redlineer Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Om man ens får fråga, är det någon som spelar på Everest som vet vad den här månadsbonus grejen motsvarar i rakeback? Tack på förhand, Citera
Sladdafan Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Om man ens får fråga, är det någon som spelar på Everest som vet vad den här månadsbonus grejen motsvarar i rakeback? Tack på förhand, Kört på 500 dollarsbonusen några månader och det har blivit ca 33% om PT räknar raken rätt (bortsett från tuneringar då) Citera
redlineer Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Kört på 500 dollarsbonusen några månader och det har blivit ca 33% om PT räknar raken rätt (bortsett från tuneringar då) Tack! Då borde den större bonusen vara några extra % gissar jag om jag kommer ihåg rätt att det va mindre summit points per $. Vad tycker du om motståndet på NL200SH? Får man summit points dealt eller contributed nu för tiden? Citera
FraXioN Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Tack! Då borde den större bonusen vara några extra % gissar jag om jag kommer ihåg rätt att det va mindre summit points per $. Vad tycker du om motståndet på NL200SH? Får man summit points dealt eller contributed nu för tiden? Dealt. Så bonusarna ger bättre rb % för FR. Citera
DrRoland Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Betydligt mindre än 30%. Ska du få dom att motsvara bättre än 25% RB så måste du spela tajtare än bordet i övrigt. De är ju 30x numera. Citera
redlineer Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Okej, såg nu att den blir ju sämre och sämre ju högre upp man satsar. Så $2k lär inte motsvara mer än 20-25%. Borde ju vara tvärtom tycker man ju. Vill hitta en sida som funkar med Pt3 (ej ipoker) men de verkar hopplöst. Citera
bigdwarf Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Seriöst varför lägger ni inte ner everest? Jag har testat lite olika sidor nu efteråt och i princip alla har lättare motstånd än everest. Jag skulle nog mest rekommendera fulltilt där i princip alla spelare lider av fancyplay-syndrome.... Citera
DrRoland Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Seriöst varför lägger ni inte ner everest? Jag har testat lite olika sidor nu efteråt och i princip alla har lättare motstånd än everest. Jag skulle nog mest rekommendera fulltilt där i princip alla spelare lider av fancyplay-syndrome.... Spelar inte där längre... Rätt uppenbart att de inte vill ha några regs på sajten. Citera
redlineer Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Bästa NLSH200 borden då mellan FTP,Ps, Everest, Ipoker och Party då? Citera
bigdwarf Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Spelar inte där längre...Rätt uppenbart att de inte vill ha några regs på sajten. Det verkar dom inte ha lyckats så bra med hehe kika bara NL200-400 Citera
K_MaN Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Det verkar dom inte ha lyckats så bra med hehe kika bara NL200-400 Håller med dig. Citera
Recommended Posts