Gå till innehåll

Hur många händer har ni spelat?


sturedenstore

Recommended Posts

Satt och filosoferade lite för mig själv och kom att tänka på hur jävla patetisk jag är. Jag är förmodligen världens lataste "pokerspelare" Jag slösurfade lite på 2+2 och ser alla möjliga snubbar som spelar 300k händer+ varje månad, när jag då började fundera på hur många händer jag fått in i min "karriär" så blev jag nästan mörkrädd. Min uppskattning är att jag totalt sett har spelat runt 200k händer, kanske mindre. Nu blev jag lite nyfiken på hur det ser ut här på forumet, hur mycket grindar ni egentligen?

 

Jag vet att det är omöjligt att säga exakt, men vore kul om folk ville ge en kvalificerad gissning så att jag kan gräva ned mig själv ännu mera och få en ännu klarare bild av hur sjukt dålig jag är på att klämma in händer..

 

Sååå, lets hear it..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 år å 20k händer per månad så 960k st. Dock lirade jag bra många fler bord i början och fler timmar så det lär ha blivit långt över en miljon händer. Dock ganska så menninglöst att bara spela för att få in händer. Först nu jag börjar förstå hur man ska spela och hade jag förstått det för tre år sedan hade jag säkert varit rik nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...