sloman Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Någon annan som har problem med fulltilt idag? Sidan har gått ner två gånger för mig idag och jag har inte kunnat connecta igen! Citera
Cosmo_Kramer Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Japp, hade precis börjat spela $75 turren nu när jag blev disconnect och kommer inte in igen. Citera
eddiemedusa Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 samma här. kommer inte in. Citera
sloman Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Vilken skit.. tur man inte spelar om stora pengar Citera
m1978 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 samma här.. aldrig hänt mig på full tilt förut.. sätter dom tillbaka insatserna? var inne i två stycken rebuy så inte så kul att de f***ar sig Citera
tetrapacket Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 problem här med.. någon som har bra koll på hur dom gör med dom som körde SnG? drog iväg ett mail och bad att få tillbaka pengarna Citera
superted016 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 samma här! Låg hyggligt till i en 70$ KO. Lackar! Citera
Tornie Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Tråkigt, verkar ju bara varit ett litet antal som har problem Citera
movitz1 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Kommer inte heller in... ITM i en turre och runt bubblan i en satellit. Jag tycker det verkar som ingen kommer in??? Nån som vart i kontakt med dom? Skulle vara kul att veta när dom beräknar vara uppe igen!? Citera
Coxxa Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Kommer inte heller in, lite lätt irriterad när ett av dom roligaste eventsen startar om 20 minuter.... Citera
tsach Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Nej Jag kommer inte heller in. Jag låg bra till i turbosatelliten till HA-ftopsen. De brukar ge tillbaks pengarna och lite till som plåster på såren. Frustrerande är det i alla fall. Citera
Othello Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Är det som förra gången att det bara är en och samma ISP, eller är det helt random? Jag kommer inte in och har BBB som leverantör. Citera
movitz1 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Mycket sjukt om man bara får tillbaka pengarna. I min satellit var det 44 kvar och 39 priser och jag var teoretiskt sett klar för ftopsen. Men verkar ju vara nere för alla nu så frågan är om dom kommer köra ftopsen. Jag kommer i vilket fall som helst tilta hårt om jag inte får mina 200 tournamentdollars. Var ITM i en turre också och där lär dom i alla fall inte nöja sig med att ge tillbaka insatsen. Vore ju riktigt pinsamt i så fall. Citera
Othello Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 My bad ang leverantör, på 2+2 är det så illa att de har en poll om vilken tråd om "full tilt down"-som är den bästa just nu... Citera
Tele Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Detta får inte hända när mitt favoritevent är på ingång Citera
Dead_mans_hand Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Ffs....här var man chipleader i turren med 3 st kvar....och hade vunnit hyffsat enkelt men va fan händer nu_??_ Grrrr....... Citera
Coxxa Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 #16 Känns som det är helt random, har Telia själv... Citera
Bluwajt Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Mycket sjukt om man bara får tillbaka pengarna. I min satellit var det 44 kvar och 39 priser och jag var teoretiskt sett klar för ftopsen. Men verkar ju vara nere för alla nu så frågan är om dom kommer köra ftopsen. Jag kommer i vilket fall som helst tilta hårt om jag inte får mina 200 tournamentdollars. Var ITM i en turre också och där lär dom i alla fall inte nöja sig med att ge tillbaka insatsen. Vore ju riktigt pinsamt i så fall. FTP har dessvärre problem lite då och då men dom har iaf rätt ultimata utbetalningar vid dessa. Kan dom inte i huvudet och FTP.com verkar ju också ha kraschat men du kommer iaf inte bara få inköpet tillbaka om allt går rätt till. I mttn kommer du antingen få $ för den plats du låg på, eller så delar dom upp efter stacksizen (som dom gör om man inte är itm i mtt), dock kan man säkert inte få mindre än minsta itm även om man har ministack. Eftersom den andra var satellit så har jag inte så bra koll. Antar dock att ni alla får plats alt. att dom delar upp poolen mellan er efter stacksize/rätt av. Delar dom rätt av får ni väl typ $200 per man om priserna var $216. edit: lol låter som jag är nån jävla ftp-representant men försöker bara hjälpa Citera
tony103 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 verkar stendött!e d någon som kommer in? Citera
rymz2008 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Kommer inte heller iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. Citera
Othello Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Svar från FTP-supporten i tråden på 2+2: FTPDoug journeyman Join Date: Aug 2006 Posts: 227 Re: full tilt down -------------------------------------------------------------------------------- Hi everyone, We're working on getting the site back asap, but I don't have a solid estimate of when that will be. For anyone that was in a running tournament: Those tournaments will be voided and you will be paid according to our void rules (rule #31 at http://www.fulltiltpoker.com/tourRules.php when the website is more responsive). For anyone that was involved in a ring game hand: The hand will be "rolled back" and you will be refunded anything you had invested in the pot. As for FTOPS Event #13, we're going to have to see how quickly we come back up. At the moment it doesn't look like we're going to come up in time for it, so we will probably have to reschedule the event. Very sorry for the inconvenience. I will post another update if we're not going to be back up within an hour or so. Doug Citera
Recommended Posts