Gå till innehåll

NLT - Trn, 20/3, SCOOP, post-game snack!


Papa Kubo

Recommended Posts

Ojoj, det här trodde jag inte när jag halvbakis och trött efter att ha varit på Studenternas och kollat in SM-finalen i bandy slängde in 11 Euro för att lira SCOOP.

 

Det var väl min dag helt enkelt. Började med att tidigt sätta nötstegen mot tvåpar samt set mot lägre set och så hade man tredubblat. Sedan flöt det mesta på, låg lite halvrisigt till ibland men lyckades köpa några stora potter som räddade upp situationen. När det blev heads-up plockade jag upp AA i andra eller tredje handen som jag slowspelade sönder och samman. Tänkte att jag skulle få fi all-in men så lättflörtad var han inte... :) Lyckades dock vinna rätt mycket den potten då han satt på 88 och ingen träffade något. Avslutningen blev All-in med A4 för min del mot A2 för fi. Min 4:a kom på floppen men fi plockade upp nötflushdraget som dock inte satt, puh.

 

Vill även som frekvent läsare men betydligt mindre frekvent postare passa på att tacka alla som gjort pokerforum.nu till vad det är idag. All credit till pokerforum-gänget med QoS i spetsen, keep up the good work!! :)

 

/ Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Swede vägra säga hej, sen visa han en bluff, sen var jag megatiltad o fjutta iväg hela stacken hehe ;)

 

Sorry, ha rmin chat avstangd pa 24h efter en urvrakning av glapord i ca 20 min haromdagen. Om 2 dagar ar min chat pa igen.

 

vadda bluff, sa du menar att min pp 33 INTE var basta handen? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swede vägra säga hej, sen visa han en bluff, sen var jag megatiltad o fjutta iväg hela stacken hehe ;)

 

Sorry, ha rmin chat avstangd pa 24h efter en urvrakning av glapord i ca 20 min haromdagen. Om 2 dagar ar min chat pa igen.

 

vadda bluff, sa du menar att min pp 33 INTE var basta handen? ;-)

 

Aha! Min chat rycker nog snart med, PLO shorthanded gör det svårt att hålla käften.

 

Jag hade faktiskt bottompair.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swede vägra säga hej, sen visa han en bluff, sen var jag megatiltad o fjutta iväg hela stacken hehe ;)

 

Sorry, ha rmin chat avstangd pa 24h efter en urvrakning av glapord i ca 20 min haromdagen. Om 2 dagar ar min chat pa igen.

 

vadda bluff, sa du menar att min pp 33 INTE var basta handen? ;-)

 

Aha! Min chat rycker nog snart med, PLO shorthanded gör det svårt att hålla käften.

 

Jag hade faktiskt bottompair.

 

Att du faktiskt slangde bottom pair mot min all-in... det hade jag aldrig gjort ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...