rocket4u Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Postad 2 September , 2008 men då kör vi på det. reggar när jag kommer hem! billig bira på dom där båtarna är det så åker jag tidigt så kör vi i baren! Citera
Wiseguy Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 men då kör vi på det. reggar när jag kommer hem! billig bira på dom där båtarna är det så åker jag tidigt så kör vi i baren! Haha, läste; "jag åker tidigt och kör baren", trodde du skulle tvinga dig ombord och ha förfest på båten från kl 13, men nu ser jag bättre.. Citera
hefo Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Såja! Nu börjar ni fatta. Tänk att det alltid ska vara i sista sekund. =) Kom igen nu. *bump* Citera
OJP Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 ...men om man kollar i den nu stängda anmälningslistan så blev det bara 23 pers (plus några enstaka som tydligen kan anmäla sig via en halvhemlig lokal 08-lista). Kan inte inte någon med insyn eller officiell arrangör redogöra hur många som totalt anmält sig eller en realistisk uppskattning? Den stipulerade prissumman är väl inte "garanterad", vilket därmed innebär få deltagare liten prispool? Visst kan det vara kul att segla mot Polen och bad beata en och annan glad pokerprofil, men frågan är om det inte är mindre omkostnader och mer EV+ i 2 x €20.000 Guaranteed på Cherrys klient istället..? Citera
gdaily Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 50 pers anmälda enligt Cherry, en jävla massa bönder som inte förstår det där med Internet utan de skickar budkavle mellan byarna och betalar väl säkert inköpet i natura också - en halv gris och ett tjog ägg. Citera
punkis Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jättekul Gdaily....... Ska jag ta passet med mig eller körkort duger?!?!? Någon som åkt dessa färjor och kanske vet om shopen erbjuder billig single malt? Citera
Jennez Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jättekul Gdaily....... Ska jag ta passet med mig eller körkort duger?!?!? Någon som åkt dessa färjor och kanske vet om shopen erbjuder billig single malt? Körkort torde duga och shopen erbjuder säkert billig sprit. Citera
eloket Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 50 pers anmälda enligt Cherry, en jävla massa bönder som inte förstår det där med Internet utan de skickar budkavle mellan byarna och betalar väl säkert inköpet i natura också - en halv gris och ett tjog ägg. Faan vad nice om man får dra hem griseknoen vid klonk. hmmmmm Undrar om jag får ta den med bussen? Citera
Jennez Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Undrar om jag får ta den med bussen? Klart du får! Den bussen är ju redan full med grisar! *ka-diiish!* Citera
boegfetto Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 freerollen var ju rena barnleken iaf.... det med priser kommer nog förbli ett mysterium dock. i lobbyn står det 23 pers, €9.2k, i turneringslobbyn står det att en lycklig vinnare kan knalla iväg med €20k, på hemsidan på svenska står det ca €20k och på engelska står det €20k.. på svenska infosidan står det även att 3 platser värda ca €1.5k till nån scandinavian poker weekend i makedonien kommer tilldelas topp 3, på engelska sidan står det inte alls om det. inte heller finns det nån som helst info om den turneringen på nätet... info? nån? Citera
eloket Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Klart du får! Den bussen är ju redan full med grisar! *ka-diiish!* Nämnde jag att jag i det närmaste var proffs på att få polarna utslagna ur rundpingisen när jag var yngre.... Citera
boegfetto Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 btw, om nån åker från göteborgstrakten och har vägarna förbi halmstad och har plats i bilen så får gärna hojta till Citera
Hyler Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Ska jag ta passet med mig eller körkort duger?!?!? Någon som åkt dessa färjor och kanske vet om shopen erbjuder billig single malt? När vi turade (klev aldrig av i Swishwoshe) med Unity Line i höstas skulle man ha pass, men jag hittar inget särskilt om det på deras hemsida nu. Letar mer... Polen gick med i Schengen december 2007, så inget pass behövs. Dock: Ansvar 2. Passageraren är skyldig att ersätta rederiet för eventuella skador ombord. Övrigt 1. Rederiet fraktar inga djur. MUSTER STATION Citera
Jennez Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 1. Rederiet fraktar inga djur. Men vad fan? Ska de slänga en i havet så fort man börjar med tequilarejs? Citera
omalley Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Men vad fan? Ska de slänga en i havet så fort man börjar med tequilarejs? Hehe, * Flytväst (check) Lär säkert ryka i plurret tidigt. Aldrig spelat live innan så skäll inte för högt på en fumlande smålänning . Jag tar förstaplats i karaoken istället Citera
Hyler Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 MUSTER STATION Jag ska på andra aktiviteter i Skåne den sjätte, annars hade det nog varit spikat att hänga med på det här. Ett förhandstips, om man inte är uppe hela natten utan kraschar gul i hytt: Medtag hörselskydd/öronproppar. När båten kommer in i Świnoujście på morgonen, när folk går ombord och när de lägger ut igen rabblar de säkerhetsinstruktioner på polska och engelska i högtalarna som finns i varje hytt och inte går att stänga av, och MUSTER STATION är en fras som nämns många gånger. Den som klarar av att inte tänka MASTURBATION vinner. Citera
Staash Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Hur kan folk inte åka på den här kryssningen om man bor söderut? Alltså det verkar komma fler stockholmare än skåningar. Är bönderna så jävla lata? Folk klagar mycket på att "inget händer" och när det väl händer något så vil de inte leka... Ähh, va fan .. Ett jävla snack om oss såkallade bönder. Har i alla fall dragit ihop ett gäng på fyra pers från Ystad som äntrar kryssningen, så oss kan ingen skylla på. Hade två till på kroken men för en av dom blev det för kort varsel och för den andra var det snålt om flis. Känns dock rätt givet att deltaga om man bor i Ystad Citera
hefo Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ähh, va fan .. ... ...snålt om flis. Säkert att du inte är från Stockholm? =) Ses på båten! Citera
gdaily Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ähh, va fan .. Ett jävla snack om oss så kallade bönder. Har i alla fall dragit ihop ett gäng på fyra pers från Ystad som äntrar kryssningen, så oss kan ingen skylla på. Hade två till på kroken men för en av dom blev det för kort varsel och för den andra var det snålt om flis. Känns dock rätt givet att deltaga om man bor i Ystad Nä jag konstaterade bara att de flesta skåningarna som anmält sig inte klarat av att göra det via klienten, utan på andra sätt. Citera
rocket4u Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 freerollen var ju rena barnleken iaf.... det med priser kommer nog förbli ett mysterium dock. i lobbyn står det 23 pers, €9.2k, i turneringslobbyn står det att en lycklig vinnare kan knalla iväg med €20k, på hemsidan på svenska står det ca €20k och på engelska står det €20k.. på svenska infosidan står det även att 3 platser värda ca €1.5k till nån scandinavian poker weekend i makedonien kommer tilldelas topp 3, på engelska sidan står det inte alls om det. inte heller finns det nån som helst info om den turneringen på nätet... info? nån? yes, cirka 50 deltagare kommer. tydligen ska det vara svårt att anmäla sig via site för vissa. enligt cherry/playcherry är prispotten på €250 per deltagare. sen vinner 1,2,3 en resa till makedonien och scandinavian poker weekend som tydligen är värd cirka €1500. källa: rep på cherry Citera
Jennez Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Nä jag konstaterade bara att de flesta skåningarna som anmält sig inte klarat av att göra det via klienten, utan på andra sätt. Och jag kan väl meddela att jag inte heller hade klarat det via klienten om jag inte hade känt Hefo. Det gick nämligen inte att sätta in pengar med mitt Visa-kort eftersom jag hade använt det på ett annat skin för tre år sedan. Varför det är så vettefan och jag hann bli lite förbannad innan Hefo kom till min räddning. Med andra ord är det inte Skåningarna som är puckade. Citera
boegfetto Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 yes, cirka 50 deltagare kommer. tydligen ska det vara svårt att anmäla sig via site för vissa. enligt cherry/playcherry är prispotten på €250 per deltagare. sen vinner 1,2,3 en resa till makedonien och scandinavian poker weekend som tydligen är värd cirka €1500. källa: rep på cherry misstänker att så blir fallet, jävligt trist dock att det verkligen står att det är 20k i potten, typ gntd... vi borde göra upplopp på färjan! Citera
omalley Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 50 pers anmälda enligt Cherry, en jävla massa bönder som inte förstår det där med Internet utan de skickar budkavle mellan byarna och betalar väl säkert inköpet i natura också - en halv gris och ett tjog ägg. Jättekul Gdaily....... Klart du får! Den bussen är ju redan full med grisar! *ka-diiish!* Ähh, va fan .. Ett jävla snack om oss såkallade bönder. Nä jag konstaterade bara att de flesta skåningarna som anmält sig inte klarat av att göra det via klienten, utan på andra sätt. Med andra ord är det inte Skåningarna som är puckade. Wohoooo! Hufvudstaden vs Skåne Övre däck strax efter midnatt! Jag som smålänning mittimellan är domare. Lets get ready to rumble! Citera
Jennez Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Wohoooo! Hufvudstaden vs Skåne Övre däck strax efter midnatt! Jag som smålänning mittimellan är domare. Lets get ready to rumble! "Och i den blå ringhörnan, väger in på 100 kg, ser vi Tjuren från Lund, Den Lundensiska Loppan, Jenneeeeeez!!!" "Och i den röda ringhörnan, ett tag team med en sammanlagd vikt på 84 kg, Ola och Hefo!" *pling!* Citera
hefo Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 "Och i den blå ringhörnan, väger in på 100 kg, ser vi Tjuren från Lund, Den Lundensiska Loppan, Jenneeeeeez!!!" "Och i den röda ringhörnan, ett tag team med en sammanlagd vikt på 84 kg, Ola och Hefo!" *pling!* Haha, att Ola hade gått upp sen sist visste jag inte. Bra att han jobbar på matchvikten. Jag har skitmycket att göra idag så jag orkar inte forumleka med dig just nu. Men i morgon på bussen ska jag peppa mig själv lite. Kan bli en öl och lite sång på resan... Ses i morgon! Citera
Recommended Posts