icecoldwind Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2008 +1syn 9 ggr av 10 Och den 10e gången foldar du därför att? Citera
strater Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Och den 10e gången foldar du därför att? om det är precis ev- att syna och extremt ev- att aldrig syna här så är det ju bättre att folda ibland... Citera
Mr_Tight Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Och den 10e gången foldar du därför att? read/PT Citera
icecoldwind Postad 20 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2008 read/PT Vilken read? Citera
Mr_Tight Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Vilken read? Men lol... levlar du eller är jag så otydlig? OM jag har en read på FI som supersolid foldar jag troligen. Lär vara runt 1 gång av 10 på mina bord men det kanske är annorlunda på ditt nätverk. Med den info du hade skulle jag inte ha foldat, dvs stammis på PLO200, ej övrig info. Citera
Thomas73 Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Autosyn alla dagar i veckan. Är det dessutom på B2B eller annan sida med badbeatbonus är det bara hålla tummarna för färgstegen. Citera
Big Less Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Autosyn alla dagar i veckan. Är det dessutom på B2B eller annan sida med badbeatbonus är det bara hålla tummarna för färgstegen. På vilken sida räcker TTTT i Omaha för att vinna bad bad-jackpoten? Citera
icecoldwind Postad 20 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Men lol... levlar du eller är jag så otydlig? OM jag har en read på FI som supersolid foldar jag troligen. Lär vara runt 1 gång av 10 på mina bord men det kanske är annorlunda på ditt nätverk. Med den info du hade skulle jag inte ha foldat, dvs stammis på PLO200, ej övrig info. Förutsättningarna för just denna situationen är ingen read förutom att du vet att han är regular, så om denna situationen uppstår 10 ggr så har du ingen read någong gång... Citera
Mr_Tight Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Förutsättningarna för just denna situationen är ingen read förutom att du vet att han är regular, så om denna situationen uppstår 10 ggr så har du ingen read någong gång... Ok.... syn 10 ggr av 10 då, ursäktar otydligheten Citera
Recommended Posts