JohnH Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Sjukt lack på mig själv. Som halvny singel så vore det bra att ta tillfället i akt att styra upp eventuella nya möten. Jag är ett ess på att snacka med förlovade eller andra brudar som är typ ointressanta (som många andra fegisar). Nyss så blev de nåt galet med tunnelbanan så jag gick med en tjej o kille 2 stationer. Snubben vek av och jag gick plötsligt ensam med bruttan som jag trodde var ihop med snubben. Hon hann givetvis med att berätta att hon var singel o flyttat till mitt område Jag har gjort exakt samma sak tidigare och det sket sig även då ..typ bara hejjdå från mig. För stolt och för inkorrekt att byta telefonnummer typ. Bra jobbat! Givetvis är det skitenkelt med facit i näven att säga nåt om att vi borde gå denna vända framöver, styra upp byfest, fråga vad vi heter nästa gång.. whatewa... Tips? Citera
DrRoland Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Själv har jag en brud jag varit lite tänd på i 10års tid, men har inte vågat ringa än. Hon är iaf singel fortfarande:-D Citera
Haslo Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Själv har jag en brud jag varit lite tänd på i 10års tid, men har inte vågat ringa än.Hon är iaf singel fortfarande:-D haha du fick mig att skratta lite smått där Citera
SunTzu Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Dags att fråga sig varför hon varit singel i 10 år ? Citera
DrRoland Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Dags att fråga sig varför hon varit singel i 10 år ? Hon har inte tid att leta tror jag. Jobbar heltid. Tränar mycket (Troligen oftare än 7ggr i veckan.) och har hand om hund. Eller också beror det på att hon är rätt kräsen:roll: Citera
chepplin Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Är titeln på denna tråd är ett skämt.... Citera
heltok Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 tips är väl att beta av diverse PUA material. börja se dessa filmerna i följande ordning: the annihilation method mystery method double your dating bad boy enlightened seduction sedan läs: the game venusian artbook Citera
TotalFarsa Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Apropå The Game och de där killarna osm fick lite uppmärksamhet för sitt företag där de lär losers att få kontakt med kvinns. Samtliga mina tjejbekanta är rörande överens om att The Game en patetisk sörja och att de skulle garva läppen av sig om någon snubbe kom fram och körde denna apporach. Vafan har hänt med att bara ha lite cohones och vara lite framåt och säga det man tycker och tänker? För det är vad som funkar... Citera
chepplin Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 tips är väl att beta av diverse PUA material. börja se dessa filmerna i följande ordning: the annihilation method mystery method double your dating bad boy enlightened seduction sedan läs: the game venusian artbook + sluta använda uttrycket "limma på brudar"... angående The Game så tror jag att detta fenomen, som man nog får kalla det, funkar bättre i USA än vad det gör i Sverige. Boken i sig är ju en intressant berättelse men att använda samma strategi i Sverige för att "fixa brudar" är nog att be om ordentliga dissningar av slipade tjejer i Sverige. Läs "The Game" som underhållning, inte som instruktionsbok! Såg ett reportage om svenska killar som hade startat samma sorts "skola" som Mystery och Style(hette han väl??) i The Game. Så sjukt jävla patetiskt var det!! Killar med mindervärdeskomplex som tävlade om vem som hånglade med mest tjejer kvällen innan men ändå gick hem ensamma med ett stånd som gav dom blodtrycksfall... Håller med förra inlägg. Säg vad du tycker, ärligt och enkelt. Ingen risk att egentligen göra bort sig då eftersom det är så vanligt och harmlöst att t ex be om någons mobil-nr. Värre är att gå fram till ett gäng tjejer och fråga om man får köra ett kompis-test på dom varav man får till svar: "jaha..du har läst Spelet din tönt!!" Ridå.... Citera
Welder69 Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Såg ett reportage om svenska killar som hade startat samma sorts "skola" som Mystery och Style(hette han väl??) i The Game. Så sjukt jävla patetiskt var det!! Killar med mindervärdeskomplex som tävlade om vem som hånglade med mest tjejer kvällen innan men ändå gick hem ensamma med ett stånd som gav dom blodtrycksfall... Sanslöst, ska man skratta eller gråta..? Citera
benemerson Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Limma på brudar Ungefär som den här snubben? http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=230952&in_page_id=34 Citera
Lolle Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Totalfarsa o co. Sa ni anser att det ar ratt vag att ga tillvaga med en supermodell du nyss traffat, eller hur ska dessa attraheras tror du av den 1000e killen som gor samma sak som alla andra? Brudar i grund och botten samma material overallt... Citera
tågrånarn Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Apropå The Game och de där killarna osm fick lite uppmärksamhet för sitt företag där de lär losers att få kontakt med kvinns. Samtliga mina tjejbekanta är rörande överens om att The Game en patetisk sörja och att de skulle garva läppen av sig om någon snubbe kom fram och körde denna apporach. givetvis skiter det sej om man kör bokmaterial rakt av, men jag gjorde ett litet test på några jag scorat genom lite modifierade tekniker men fortf standardspel. jag berättade helt enkelt att jag börjat läsa boken och tyckte den verkade rolig men patetisk alla svarar: "ja sån skit funkar inte, vi är för smarta", inte för att sån här teknink är spec användbar i längden kanske (hitta den rätta etc), men det är ju skitkul att jävlas lite, och alltid lika kul att lyckas med nåt som egentligen är hur dumt som helst. är man en idiot om man gör raggandet svårare för sej själv med flit? Vafan har hänt med att bara ha lite cohones och vara lite framåt och säga det man tycker och tänker? För det är vad som funkar... Helt rätt, och funkar så gott som alltid råna på Citera
TotalFarsa Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Totalfarsa o co.Sa ni anser att det ar ratt vag att ga tillvaga med en supermodell du nyss traffat, eller hur ska dessa attraheras tror du av den 1000e killen som gor samma sak som alla andra? Brudar i grund och botten samma material overallt... Merparten av de jag känner som är obotliga singlar har problemet att de inte vågar ta det sista steget, dvs att de inte har några problem att prata med tjejer men att säga att de är intresserade är fanimig omöjligt för dom. Tror att supermodellen i din fantasi skulle uppskatta en kille som är lite framåt och vågar säga vad han tycker istället för att komma med lama raggningsrepliker eller som kommer småsnack som inte leder nånvart. Citera
DrRoland Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Eller så är ni för fula? Tror inte det är det dom går på. Nog mer att man ska vara ordentlig, praktisk, ha bra ekonomi etc. Merparten av de jag känner som är obotliga singlar har problemet att de inte vågar ta det sista steget, dvs att de inte har några problem att prata med tjejer men att säga att de är intresserade är fanimig omöjligt för dom. Kan ligga någonting i det... Men varför är det alltid killen som måste sköta raggandet? Citera
TotalFarsa Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Kan ligga någonting i det...Men varför är det alltid killen som måste sköta raggandet? Tjejer borde osså bli bättre på att tala ur skägget Tjejen jag dateade innan min nuvarande sambo var faktiskt den som tog initiativet genom att helt sonika säga "jag gillar dig mer än som en vän" och på den vägen var det. Jävligt uppfriskande om jag får säga det själv. Citera
HerrDaniel Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Eller så är ni för fula? Då kan man ju anpassa brudarna därefter, finns gott om fläskberg och pizzafaces! Citera
dekutree Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 En bra start är iaf att inte vara en poker degenerate. Citera
honest99 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Den sociala förmågan kvinnor / män har verkligen nått en noll-nivå i Sverige. Sorgligt... Gör om, gör rätt. Börja med att ta bort lagar om sexuella t's och hoppa inte över att uppfostra en generation igen, är mitt förslag. Istället för att slänga cigarett-fimpar i ansiktet på varandra så pratar faktiskt mogna män och kvinnor med varandra i övriga världen. Citera
Jimbolito Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Samtliga mina tjejbekanta är rörande överens om att The Game en patetisk sörja och att de skulle garva läppen av sig om någon snubbe kom fram och körde denna apporach. Va förvänta du dig? Att dom skulle säga att dom skulle falla direkt för någon som tillämpa sk. PUA material? Är ju uppenbart att det funkar, om vi ex. ser till författaren av the game, neil strauss, gick från total loser bland tjejer till sk. pickup artist på ett par år. Majoriteten av dessa sk. Pua´s har ju feta skills, vilket dom har påvisat runt om i världen. Citera
Haslo Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Tror inte det är det dom går på. Nog mer att man ska vara ordentlig, praktisk, ha bra ekonomi etc. Kan ligga någonting i det... Men varför är det alltid killen som måste sköta raggandet? Finns en del tjejer som faktiskt sköter raggandet. Gör dig lite extra fin innan utgången, sup dig dyngfull så ska du få se. GL! Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Va förvänta du dig? Att dom skulle säga att dom skulle falla direkt för någon som tillämpa sk. PUA material? Är ju uppenbart att det funkar, om vi ex. ser till författaren av the game, neil strauss, gick från total loser bland tjejer till sk. pickup artist på ett par år. Majoriteten av dessa sk. Pua´s har ju feta skills, vilket dom har påvisat runt om i världen. Jag säger inte att det inte funkar, jag säger att tjejerna i min bekantskapskrets inte faller för det. Viss skillnad. Citera
SweSteve Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Jag säger inte att det inte funkar, jag säger att tjejerna i min bekantskapskrets inte faller för det. Viss skillnad. Så dom blir alltså mer attraherade av killar som har noll självförtroende och är jättenervösa när dom går fram till kvinnorna och säger: "Hej. Du har har fina ögon. Jag heter Oskar, vad heter du? Vad jobbar du med?, hur gammal är du?" än killar som är spontana, roliga, har bra självförtroende, vågar säga vad han tycker osv. Att dina tjejer inte faller för såna grejer är bara bullshit. Kvinnors hjärnor är programmerade sen 40 000 år tillbaka att tända på bland annat dessa saker eftersom dessa saker gör att om hon får barn men en man som har dessa egenskaper så kommer han troligtvis kunna ta hand om henne och barnen. 1. Mannens status i samhället. T.ex är bättre att vara bankdirektör eller spela i fotbollslandslaget än att vara alkoholiserad spelmissbrukare som lever på sms-lån. Dock är det svårt att fejka att man är bankdirektör så det man får göra är helt enkelt att man får ge sken av att vara en "viktig" person som andra männsikor bryr sig om. Kvinnor gillar män som andra kvinnor och män tycker om / tycker är viktig. 2. Självförtroende / mental och även fysisk styrka. Det finns inga kvinnor som tycker om någon som sitter helt tyst och inte vågar stå för vad han säger. Kvinnor vill ha någon som kan stå för vad han tycker och skulle kunna skydda henne och barn om någon "fara" dyker upp. 3. Män som ler, skrattar och har humor. Vem vill ha någon som sitter med ett pokerface hela kvällen? Män som ler, skrattar och har humor = troligtvis snälla personer. Män som är stenallvarliga hela tiden = potentiell psykotisk massmördare 4. Vara hyffsat fräsch och se hälsosam ut. Dom vill inte ha män som ser ut som han steg upp ur en soptunna imorse. Känns som att du och dina tjejkompisar har a) inte läst boken b) missförstått boken. The Game försöker ju lära ut hur man ska kunna träffa kvinnor utan att gå fram och göra bort sig. Jag tycker iaf att det är pinsamt att se killar gå fram och stöta på tjejer och börja skryta om sig själva och köra standardfraser som "du har fina ögon" osv. Är det inte bättre att gå fram och få fram en naturlig konversation som inte känns stel och krampartad så kan man se om man tycker om personen eller inte? btw några verkar tro att The Game handlar om att hångla upp så många kvinnor som möjligt men det handlar ju om att träffa nya människor och ha roligt och få dom att ha roligt. Citera
Fudge Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Jag säger inte att det inte funkar, jag säger att tjejerna i min bekantskapskrets inte faller för det. Viss skillnad. Nej, tjejerna i din bekantskapskrets säger att de inte faller för det. Viss skillnad. Citera
Recommended Posts