wallie999 Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Läste om turneringen på 2+2, kan bli spännande. http://w.fulltiltpoker.com/sv/25k-heads-up-plo-world-championship Andy Bloch, Brian Townsend, David Benefield, Mike Matusow, Rob Hollink och OneUponAStar är reggade hittils. Nån här som ska försöka satellita sig in? Edit: De hade visst skrivit om det på poker.se också Citera
Jakelamotta Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Rebonius ska väl spela antar jag? Citera
Othello Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 All respekt åt Rebonius, men 25k är *jäkligt* mycket att lägga på en turnering...då får man nog sälja lite andelar innan. Citera
Hjort Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 All respekt åt Rebonius, men 25k är *jäkligt* mycket att lägga på en turnering...då får man nog sälja lite andelar innan.Ja, men med det fältet så måste ju värdet vara enormt! Citera
Arnan Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Jag tycker vi ska göra en insamling åt Shahin så han får lira den Citera
Rebonius Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Inte en chans att jag spelar. Skulle kanske kunna lägga $25k på en turnering som det var sjukt värde i (säg WSOP Main fast online och $25k buy in) men sämsta värdet i världshistorien i den här turneringen. Skulle vara roligt om Shahin skulle spela, om inte annat kanske han försöker kvala sig in? Det går förresten ett $25k HU NLT event under WCOOP också. Citera
jackbalsam Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Kasst värde såklart men vore ju grymt kul att spela. Dock segt att klonka in sig genom någon satellit och sen bli utspelad av Antonius på fem minuter. Citera
greywolf Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 fan va skoj hade lätt spelat om poker gått lite bättre..kanske lirar ändå. Negativt att det g¨r på fulltilt dock. Citera
Elitloppet Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Det är nu "The PF-corporation" kliver in i matchen. Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 haha... låter kul. Som sagt, valuet i denna turnering är nog inte enormt (= Skulle aldrig spela den själv, för dyr och är ingen haj på omahaturneringar vad jag vet heller, har random knowledge liksom, inget annat speciellt. Citera
padrinosftw Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 haha... låter kul. Som sagt, valuet i denna turnering är nog inte enormt (= Skulle aldrig spela den själv, för dyr och är ingen haj på omahaturneringar vad jag vet heller, har random knowledge liksom, inget annat speciellt. Äh, det fixar sig. Kom igen nu! Citera
mendieta19 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Inte en chans att jag spelar. Skulle kanske kunna lägga $25k på en turnering som det var sjukt värde i (säg WSOP Main fast online och $25k buy in) men sämsta värdet i världshistorien i den här turneringen.Skulle vara roligt om Shahin skulle spela, om inte annat kanske han försöker kvala sig in? Det går förresten ett $25k HU NLT event under WCOOP också. bra värde i 5k fo? Citera
kraclob Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Jag vill se Hata och Shahin slå ihopp sig och göra ett försök. Citera
edsf Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 bra värde i 5k fo? Givetvis, finns ju massa fiskar. Pearljam har ju t.ex till och med spelat. Citera
ulaf Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 haha... låter kul. Som sagt, valuet i denna turnering är nog inte enormt (= Skulle aldrig spela den själv, för dyr och är ingen haj på omahaturneringar vad jag vet heller, har random knowledge liksom, inget annat speciellt. Det är HU, är inte du bäst i sverige på hu sng? Citera
pablosebbe Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Ska nog ta mig ett försök på en $500 satelit Fast 1/64 känns väl sådär... Citera
rymz2008 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Gus Hansen lär ju vinna pretty easy då han dag in och dag ut nötat Omaha på FTP. Citera
Pires Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Gus Hansen lär ju vinna pretty easy då han dag in och dag ut nötat Omaha på FTP. Haha Vet inte om du var seriös, men det räcker nog inte att nöta plo varje dag för att ta hem den turren. Citera
rymz2008 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Haha Vet inte om du var seriös, men det räcker nog inte att nöta plo varje dag för att ta hem den turren. Var allt lite ironisk, men jag håller iaf fast vid att Hansen tar hem det. Citera
Supertequila Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 slaktarn slaktar. Meh, har du inte läst aftonblaskan? Han har ju BACKAT 2 MILJONER kronor.... Han kan ju inte va bra. Citera
rymz2008 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Meh, har du inte läst aftonblaskan? Han har ju BACKAT 2 MILJONER kronor.... Han kan ju inte va bra. Antingen är du ironisk eller så är du den största idioten på denna planet =D Citera
ulaf Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Meh, har du inte läst aftonblaskan? Han har ju BACKAT 2 MILJONER kronor.... Han kan ju inte va bra. Igår vann han tillbaka, så nu är han bra igen! Citera
Supertequila Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Antingen är du ironisk eller så är du den största idioten på denna planet =D Är inte kombinationen en valmöjlighet? Citera
Recommended Posts