HSvensson Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2008 1. AnteSvante 816:- 2. rosjon 408:- 3. Pey 272:- 4. crappy 204:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2008 Rankingen och info om nästa turre är uppdaterad i första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Missade gårdagens turnering Men nästa måndag är jag med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Påminnelse om kvällens forumturnering på SvS 20.15 ! All info i första inlägget ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 I'm all in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Motfallskärringen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 I am all out eftersom jag jobbar i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 I am all out eftersom jag jobbar i natt Äsch, du hinner säkert klonka innan Kan man få med din påg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Äsch, du hinner säkert klonka innan Kan man få med din påg då? Tror inte jag hinner hem från jobbet, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur lång tid tar turren ungefär? Självklart beroende på hur många som är med men, hur långa har dom tidigare varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag tänkte vara med och donka av en hundring. Nickar Jerico på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Låter som en perfekt namnsdagspresent till mig själv. Registrerad och klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur lång tid tar turren ungefär? Självklart beroende på hur många som är med men, hur långa har dom tidigare varit? runt 2h skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Missar tyvärr veckans turre också...hf ni andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Bara 9 reggade, kom igen nu !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davecat Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Reggad och redo, kul att det är 3000 i startmarker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Ca 10 min kvar bara, kom igen och regga er! EDIT: Tråkigt med bara 14 pers... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Det är ju fusk att vi har en pokergud på vårat bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Låter som en perfekt namnsdagspresent till mig själv. Registrerad och klar! Grattis Mikaela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Typiskt att det ska vara så lite folk med när jag för en gångs skull kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Det är ju fusk att vi har en pokergud på vårat bord Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Grattis Mikaela! Vaddå, spelar jag som en kärring? Vem? Hint, namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Tyvärr är jag inte hemkommen än, annars hade jag lirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davecat Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Då var man CL för första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Den vara inte många händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davecat Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Tillräckligt för att njuta av den 777 all in, runner runner stege.. 2490 marker kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts