Gå till innehåll

Man upphörs aldrig att förvånas!


TotalFarsa

Recommended Posts

Har vart tillsammans med sambon i ungefär två år nu och man tror att man känner till varandra rätt väl. Man vet hur den andre funkar som morgontrött, i sällskap med varandras kompisar och man har koll på när humörsvängningarna sätter in :lol: Självklart har man också små "nicknames" på varandra som är allmänt accepterade/cementerade...

 

Följande händelse gjorde mig därför alldeles stum av förvåning... Ända tills jag vred mig av skratt...

 

Jag o sambon var uppe i hemsedal förra veckan, tillsammans med 7 polare. Dagtid åkte vi skidor utav bara helsicke och på kvällen softade vi med käk&öl samt Trivial Pursuit... Just kvällen ifråga var vi uppdelade i 3 lag med 3 pers i varje. Min sambo var med i ett annat lag än mig och mitt lag läste frågorna för min sambos lag.

 

En av frågorna som jag läste kom att handla om Uranus men min sambo svarar Jupiter, alltså fel. När laget stirrar på mig för att få reda på om de hade rätt eller fel, nöjjer jag mig med att säga Uranus, fast uttalat "Your Anus".

 

Glad i hågen sträcker sig min sambo efter den gröna pluppen, ja det var pluppchans också, och jag frågar vad hon gör.

 

- Jamen, vi svarade ju rätt, säger hon.

 

-Nä, svarar jag, rätt svar var Uranus, inte Jupiter.

 

Skamset drar hon tillbaka handen.

 

- Jaha, jag trodde bara att du kallade mig Your Anus...

 

Bordet exploderar i skratt... Vafan, mkt kan jag kalla min sambo men att hon skulle tro att jag skulle kalla henne your anus, det tog fan priset :lol:

 

Jaja, det här kanske är en sån där historia som man måste ha upplevt själv för att uppskatta... Vi hade jäkligt kul åt det iaf!!!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt just nu (idag!) o käka lunch med min arbetskamrat, en tjej som arbetar som grafiker på företaget. Vi har snackat lite om poker förut o att jag spelar ganska mkt osv, också diskuterat lite om att hon inte gillar att hennes pojkvän spelar o sådär :)

Ämnet poppade upp igen o jag snackade lite om att jag skulle förmodligen med på pokerkryssningen o så.. PF.nu kom på tapeten och så sa hon att hennes pojkvän hängde där mkt...

 

- Vad heter han...

- Rabbla lite nicks... till slut Farker något..

- Det vet jag vem det är, honom har jag hjälpt o svarat på en del av hans frågor.

 

Fan va världen är liten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...