ejden Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Hej! Hade tänkt börja en omstart med pokern. Nu med SNG ist för CG. Skulle vilja ha lite tips på sidor/rakeback-avtal som skulle passa bra för att öka min profit. Det gäller till att börja med 5-10$ SNG, har även tänkt multitabla 10-20 bord. Sen om det finns nåt mer på att tänka på där så tipsa gärna.. Citera
Caroline87 Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Det här var ju ett tag sen, men är också intresserad av topic. Så någon som har något vettigt att tillägga kan gärna få göra det! Citera
mattiaz Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 *raderat av moderator* bann? Citera
Bubblan Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 *raderat av moderator* Fan så stört! Tur man inte satt på jobbet när man kollade den!!! Citera
Caroline87 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag är inte säker på om jag har läst detta någonstans eller om det är helt taget ur luften, men brukar sidor med rakeback avtal ha någon slags minimum rake/månad? Eller kan man ex endast betala 10$ i rake så får man sin % ändå? Citera
Recommended Posts