Sladdafan Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 VAFan e evrest nere nu? Lirar ju turrar för en gång skull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Tyvärr verkar det inte bättre... Skulle precis till att köra en marathon-session men hann bara med TVÅ händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 everest är prima va? nere för mig med...zzz sitter nog i samma turre...typiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 everest är prima va?nere för mig med...zzz sitter nog i samma turre...typiskt Everest e eget o inte prima. Cpar prima me? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 prima cpar sönder för mig... så jag bara antog det var samma... hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wirdheim Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 everest o prima nere är väl mest troligt samma problem med bbb o glocalnet hade för en vecka sen för ipoker funkar för mig fortfarande men prima är sten dött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Det verkar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 VAFan e evrest nere nu? Lirar ju turrar för en gång skull Same shit here.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 palla jag hatar everest ibland, hoppas det är uppe snart igen, satt ju mitt i massa turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 everest o prima nere är väl mest troligt samma problem med bbb o glocalnet hade för en vecka sen Hur fan är detta möjligt? Vad var den tekniska förklaringen sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 hur långt tid brukar sådant här ta? ... har man någon chans eller stänger de ner tuneringarna?... jag som precis dubblat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Same shit here.... Men KUK DÅ! lite offtopic men va lirar du K_MaN? Nick ostakes? Vill du inte outa här så kan du skicka PM =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 samma här vad händerr?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 brukar bara vara några sekunder men nu cepar de ju loss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Prima nere för mig också ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 har nån kommit in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Nej,...ingen som vet vad det blir för konsekvenser? ... stänger de ner tuneringarna och ger inköpet tillbaka? fortsätts dem? etc. etc. någon har väll varit med om detta förr! Tell your story Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 y3a vi snackar everest nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 verkar ju vara same shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Nej det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 tänkte man skulle grinda lite nu på Unibet , men de gick ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Kan logga in nu iaf... men borden funkar ej TILT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 får hoppas dom kommer upp snart:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkMargera Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Kan logga in nu iaf... men borden funkar ej TILT!! Funkar inte att logga in på prima för mig än, riktigt surt eftersom jag var kung på mina CG bord med minst dubbla inköp på alla sex... dessutom oroväckande när jag loggade in på hemsidan och såg att det stod $0 i balance. Har ingen lust med att förlora ännu x antal tusen dollar i en ny Prima skandal. (Vilket jag verkligen hoppas att det inte är.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Är det bbb problem borde det bara vara svenskar som drabbas eller? Det är ju för fan tomt på alla bord på Everest.... eller är det bara "falska" svenskar som spelar på den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts