sit_and_go Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Hallå ! Ska som sagt utmana mig själv och min disiplin i en S N G/CG utmaning . Jag startar med 15 euro på 2,50 euro nivån , tanken är att det ska växa till 1000 inom 2 mån. Ska spela både short och fullring. Om det går som jag tänkt mig kommer jag inte bara att spela S N G utan gå över till CG när jag har 200 och spela 0,10 -0,20 . När jag har 400 spelar jag 0,25 - 0,50 + MTT upp till 20 euros inköp (ej rebuy där gäller det max 5 euros). Kliver inte upp högre en 10 euros S N G . När jag har nått 1000 tar vi en ny utmaning LITE OM MIG SJÄLV . . . Spelat poker till och från i några år. Aldrig varit vinnande direkt utan klonkat lite då och då och förlorat lite då och då . . .. Annnars e jag väldigt sport intresserad,gillar i princip all sport( ja tom fälttävlan iaf när det är OS) Har en sambo sen 2 år tillbaka,vi ska bli föräldra för första gången i JAN . Jag e 24 år hon 19. Andra intressen är Musik,Filmer,Tatturingar mm . . Kommer att spela på prima . Nickar qwdert . Bara fråga om ni undrar något . . Let`s Go . .. Citera
padrinosftw Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Lycka till, posta gärna intressanta HH's Citera
sit_and_go Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Lycka till för tusan! Tack Tack ! Citera
sit_and_go Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Lycka till, posta gärna intressanta HH's Jo om det inte blir gul så kommer det upp vartefter . å Tack Tack ! Citera
padrinosftw Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Jo om det inte blir gul så kommer det upp vartefter . å Tack Tack ! Är det B2B du spelar på? Nick? Citera
Recommended Posts