vuns187 Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Postad 1 Oktober , 2008 Vi har ett par guldskivor på nacken och ett par ettor på svensktoppen, men jag vill inte outa bandnamnet. svensktoppen, dvs då är det ett dansband du är med i eller? Citera
bigdwarf Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Postad 1 Oktober , 2008 Jasså du som är ElderSerbo alltså. Drygast att möta på nivån, helt klart Citera
Nebo Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Jasså du som är ElderSerbo alltså. Drygast att möta på nivån, helt klart hehe, ty för ditt dell vostro tips förresten, va nog länge sedan jag var så nöjd med ett köp. Citera
RedEyedGirl1 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 hehe, ty för ditt dell vostro tips förresten, va nog länge sedan jag var så nöjd med ett köp. linka gärna, är oxå intresserad av en ny laptop! Citera
Nebo Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 linka gärna, är oxå intresserad av en ny laptop! http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx?c=se&cs=sebsdt1&id=vostronb_1710&l=sv&s=bsd Sen får man bygga den själv, min landade runt 9k ungefär. bra ramminne och 17-tums skärm är väl de viktigaste sakerna lägga till, iaf för mig. 1920x1200 kan man ha som upplösning så man får plats med många bord, jag lirar 5 svs-bord och två på prima samtidigt med litet glapp. Citera
bigdwarf Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 hehe, ty för ditt dell vostro tips förresten, va nog länge sedan jag var så nöjd med ett köp. Mmmm förstår att du är nöjd, DELL är både bra och mkt prisvärda. Jag köpte dock den dyraste XPS modellen Citera
Nebo Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Rushade lite ikväll, hoppas det har lossnat rejält nu efter två ganska stillastående månader. upp 5,5k idag, totalt 7k i oktober så stark start, men är väl bara en tidsfråga innan beatsen börjar hagla igen. Mötte f.ö en tomte som klagade på mig i säkert en timme efter att jag c-bettat mina AQ i pos på blank bräda och turnar ett Q, han synar ner alla gator, muckar och blir helt galen efter det. I vilket fall så utmanar han mig på HU efter att jag tröttnat på hans tjat, men jag ville inte tappa värdefull tid på att spela mot en shortstacksfisk så jag har som krav att vi ska spela fulla inköp på 5/10. Sure säger han och jag slår mig ner på ett bord, ser att han går in på bordet under fliken "spelare" men vägrar sätta sig och efter det slutar han svara i chatten. Alltid lika roligt med folk som klagat på en hur länge som helst men inte vågar fullfölja sin utmaning. Citera
Nebo Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Började bra igår plussade snabbt ett inköp sen va det tillbaka som vanligt igen efter en rush, allt gick emot mig och när jag avslutade kvällen va jag 4k back från toppnotering. Va på hockey idag för första gången för året, är gnagare och hockeylirarna visar åtminstonde en bra inställning till skillnad från fotbollen. Bortavinst i Huddinge, inte direkt rättvist för de spelade verkligen inte bra men starkt att kunna vinna ändå. Huddinge brukar alltid göra årets match mot oss. Kom hem och får en chock när jag ska rota fram min plånbok, jag har tappat mitt visakort. Tiltx1000 men hann som tur var föra över alla pengar till ett annat konto och spärra kortet innan någon hann plocka ut något. Lirade en timme framför sporten och plussa tillbaka hela gårdagens minus på ett par stora potter så ligger nu bra till igen, blir lite till spel innan läggdags tänkte jag. Citera
Nebo Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Får man fråga om du är serb? Hehe, nu kanske jag gör många besvikna men nej jag är helsvensk faktist. Det är ett gammalt internskämt som jag inte orkar dra här och som knappat skulle vara underhållande för någon annan att höra. Men det är många på borden som tror jag är serb och det är händer rätt ofta att folk kastar ur sig rasistiska kommentarer, speciellt på helgkvällar när folk har blivit modiga efter ett par kalla. Något annat som händer ofta är att folk börjar prata serbiska med mig men där förstår jag inte många ord. Citera
Iggan Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Hehe, nu kanske jag gör många besvikna men nej jag är helsvensk faktist. Det är ett gammalt internskämt som jag inte orkar dra här och som knappat skulle vara underhållande för någon annan att höra. Men det är många på borden som tror jag är serb och det är händer rätt ofta att folk kastar ur sig rasistiska kommentarer, speciellt på helgkvällar när folk har blivit modiga efter ett par kalla. Något annat som händer ofta är att folk börjar prata serbiska med mig men där förstår jag inte många ord. Hehe okej, undrade bara för jag är serb. Citera
LobL Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Tänkte slänga in lite frågor om din laptop, ska antagligen köpa mig en likadan. Har nu lite funderingar på om det är värt att slänga på en tusenlapp för grafikkortet (kommer aldrig spela något annat än poker på den), köpte du till det? Hur tror ni att X3100 funkar med HD filmer? Citera
rAilFISH Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Hehe okej, undrade bara för jag är serb. Kul att se landsmän här inne Citera
Nebo Postad 6 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Hehe, verkar finnas många serbiska pokerspelare Har problem med min handhistorik, när jag ska öppna den står det att den inte hittar några händer för den senaste veckan,vad kan vara fel då? Den hittar nämligen händer innan det. Dessutom har jag problem med HHconverter, hänger antagligen ihop. Jag har gjort precis som det står i Faqen och fört över alla händer som ligger kvar i svshistorik-mappen men det blir fortfarande error trots det inte finns några händer kvar där, jobbigt när saker inte ska fungera. Någon som är duktig på liknande? Tänkte slänga in lite frågor om din laptop, ska antagligen köpa mig en likadan. Har nu lite funderingar på om det är värt att slänga på en tusenlapp för grafikkortet (kommer aldrig spela något annat än poker på den), köpte du till det? Hur tror ni att X3100 funkar med HD filmer? Jag la inte till något extra grafikkort, men om du bara ska spela poker och se på filmer som mig så har det fungerat bra ändå. Vet inte hur det fungerar md HD-filmer dock är inte så kunnig inom grafikkortsvärlden om jag ska vara ärlig. Citera
LobL Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Hehe, verkar finnas många serbiska pokerspelare Har problem med min handhistorik, när jag ska öppna den står det att den inte hittar några händer för den senaste veckan,vad kan vara fel då? Den hittar nämligen händer innan det. Dessutom har jag problem med HHconverter, hänger antagligen ihop. Jag har gjort precis som det står i Faqen och fört över alla händer som ligger kvar i svshistorik-mappen men det blir fortfarande error trots det inte finns några händer kvar där, jobbigt när saker inte ska fungera. Någon som är duktig på liknande? Jag la inte till något extra grafikkort, men om du bara ska spela poker och se på filmer som mig så har det fungerat bra ändå. Vet inte hur det fungerar md HD-filmer dock är inte så kunnig inom grafikkortsvärlden om jag ska vara ärlig. Vore grymt om du kunde testa att ladda ner någonting i 720p och släpa igång det med VLC och se vad som händer. Fungerar det så finns det ingen anledning att köpa grafikkortet. Citera
Nebo Postad 6 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Vore grymt om du kunde testa att ladda ner någonting i 720p och släpa igång det med VLC och se vad som händer. Fungerar det så finns det ingen anledning att köpa grafikkortet. absolut jag drar igång en nerladdning lite senare, men det kanske tar ett tag har ingen snabb lina här så kanske tar ett tag. återkommer med resultat. Citera
LobL Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 absolut jag drar igång en nerladdning lite senare, men det kanske tar ett tag har ingen snabb lina här så kanske tar ett tag. återkommer med resultat. Schysst som attans! Ingen större brådska, beställer nog inget innan nästa vecka. Citera
vuns187 Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Hehe, verkar finnas många serbiska pokerspelare Har problem med min handhistorik, när jag ska öppna den står det att den inte hittar några händer för den senaste veckan,vad kan vara fel då? Den hittar nämligen händer innan det. Dessutom har jag problem med HHconverter, hänger antagligen ihop. Jag har gjort precis som det står i Faqen och fört över alla händer som ligger kvar i svshistorik-mappen men det blir fortfarande error trots det inte finns några händer kvar där, jobbigt när saker inte ska fungera. Någon som är duktig på liknande? Nu är jag på jobb så jag minns inte exakt vad filen heter, men typ HHC_Expedition. Den ligger i HHconvert mappen. Där ska det stå vad som orsakar errorn. hoppas det hjälper! Citera
Slasktratt Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Nu är jag på jobb så jag minns inte exakt vad filen heter, men typ HHC_Expedition. Den ligger i HHconvert mappen. Där ska det stå vad som orsakar errorn. hoppas det hjälper! Exceptions Citera
Nebo Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 yes nu löste det sig efter jag kollat i den filen och tänkt till lite, så nu kan jag lägga upp händer igen, ty. Citera
Nebo Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Schysst som attans! Ingen större brådska, beställer nog inget innan nästa vecka. Drog bara hem något random som låg under högupplöstkategorin på piratebay. Metalocalypse.S02E12.Revengencers.x264.mkv visade sig dock vara tecknat så det är ju svårt se om det är någon skillnad mot vanligt men det va ju inga problem spela upp det i vlc. men .mkv räknas väl som hdtv eller? har ingen koll så är nog bättre du frågar någon som vet mer om det är viktigt Citera
Nebo Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Fi är ny på bordet så har ingen read. Raise på flop är väl standard men nu blev det inte så. Vad gör vi nu på den här jätteshoven? brädan är ju livsfarlig ***** Hand 824461975 ***** 2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 9 oktober 2008 21:10:18 Diana 34 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Ankan79 (126.11) Plats 2: IVårNatur (984.19) Plats 3: Bigdaddy88 (564.98) Plats 4: ElderSerbo (984.76) Plats 5: Klamoroso (745.57) Klamoroso lägg LM 2.50 Ankan79 lägg SM 5.00 ** Giv ** Ankan79 [N/A, N/A] IVårNatur [N/A, N/A] Bigdaddy88 [N/A, N/A] ElderSerbo [Ek, Knk] Klamoroso [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** IVårNatur Lägg Bigdaddy88 Syna 5.00 ElderSerbo Höj till 22.50 Klamoroso Syna 22.50 Ankan79 Lägg Bigdaddy88 Lägg *** Flop(Board): *** : [6r, 9k, 6k] *** Bet Runda 2 *** Klamoroso Satsa 55.00 ElderSerbo Syna 55.00 *** Turn(Board): *** : [6r, 9k, 6k, 8k] *** Bet Runda 3 *** Klamoroso All-in 668.07 Citera
LobL Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Här finns det bra HD samples, om du orkar, men egentligen spelar det ju inte så stor roll då jag har en stationär dator som jag kan köra med TV. Dock är det jävligt jobbigt att krypa ner på golvet och byta sladdarna har jag märkt (kör med två skärmar). Så, en laptop med dvi/hdmi/vga utgång och 1920x1200 vore nöt tillsammans med stationära. Får se hur det blir med det, din hand lägger jag nog, inte så mycket investerat och rent spontat så känns det som en "jag pushar min kåk, det verkar cp och flush betalar nog". Citera
Rival Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Jag direktsynar alla dagar i veckan. En triss på flopp lär han checkraisa på flopp. Om han har floppad kåk så bettar han aldrig rakt in i dig. Rent spontant känns det som om fiskar mer eller mindre alltid spelar sina nöthänder mer passivt än vad han gör, därför synar jag. Citera
villeb Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Jag direktsynar alla dagar i veckan. En triss på flopp lär han checkraisa på flopp. Om han har floppad kåk så bettar han aldrig rakt in i dig. Rent spontant känns det som om fiskar mer eller mindre alltid spelar sina nöthänder mer passivt än vad han gör, därför synar jag. +1 Gör han detta med kåk/färgstege/fyrtal så är det wp att han utnyttjar sin fiskimage på det viset. Citera
Recommended Posts