar bara för att dom är totalt pengakåta. [x] du tror du har koll [] du har koll [x] använda checkboxar är lika fränt som uttrycket lol jag orkar inte ens förklarar varför du är en idiot när du inte vill signa upp för cr/dc/sp/WHATEVVAH Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Va? Han tipsade om sngicons.com och där måste man tydligen betala för att få lite mer access, dvs se videos bland annat. Citera
heltok Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Rätt stor skillnad på hu sngs och hu cg (som de flesta videos är cr/dc osv) känns som att extremt få spelare orkar anpassa sig för rake och missade knappar, eller vilken skillnad avser du? Citera
Supertequila Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Go SAGE. http://klopzi.blogspot.com/2007/09/sage-sit-and-go-endgame-system.html Citera
Supertequila Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 känns som att extremt få spelare orkar anpassa sig för rake och missade knappar, eller vilken skillnad avser du? Stack vs blinds ratio? Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 [x] du tror du har koll[] du har koll [x] använda checkboxar är lika fränt som uttrycket lol jag orkar inte ens förklarar varför du är en idiot när du inte vill signa upp för cr/dc/sp/WHATEVVAH Alltså är det något fel på dig? Sitter och leker nån jävla gud över forumet där folk vill ha lite tips. Jävla dumfan. Citera
kravmärkt Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Alltså är det något fel på dig? Sitter och leker nån jävla gud över forumet där folk vill ha lite tips. Jävla dumfan. jag spelar gud och spelar du idiot... du har fått tips men dom duger ju tydligen inte. att signa upp för tex cr skulle nog vara bra för dig även om du inte förstår fast du vet väl bättre än övriga. Citera
heltok Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Go SAGE. http://klopzi.blogspot.com/2007/09/sage-sit-and-go-endgame-system.html kör folk krångel-SAGE fortfarande alltså? Stack vs blinds ratio? varierar i båda cash och sng Citera
rymz2008 Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Orkar inte ens svara egentligen. Stäng denna tråden för horansiktet megakillah verkar ju minst sagt helt jävla pantad i huvvet. EDIT: Snygg svenska du har förövrigt. "jag spelar gud, och spelar du idiot". Haha, vilken nolla. Citera
Matfrid Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Höj tillbaka. All-in varje hand. Det är ju ändå bara en coin flip. Citera
Recommended Posts