demme1 Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Alla glada 24h-spelare... Brukar vanligtvis lira 8-manna NL 0.25/0.5 och det har gått bra. Dock har jag känt att mer och mer sharks belägrar borden den senaste tiden och fisken nappar inte. Ok då, det finns fortfarande fisk men det där himmelska stimmet verkar borta. Så jag bestämde mig för att testa 6-mannaborden. Där var dem! Har plussat under bad streaks känns det som. Vad säger ni andra? Är det stor skillnad nivåmässigt? Tycker fiskarna att vattmet är behagligare eller inbillar jag bara mig? * RP - QoS * Citera
liggat Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 stämmer bra det! fisken hänger på 6-manna.. jag e där o donerar då o då! Citera
baller Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Det är inte helt ovanligt att "fisken" även är action junkies, dom vill spela många händer, alla kort, osv hittar till short handed borden 6-manna eftersom de spelet passar deras profil bättre. Deras resultat är inte lika dåligt här och en del tom gör pengar... Citera
demme1 Postad 20 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2005 Det är inte helt ovanligt att "fisken" även är action junkies, dom vill spela många händer, alla kort, osv hittar till short handed borden 6-manna eftersom de spelet passar deras profil bättre. Deras resultat är inte lika dåligt här och en del tom gör pengar... Ok då, nu generaliserade jag. Låt säga att vi inte kallar dem fiskar utan tomtar. För tomtar måste väl ändå vara dåliga? Fiskar kan ju faktiskt vara bra, men loosa. Finns tomtarna oftare på 6-mannaborden? Citera
cab19 Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Provade att spela dessa bord i morse för första gången,jag säger bara WOW! Aldrig spelat SH förut detta var verkligen en trevlig bekantskap,även om psyket och BR gick upp & ner Action junkies var ett väldigt passande ord för dessa personer. Citera
Kwejk Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Instämmer helt. har tidigare spelat uteslutande 6manna. Gick sen över till 8manna då det kändes lugnare efter att jag tagit ut större delen av min rulle till andra nöjen. Bankrullen blev då ganska stillaliggande. När jag nu igen har rulle för lite "riskplay" så passar 6manna utmärkt. Rullen har skjutit i höjden. Men detta efter att ha haft en period med många badbeats, så anar att jag funnit mitt flyt igen. Citera
Recommended Posts