TheWeak Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Blev uppringd idag av en person från playerservices.se som verkar vara en sorts affiliate, vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer (frågade och han visste inte heller typ antigen genom nån sida eller liveevent). Bara undrar om nån har nån bra/dålig erfarenhet om dom? Är ju shysst att veta om dom e seriösa och så. Citera
mickol Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Folk/företag som erbjuder en tjänst men kan inte sätta ut sitt eget namn eller telefonnummer är i mina ögon alltid diskvalificerade när det kommer till frågan om man är seriös eller inte. Citera
chcar Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Killen som står bakom domänen är inblandad i två firmor. Den ena ägnar sig åt handel med fordon och reservdelar, den andra "konsultverksamhet inom områdena skönhetsvård, sjukvård, kroppsvård, träning, hälsa, event, kultur, data och organisation och ledarskap. Anordna mässor, utställningar, resor, konserter, fester och därmed förenlig verksamhet. Försäljning av skönhetsprodukter, träningsredskap, mat, dryck, kläder, böcker och med verksamheten förenliga produkter." Ett riktigt konglomerat som nu även är poker-affe, tydligen. Citera
-Matte- Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Har min nuvarande deal via Playerservices och tycker alltid de har uppträtt seriöst mot mig i alla fall. Citera
zeyt83 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Har också kört på ett skinn dem rekomenderade, har faktiskt inte vart några problem alls. Fick en större % än jag hade innan, men kan inte svara för concierge grejen. Inte testat den. Kikade nu lite på andra affe-sidor också, verkar inte som att de har några andra kontaktuppgifter än mail heller... Kanske hela branshen som är oseriös isåfall! Citera
Dead-Inside Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Har också kört på ett skinn dem rekomenderade, har faktiskt inte vart några problem alls. Fick en större % än jag hade innan, men kan inte svara för concierge grejen. Inte testat den. Kikade nu lite på andra affe-sidor också, verkar inte som att de har några andra kontaktuppgifter än mail heller... Kanske hela branshen som är oseriös isåfall! http://playerservices.se/kontakt.php Ser MSN iaf. Citera
chcar Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 http://playerservices.se/kontakt.php Ser MSN iaf. Firman erbjuder sig att kunna hjälpa till med företagsetablering, samboavtal, familjejuridik, placeringsråd och annat. Jag kanske är gammaldags - men det känns som att de borde kunna visa sig utåt med mer än anonyma mejladresser och MSN om de vill vinna förtroende i sådana frågor. Citera
Hirsh Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Blev uppringd idag av en person från playerservices.se som verkar vara en sorts affiliate, vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer (frågade och han visste inte heller typ antigen genom nån sida eller liveevent). Bara undrar om nån har nån bra/dålig erfarenhet om dom? Är ju shysst att veta om dom e seriösa och så. Har det hänt ngt mer då? Citera
Plala Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Någon som vet något mer om dem? De har nyligen ringt upp mig och erbjudit rakeback-deals. De skulle skicka mail till mig och bad om min mailaddress. Jag gav dem min yahoo-address som jag brukar använda till det mesta oseriösa mailandet. Det märkliga är att de mailar till en annan address som jag endast använder till pokerkonton, neteller och liknande. Utan att jag gett dem denna address. Citera
Recommended Posts