JesperPV Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Men vad är det för fel på dig? Vill du bli degen och spela poker så gör det, vill du plugga så gör det, så jävla svårt är det inte. och ja, alla extentor kommer med lösningar (med några få undantag). Citera
CopShootCop Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Du kommer från Falköping så jag antar det är chalmers vi pratar om? Jag tittade igenom kurserna som ingår och matematiken ser inte så farligt ut för att vara på den studienivån. För de andra kurserna har jag ingen koll på svårighetsgraden. Må hända att mina referensramar vad som är svårt eller inte är lite sneda men det är verkligen inte de tyngsta mattekurserna, snarare de lättaste. Citera
MacDaddy Postad 20 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Du kommer från Falköping så jag antar det är chalmers vi pratar om? nej jönköping. Citera
CopShootCop Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Okej, är ju troligen samma kurser iofs. Kan som sagt inte uttala mig om data och elektronikkurserna för de har jag ingen aning om hur svåra de är. Jag tror inte du kommer ha några problem med matten i alla fall, och det är nog det som många tycker är jobbigt i början. Citera
TotalFarsa Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Eftersom ingen vet hur hans mattekunskaper ser ut så kan vi ju inte gärna göra en bedömning på huruvida han får det svårt med matten. Men hans slackerattityd gör mig benägen att tro att han inte får det lätt. Citera
Recommended Posts