Gå till innehåll

Ola flyger flygplan


gdaily

Recommended Posts

Placerar den här, eftersom jag inte egentligen har någon aning var den ska finnas.

 

Helst av allt flyger jag med bolag inom Flying Blue (typ KLM, Delta), därefter Eurobonus (ex SAS) och därefter OneWorld (ex BA, AA, Finnair). Därefter lågprisbolag, dock föredrar jag lågprisbolagen före alla de andra om de går direkt, är billigare och enklare.

 

Nåja, min enkla fråga - finns det något annan resa som jag bör ta från Barcelona till Tallinn för pokerfinnkampen? Jag är ju nere på EPT den 10 september (dag 1A), och om man åker ut dag 1 så kan man ju ta flyget till Tallinn och spela pokerfinnkampen (antingen den 11 eller 12). Eller åka och studsa via Sverige... Jag har bara bokat nerresan (med Sterling) till Barcelona. Någon som egentlgen har några idéer?

 

Egentligen skulle man ju vilja flyga upp på lördagen (då skulle jag kunna boka redan nu och riva biljetten om jag tar mig ITM i Barca) men det verkar inte finnas någon jävla ankomst i Tallinn före 13.00 (tävlingen börjar 12.00 men jag kan tänka mig anta en timme ändå).

 

Fan flyg är verkligen en riktig djungel. (Flyg till Sverige och därefter sunkbåt kanske är ett alternativ ändå, om inte annat så spar man en hotellnatt)

Outward journey Friday 12 September, 2008 Flight: (OV182)

 

Departure: 17:50H Barcelona, Spain (Barcelona Airport - BCN)

Arrival at: 22:50H Tallinn, Estonia (Ulemiste Airport - TLL)

 

Direct flight Duration 04H 00m

Airlines: Estonian Air | Aircrafts: BOEING 737-300

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinn EPT, Learjet?

Ja, fast vinner jag EPT så är det först över på söndagen, så då missar jag Finnkampen. Alla planer bygger på att jag ska åka ut under dag 1A :ola: alternativt hitta en lämplig lördagsflight på morgonkulan (åkt ur dag 2). Om jag kommer ITM så hinns inte Finnkampen med.

 

Annars var det en bra plan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...